Hotel Carlton Gent

41 reviews over Hotel Carlton Gent

• 2019
    10Wouter16-09-2019

Echt een aanrader!!

Wat een geweldig leuk hotel op loopafstand van het centrum. Bij aankomst waren wij al gelijk enthousiast, omdat de eigenaar in 5 minuten de hele stad uitlegde aan de hand van een kaart. We hadden direct een super leuke plek om te lunchen om van daaruit de stad in te gaan. Per tram kan ook heel goed, dit duurt 5 minuten. Wij gaan hier 100% terugkomen. en het ontbijt is ook erg goed. er worden zelfs verse eitjes gekookt of gebakken en op verzoek krijg je andere lekkere dingen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
    9Nina17-05-2018

Hier kom ik zeker terug!

Alleen voor het ontbijt is dit hotel al de moeite waard! Vers gesneden fruit, verse jus d'orange, knisperend verse croissants en zelfgemaakte poffertjes. Kortom alles is vers en smaakt verrukkelijk. Daarnaast is het personeel ook ontzettend vriendelijk en zullen zij er alles aan doen om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Ik kom hier zeker terug!

Zakelijk gereisd in mei 2018

• 9Michel26-02-2018

Supergoed hotel

Eigenlijk maar weinig toe te voegen aan alle lof van de andere recensies. Alle positieve verhalen kan ik alleen maar bevestigen. En inderdaad: badkamer is aan de krappe kant, zeker t.o.v. de kamer die heel erg ruim is. In kamer 401 hoorden wij de lift 's ochtends en 's avonds wel op en neer gaan. Ik zou adviseren voor de kamers x03 of x04 (x staat voor de verdieping) te gaan. Deze liggen aan de achterzijde van het hotel en hebben geen directe connectie met de lift. Vraag in bij de receptie om een mooie wandeling naar het centrum en ze stippelen een leuke route voor je uit. Ca. 30 minuten wandelen.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10Bas16-12-2017

Zoals altijd, fantastisch!

Een aantal keer in het Carlton overnacht, altijd super goede service, ruime kamers, vriendelijk personeel en goede locatie

Gereisd met vrienden in december 2017

• 10Nys Kurt en co03-12-2017

Geweldig

Ik en mijn vrouw zijn hier zaterdag 2 December komen overnachten met onze vrienden Chris en Patrick. Wij werden hier kei goed ontvangen met een brede glimlach. Het personeel is zo behulpzaam en lief gewoon geweldig . Smorgens het ontbijt kon niet beter alles wat je maar kunt verlangen was aanwezig . Wij komen hier zeker terug en raden het iedereen aan . Dikke duim voor het hele Carlton-team, jullie mogen met gemak naar 4*gaan.

Gereisd met partner in december 2017

• 9tonny morssinkhof30-08-2017

hier begrijpt men wat de tourist wenst en wil

Ligging ideaal aan rand van autovrije centrum. Te bereiken met tramlijn1, halte achter hotel. Tramkaarten bij hotel/ 10 rittenkaarten. wat niet wordt gebruikt wordt ook niet berekend,. Tip: huur fietsen bij hotel! Parkeren t.o.v hotel of ondergrondse parkeergarage van hotel, Ontvangst heel vriendelijk en onder genot van een kopje koffie worden alle in en outs van de mooie stad Gent uitgelegd en de nodige plattegronden etc. meegegeven Gangen in hotel wat smal. wel lift aanwezig. Kamers ruim, schoon, comfortabel. Bedden ruim/goede boxspring. Koelkast aanwezig alsmede waterkoker voor koffie/thee. Badkamer iets aan de kleine kant. Douchen in bad. Geen airco/ wel ventilator in de kast. Alles schoon!! Ontbijt prima, verse broodjes, kaas/vleeswaren/ tomatenetc. Vele soorten vers fruit. Heerlijke koffie. Eieren worden op bestelling bereid. zowel gekookt als gebakken. Geen restaurant, wel in de directe omgeving danwel in het centrum. Voor elk wat wils!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Eric13-07-2017

Aanrader voor een bezoek aan Gent

Een goede prijs-kwaliteitverhouding, uitmuntende service, een heerlijk (vers) ontbijt met o.a. veel vers fruit en goede parkeergelegenheid (wel vooraf reserveren). Zo vat ik dit hotel samen. Een absolute aanrader voor een bezoek aan deze mooie stad. Ook met het OV is dit hotel goed bereikbaar, want het ligt op minder dan vijf minuten lopen van het station. Airco op de kamer is nog een verbeterpuntje, maar tot die tijd biedt de ventilator die in de kast staat voldoende verkoeling (die wij helaas pas 's ochtends zagen...stom van ons!).

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Geoffrey Davant14-01-2017

Aangenaam verblijf

Alles wordt met zorg en in detail uitgelegd. Je voelt dat je hier niet zomaar de zoveelste gast bent. Nog eens bedankt voor de service!

Alleen gereisd in januari 2017

• 10Jeff11-01-2017

Ongeloofelijk !

Ik sliep op de 6de verdieping, de Deluxe kamer. De kamer is héél leuk ingericht, met open badkamer in de marmer. Ik kan het nieuwe jaar niks meer verkeerd doen voor mijn vriendin :-) De check-in was super, alles mooi uitgelegd over Gent en oprecht goeie tips gegeven ! Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker, eitjes gemaakt zoals ik wou en echt vers fruit ! Ik kom sowieso terug !

Gereisd met partner in december 2016

• 10FamButh02-03-2016

Zeer vriendelijk personeel en mooie ruime kamers

Wij zijn hier 1 nacht geweest maar hebben het erg naar onze zin gehad. De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij kon ons precies vertellen wat de leukste en mooiste plekken van Gent zijn. De kamers zijn erg ruim en netjes. Het ligt in een rustige straat en we hebben buiten niets gehoord. Ontbijt is prima. Broodjes, beleg, verse jus, fruit en ter plekke bakken of koken ze een eitje voor je. De eigenaar helpt je graag en denkt met je mee ( oplader van de telefoon vergeten was geen probleem, hij had er genoeg). De afstand naar het centrum is te lopen ( ongeveer 20 minuten ) maar met de tram gaat sneller. Bij het hotel kun je een rittenkaart kopen. Wat je niet gebruikt kun je weer inleveren. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2016

1 tip over Hotel Carlton Gent

• Celesta, 31-01-2012

http://www.godotgent.be/. Heerlijk gegeten. en neem een dagpas voor de tram.

0 vragen over Hotel Carlton Gent

Hotel Carlton Gent info