Hotel Castelnou

Meer hotelinfo

77 reviews over Hotel Castelnou

• 9Gerdie12-08-2019

Perfect!

Vriendelijk personeel, perfecte kamer, uitgebreid ontbijt, goede service, parkeerplaats bij hotel (wel reserveren!) en ligging tov centrum is prima!

• 2018
    9Patricia05-09-2018

zeer gastvrij, schoon en comfortabele bedden.

Zeer vriendelijke heer bij de receptie die met ons meegedacht heeft voor ons verblijf.

• 2017
    9Fandy Benjamins20-06-2017

Heel goed voor elkaar - aanrader

De kamer is ruim, voldoende voorzieningen. De klimaatbeheersing werkt goed, lekker koel in de ruimte. Goed ontbijt, over het algemeen goed personeel. Loopafstand van de stad. Parkeergelegenheid bij het hotel. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Park in de buurt.

Kleine puntjes van kritiek (zo klein dat het wel goed moet zijn): - de deur is makkelijk te openen door een kind - 1x een wat chagrijnig personeelslid bij ontbijt (andere dag was het een superaardig iemand, blijft menselijk) - receptie ook goed - wifi niet beschikbaar op bed (bed is ook om te slapen, klopt) - parkeerplaats krap inrijden (uitrijden ruim, wellicht te overwegen voor ze om dat ook als ingang te gebruiken) - parkeerplaatsen in kelder wat krap als je een Audi Q7 rijdt (had een iets kleiner formaat auto), de auto staat netjes en volgens mij staat het niet gauw vol

• Oude reviews

9Fam. Wils20-06-2016

Zelden zo klantvriendelijk ontvangen !

Een prima verzorgd apart-hotel. Moderne kamers, prima bedden, goede voorzieningen, goede keuken, goed ontbijt en prima ligging. Parkeren voor de deur of in de privé stalling. Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige medewerkers aan de receptie en in het restaurant. Op loopafstand (10 -15 min) van het centrum.

• 9freekvandermaas24-09-2014

Fantastisch aparthotel

Hotel Castelnou is een uitstekende uitvalsbasis voor een meerdaagsbezoek aan Gent. Mooi kamers, prima sanitair en vooral heel vriendelijk personeel.

• 8A&R uit Haaksbergen16-08-2011

Prima hotel in de buurt van het centrum van Gent.

Wij waren met 3 volwassenen en één baby naar Gent. Per telefoon werd al doorgegeven dat we direct in de kamers konden als ze vrij waren (om 12 uur al!). Het babybedje stond al klaar en door het personeel werd meerdere keren gevraagd of alles naar wens was. De kitchenette in de studio was erg handig. Ook het zoeken van een parkeerplaats was niet aan de orde, erg gemakkelijk. De studio's liggen naast de lift, maar we hebben geen geluidsoverlast gehad. Kortom aan te bevelen!

5 tips over Hotel Castelnou

• Peter de Mol, 03-07-2013

Boek incl. parkeerplaats.

• sjoy , 15-06-2014

Voor als je bv naar theater daar wilt is de ligging gunstig.

• patrick, 04-11-2012

reserveer overdag voor een restaurant want anders kan je vaak pas om 21.30 uur terecht.

0 vragen over Hotel Castelnou

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen