Hotel Castel

9 reviews over Hotel Castel in het Nederlands

fantastische plaats

marie-louise castelijns
21-2-2013

een heel goed hotel,goede ligging vlakbij station,met de tram zo in het centrum

Gereisd Met partner in februari 2013

Mooi ingericht hotel met vriendelijke mensen.

Rob
10-3-2011

Wij hebben met het gezin (3 kinderen) in een familiekamer overnacht en er in de avond gegeten. Zeer trendy inrichting, schoon en goed onderhouden. Leuk restaurant erbij met een beperkte kaart maar voldoende variatie. Met het bierhuis erbij en advies van de eigenaars altijd een juiste biertje bij het eten. Parkeren vlakbij in de stationparkeerplaats, vergeleken met NL zeer schappelijke prijs. Prima hotel, goed openbaar vervoer naar de stad. Goede informatie en service van het personeel/eigenaar. Aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Zeer gezellige sfeer

Met zijn vieren
15-9-2010

Het was een leuk gezellig hotel, de ontvangst was zeer hartelijk en ook 's avonds al was het al later konden we toch nog een biertje drinken in het Bierhuis. Zelfs nog een flesje mee naar de kamer. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel heel lekker. Zeker de croissants, heerlijk knapperig. De kamers groot genoeg en schoon. Zullen hier zeker nog eens terug willen komen

Gereisd Met vrienden in september 2010

Hotels.nl

Mooi hotel, goed ontbijt.

Hester Swart
25-8-2010

Het hotel ligt vlak bij station Sint Pieters, het is zo'n 25 min. lopen naar het centrum. Wij hadden een luxe kamer met bad. Dat was prima in orde, alleen de koelkast die er zou zijn die was er niet.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Prima hotel!

Janneke
24-4-2010

Zeer vriendelijke ontvangst. Keurige kamers en met de tram ben je zo in het (momenteel opgebroken) centrum. Een 10 rittenkaart kost naar Nederlandse begrippen slechts 8 euro. Parkeren aan de openbare weg 3 euro! Ontbijt heerlijk en je kunt 's avonds ook nog een afzakkertje nemen in het gezellige biercafé.

Gereisd Met partner in april 2010

prima prijs/kwaliteits verhouding

Lisette
7-9-2009

Hotel Castel in Gent is een aanrader! Vriendelijke ontvangst, prima ontbijt, schone en vrij luxe kamers. In het najaar komt er ook nog een lift, maar dan zal de kamerprijs waarschijnlijk wel stijgen........ nu was het nog goed betaalbaar. Hotel Castel verdient meer sterren dan die ene.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

v bruchem
23-7-2009

Prima hotel, gelegen tegenover het station. Parkeren is in de directe omgeving mogelijk voor slechts 3 euro per dag. Met de tram is het centrum binnen enkele minuten bereikbaar. Momenteel worden werkzaamheden uitgevoerd voor het aanbrengen van een lift. De gastheer (eigenaar?) is buitengewoon gastvrij en neemt alle tijd voor z'n gasten. Hotel is eenvoudig maar netjes en schoon. Prima ontbijt.

Gereisd Met partner in juli 2009

Charmehotel tegen over Sint-Pieters station

Jasper Wagteveld
3-6-2009

Hotel Castel is een klein charmehotel tegenover Sint-Pieters station. Vanuit je hotelkamer heb je een geweldig uitzicht. Kost feitelijk ook helemaal niets (2pk 70 euro p/n) Schoon. 2 nadelen, Op het plein is flink wat lawaai...(veegmachines s'morgens vroeg, trams etc) En ze maken nog gebruik van ouderwetse dekens ipv dekbedden, niet zo comfi.

Gereisd Alleenreizend in juni 2009
2007

Prima hotel

Alex
28-9-2007

Prima hotel.20 minuten lopen naar het centrum.Is nog leuk om te doen, omdat je best wel veel ziet.Hotel ziet er keurig uit.Schoon.Geen lift.Service zeer correct.Aardige eigenaren.We hebben alleen ontbijt gehad, was sober maar goed.Heerlijke koffie.Kamers perfect.Mooie badkamer.Prima hotel(is niet groot)n goede locatie.Het was het geld zeker waard.

Gereisd Anders in Fri Sep 28 2007 16:59:37 GMT+0000 (UTC)

Hotels.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castel in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.