Kleine hotelsWeer vandaag25°15°
8,8

4 reviews over Hotel Castelnou in het Nederlands

2007

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, ruim appartement, wel

Esther
31-5-2007

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, ruim appartement, niet supermodern maar wel schoon en netjes. Wordt op dit moment airco aangelegd. Auto kan tegen betaling op het binnenterrein neergezet worden. Fietsenstalling in de garage (fiets meenemen beslist een aanrader, met de auto de stad in is af te raden). Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Anders in mei 2007

Vriendelijk personeel, ruime appartement wat het leuk om

Toon
2-2-2007

Vriendelijk personeel, ruime appartement wat het leuk maakt om samen met vrienden of kinderen te gaan. Restaurant mag gerust eens vernieuwd worden. Ontbijt is uitgebreid en indien je het vraagt kan je een omeletje krijgen. Ontbijturen zijn wat aan de vroege kant, maar ik vrees dat dit komt door de zakenmensen.

Maar heel goed verblijf gehad en Gent is een prachtige stad!

Gereisd Anders in februari 2007
2006

prima hotel

vleugel
23-4-2006

prima hotel. goede service. aardig personeel. lekker ontbijt met alles erop en d'r aan. zeker een aanrader. op een loop afstand naar het centrum. p.s wij hadden een studio.

Gereisd Anders in april 2006

10 min

frank
28-3-2006

10 min. lopen naar de Korenmarkt. Ontbijt is wat beperkt maar de kamers zijn prima. Prijs/ kwalitiet is goed.

Gereisd Anders in maart 2006

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelnou in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelnou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.