Hotel Castelnou

We hebben een aantal aanbieders voor Castelnou voor je op een rij gezet:

77 reviews over Hotel Castelnou

• 9Angela27-12-2008

Perfect

Aparthotel Castelnou biedt iets meer dan een gewoon hotel. Het zijn namelijk appartementen met hotelservice. En dat levert een zeer prettige ervaring op. Een eigen keukentje (met weliswaar niet al te veel pannen), eettafel, woonkamer met twee banken, badkamer en een aparte slaapkamer. De prijs - kwaliteit verhouding vind ik erg goed.

Bij het hotel hoort een brasserie, waar 's morgens het ontbijt wordt geserveerd (geen gebruik van gemaakt) en verder geluncht en gedineerd kwam worden. De sfeer is informeel, het eten niet duur en lekker en staat snel op tafel. Het is ook mogelijk vanaf de kamer naar de brasserie te bellen en daar het eten op te halen om het in je appartement op te eten.

Aan de voorkant ligt een school en een redelijk drukke weg. Hoewel niet heel storend, is het voor lichte slapers beter een kamer aan de achterkant te vragen.

Het hotel ligt niet midden in het centrum, dat is voor sommigen wellicht een nadeel. Ik ga er echter zeker weer terug.

Alleenreizend

We hebben een aantal aanbieders voor Castelnou voor je op een rij gezet:

5 tips over Hotel Castelnou

• Peter de Mol, 03-07-2013

Boek incl. parkeerplaats.

• sjoy , 15-06-2014

Voor als je bv naar theater daar wilt is de ligging gunstig.

• patrick, 04-11-2012

reserveer overdag voor een restaurant want anders kan je vaak pas om 21.30 uur terecht.

0 vragen over Hotel Castelnou

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen