Hotel Campanile Gent

Nooit meer!

Vandommele Huguette,
28-10-2018

Goede verwarming en gratis parking ( op eigen verantwoordelijkheid }

Niet goed: zeer verouderd onveilig hotel, luidruchtig wegens continu geronk

van een fabriek ernaast en zeer dunne muren! er wordt reklame

gemaakt met gratis WiFi maar die is veel te zwak en dus onbruikbaar.

Was er 2 dagen, dag 1 betaalde Ik 92€ dag 2 was de prijs 69€.

Antwoord = ja hier in Gent passsen alle hotels hun prijzen dagelijks aan

dus... volgens bezetting?

Ik heb een refund gevraagd wegens geen WiFi en zou 10€ terug

krijgen, peanuts, gezien ik steeds via mij IPhone heb moeten

werken. Restaurant: nooit meer.

Super personeel!.

Sjoerd,
23-10-2017

Wij kwamen door de noodzaak geboden bij dit hotel terecht door een miscommunicatie van een ander hotel in Gent, maar werden hier zeer correct ontvangen. De twee dames die toen aan het werk waren, wisten wat klantvriendelijkheid was. De accommodatie en het eten was verder ook verzorgd en goed. Doordat wij op zaterdagavond zonder een boeking vooraf aankwamen, was de prijs wel aan de stevige kant, maar dat was in een ander hotel niet anders geweest op dit tijdstip vermoed ik. Wij hebben er in ieder geval een positief gevoel aan overgehouden, ondanks de vervelende ervaring van even daarvoor bij het andere hotel.

Uitstekend accomodatie.

Jerry Lane
16-9-2016

Het was een uitstekend hotel. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Leuke en schone ruime kamer met mooie uitzicht.

prima overnachting

R. Kersten
13-3-2016

Eenvoudig maar schoon hotel, prima ontbijt. Personeel vriendelijk. Prima hotel voor een weekendje Gent. Binnen half uur in het centrum met auto of openbaar vervoer.

Nooit meer

Oliver lopez
11-2-2016

Uiterst oud en vies hotel eigenlijk mag het niet eens een hotel genoemd worden maar een krot waar je kunt slapen , het restaurant stelt ook niet veel voor maar hanteert wel prijzen die het eten absoluut niet waard is ook hebben ze geen halal vlees beetje jammer conclusie eens maar nooit meer.

Salam

Verschrikkelijk slecht hotel

Rik Oosterhof
10-2-2016

Nog nooit zoon waardeloos hotel gehad met zulk amateuristisch personeel en manager.

Ze noemen het ook nog hotel/restaurant terwijl als je in het zogenoemde restaurant binnen komt je meer een camping gevoel krijgt.

Ze hanteren van de valk prijzen bij het diner terwijl het echt helemaal nergens op lijkt.

De kamers zijn echt heel erg verouderd, de badkamer word gerepareerd waar nodig is, tot aan oude versleten handdoeken.

Savonds na 22:00 pas warm water.... Geen communicatie of iets.

Het personeel is verschrikkelijk amateuristisch.

Precies naast dit zogenoemde hotel/restaurant ligt de holliday inn.... Misschien wel iets duurder.... Maar echt 10 keer zo goed.

Ga alsjeblieft niet naar campanile Gent !!!!!

Nooit meer! Erg onprofessioneel

Soraya
24-1-2016

ik heb een kamer voor 2 volw en 1 kind geboekt. Bij aankomst krijg ik een 2 persoonskamer. Na een discussie aan de receptie gaf de medewerkster toe dat haar fout is en verwees ons naar een andere kamer. Maar er onstond een discussie waarbij opeens de manager bij werd gehaald (die er eerst niet was toen ik er naar vroeg). De vrouwelijke manager kwam stormend binnen en zei heel luid; ik heb mijn kind boven gelaten dus schiet maar op niet langer dan 5 min. Ik ben hier zo van geschrokken, ik en mijn gezin verblijven heel vaak op verschillende hotels. Maar dit nog nooit meegemaakt. Een manager die zo onprofessioneel en onverzorgd zich zelf durft te vertonen. De badkamers zaten btw helemaal onder schimmel heb er ook foto's van gemaakt, want hier ben ik nog niet klaar mee. Tot slot voor ons voortaan de holiday inn die bevind zich ernaast, betaal je iets meer maat super service en kamers!

Rustige overnachting

Fam Versteeg
22-12-2015

Ouderwetse kamers, hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Wel heel rustig, en goed ontbijt.

lawaai

nienke
16-10-2015

Benauwde kamer. Het was warm en benauwd in de kamer.(in oktober, dus zo warm was het buiten niet.)Van buiten kwam veel lawaai, het hotel is naast een fabriek.Toen we even het raam open deden zaten er gelijk 60 muggen in de kamer.(geen hor mogelijk). Het is mogelijkheid om koffie en\of thee op de kamer te zetten. Het ontbijt was prima.

Goed hotel

daveenchrista
21-9-2015

Een nacht verbleven in dit prima hotel. Vriendelijke ontvangst, kamers voorzien van alle gemakken, zoals een föhn in de badkamer en een waterkoker met koffie en theezakjes. Goede bedden en alles brandschoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Gent voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Gent in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Gent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.