Géén boekingskosten

+43/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 39 reviews

39 Reviews over Carlton Gent

• 8Fam. Bor24-08-2021

Mooi hotel aan de rand van het centrum!

Mooi Boetiekhotel met super vriendelijke eigenaren! Warm ontvangst en genoten van de mooiste stad van België! Met de tram sta je binnen 10 minuten in hartje Gent.

• 10Wouter16-09-2019

Echt een aanrader!!

Wat een geweldig leuk hotel op loopafstand van het centrum. Bij aankomst waren wij al gelijk enthousiast, omdat de eigenaar in 5 minuten de hele stad uitlegde aan de hand van een kaart. We hadden direct een super leuke plek om te lunchen om van daaruit de stad in te gaan. Per tram kan ook heel goed, dit duurt 5 minuten. Wij gaan hier 100% terugkomen. en het ontbijt is ook erg goed. er worden zelfs verse eitjes gekookt of gebakken en op verzoek krijg je andere lekkere dingen.

• 9Nina17-05-2018

Hier kom ik zeker terug!

Alleen voor het ontbijt is dit hotel al de moeite waard! Vers gesneden fruit, verse jus d'orange, knisperend verse croissants en zelfgemaakte poffertjes. Kortom alles is vers en smaakt verrukkelijk. Daarnaast is het personeel ook ontzettend vriendelijk en zullen zij er alles aan doen om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Ik kom hier zeker terug!

• 9Michel26-02-2018

Supergoed hotel

Eigenlijk maar weinig toe te voegen aan alle lof van de andere recensies. Alle positieve verhalen kan ik alleen maar bevestigen. En inderdaad: badkamer is aan de krappe kant, zeker t.o.v. de kamer die heel erg ruim is. In kamer 401 hoorden wij de lift 's ochtends en 's avonds wel op en neer gaan. Ik zou adviseren voor de kamers x03 of x04 (x staat voor de verdieping) te gaan. Deze liggen aan de achterzijde van het hotel en hebben geen directe connectie met de lift. Vraag in bij de receptie om een mooie wandeling naar het centrum en ze stippelen een leuke route voor je uit. Ca. 30 minuten wandelen.

• 10Bas16-12-2017

Zoals altijd, fantastisch!

Een aantal keer in het Carlton overnacht, altijd super goede service, ruime kamers, vriendelijk personeel en goede locatie

• 10Nys Kurt en co03-12-2017

Geweldig

Ik en mijn vrouw zijn hier zaterdag 2 December komen overnachten met onze vrienden Chris en Patrick. Wij werden hier kei goed ontvangen met een brede glimlach. Het personeel is zo behulpzaam en lief gewoon geweldig . Smorgens het ontbijt kon niet beter alles wat je maar kunt verlangen was aanwezig . Wij komen hier zeker terug en raden het iedereen aan . Dikke duim voor het hele Carlton-team, jullie mogen met gemak naar 4*gaan.

• 9tonny morssinkhof30-08-2017

hier begrijpt men wat de tourist wenst en wil

Ligging ideaal aan rand van autovrije centrum. Te bereiken met tramlijn1, halte achter hotel. Tramkaarten bij hotel/ 10 rittenkaarten. wat niet wordt gebruikt wordt ook niet berekend,. Tip: huur fietsen bij hotel! Parkeren t.o.v hotel of ondergrondse parkeergarage van hotel, Ontvangst heel vriendelijk en onder genot van een kopje koffie worden alle in en outs van de mooie stad Gent uitgelegd en de nodige plattegronden etc. meegegeven Gangen in hotel wat smal. wel lift aanwezig. Kamers ruim, schoon, comfortabel. Bedden ruim/goede boxspring. Koelkast aanwezig alsmede waterkoker voor koffie/thee. Badkamer iets aan de kleine kant. Douchen in bad. Geen airco/ wel ventilator in de kast. Alles schoon!! Ontbijt prima, verse broodjes, kaas/vleeswaren/ tomatenetc. Vele soorten vers fruit. Heerlijke koffie. Eieren worden op bestelling bereid. zowel gekookt als gebakken. Geen restaurant, wel in de directe omgeving danwel in het centrum. Voor elk wat wils!!

• 9Eric13-07-2017

Aanrader voor een bezoek aan Gent

Een goede prijs-kwaliteitverhouding, uitmuntende service, een heerlijk (vers) ontbijt met o.a. veel vers fruit en goede parkeergelegenheid (wel vooraf reserveren). Zo vat ik dit hotel samen. Een absolute aanrader voor een bezoek aan deze mooie stad. Ook met het OV is dit hotel goed bereikbaar, want het ligt op minder dan vijf minuten lopen van het station. Airco op de kamer is nog een verbeterpuntje, maar tot die tijd biedt de ventilator die in de kast staat voldoende verkoeling (die wij helaas pas 's ochtends zagen...stom van ons!).

• 10Maria17-01-2017

Fantastic

Everything was super good.The best breakfast ever!Super friendly staff.

• 9Valentine16-01-2017

Hôtel magnifique et gérants super sympas !

L'hôtel est décoré avec goût. Les chambres sont très spacieuses, et la salle de bain est très propre et fonctionnelle ! La réception est très belle, les canapés sont top ! Le petit déjeuner est délicieux : avec du vrai jus d'orange frais et des biscuits fait maison ! Les réceptionnistes sont adorables et nous ont donné plein de conseils pour profiter à fond de notre séjour. Je recommande !

Hotel Carlton Gent info

Soort hotel