Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

30 Reviews over Campanile Gent

• 4Mw. Koetsier01-10-2019

Ze stelen van je!!!

PAS OP, DIEVEN! Het hotel houdt het geld van je 'reservering' op de credit card minstens een maand vast!!! Je bent er dus al geweest en je hebt al betaald maar ze betalen de reservering (dus een copie van het totaalbedrag) pas na 4 weken terug... ze stelen rente van je!!! Als je hierover belt bieden ze geen oplossing! Na honderden keren Campanile in meerdere landen was dit de ALLERLAATSE CAMPANILE ooit voor mij... deze keten was vroeger goed, is nu waardeloos !

• 3Fam mulder18-02-2019

Geen weekend meer daar

Het hotel wordt niet meer onderhouden. Alles is oud of kapot. Het staat midden in industriegebied en zal op gegeven moment tegen de vlakte gaan vanwege industriële bestemming.Ik zou aanraden hier alleen te overnachten in hoge nood op doorreis.

• 1Vandommele Huguette28-10-2018

Nooit meer!

Goede verwarming en gratis parking ( op eigen verantwoordelijkheid } Niet goed: zeer verouderd onveilig hotel, luidruchtig wegens continu geronk van een fabriek ernaast en zeer dunne muren! er wordt reklame gemaakt met gratis WiFi maar die is veel te zwak en dus onbruikbaar. Was er 2 dagen, dag 1 betaalde Ik 92€ dag 2 was de prijs 69€. Antwoord = ja hier in Gent passsen alle hotels hun prijzen dagelijks aan dus... volgens bezetting? Ik heb een refund gevraagd wegens geen WiFi en zou 10€ terug krijgen, peanuts, gezien ik steeds via mij IPhone heb moeten werken. Restaurant: nooit meer.

• 8Sjoerd23-10-2017

Super personeel!.

Wij kwamen door de noodzaak geboden bij dit hotel terecht door een miscommunicatie van een ander hotel in Gent, maar werden hier zeer correct ontvangen. De twee dames die toen aan het werk waren, wisten wat klantvriendelijkheid was. De accommodatie en het eten was verder ook verzorgd en goed. Doordat wij op zaterdagavond zonder een boeking vooraf aankwamen, was de prijs wel aan de stevige kant, maar dat was in een ander hotel niet anders geweest op dit tijdstip vermoed ik. Wij hebben er in ieder geval een positief gevoel aan overgehouden, ondanks de vervelende ervaring van even daarvoor bij het andere hotel.

• 10Jerry Lane16-09-2016

Uitstekend accomodatie.

Het was een uitstekend hotel. Vriendelijke en behulpzaam personeel. Leuke en schone ruime kamer met mooie uitzicht.

• 8R. Kersten13-03-2016

prima overnachting

Eenvoudig maar schoon hotel, prima ontbijt. Personeel vriendelijk. Prima hotel voor een weekendje Gent. Binnen half uur in het centrum met auto of openbaar vervoer.

• 1Oliver lopez11-02-2016

Nooit meer

Uiterst oud en vies hotel eigenlijk mag het niet eens een hotel genoemd worden maar een krot waar je kunt slapen , het restaurant stelt ook niet veel voor maar hanteert wel prijzen die het eten absoluut niet waard is ook hebben ze geen halal vlees beetje jammer conclusie eens maar nooit meer.

Salam

• 3Rik Oosterhof10-02-2016

Verschrikkelijk slecht hotel

Nog nooit zoon waardeloos hotel gehad met zulk amateuristisch personeel en manager. Ze noemen het ook nog hotel/restaurant terwijl als je in het zogenoemde restaurant binnen komt je meer een camping gevoel krijgt. Ze hanteren van de valk prijzen bij het diner terwijl het echt helemaal nergens op lijkt. De kamers zijn echt heel erg verouderd, de badkamer word gerepareerd waar nodig is, tot aan oude versleten handdoeken. Savonds na 22:00 pas warm water.... Geen communicatie of iets. Het personeel is verschrikkelijk amateuristisch. Precies naast dit zogenoemde hotel/restaurant ligt de holliday inn.... Misschien wel iets duurder.... Maar echt 10 keer zo goed. Ga alsjeblieft niet naar campanile Gent !!!!!

• 1Soraya24-01-2016

Nooit meer! Erg onprofessioneel

ik heb een kamer voor 2 volw en 1 kind geboekt. Bij aankomst krijg ik een 2 persoonskamer. Na een discussie aan de receptie gaf de medewerkster toe dat haar fout is en verwees ons naar een andere kamer. Maar er onstond een discussie waarbij opeens de manager bij werd gehaald (die er eerst niet was toen ik er naar vroeg). De vrouwelijke manager kwam stormend binnen en zei heel luid; ik heb mijn kind boven gelaten dus schiet maar op niet langer dan 5 min. Ik ben hier zo van geschrokken, ik en mijn gezin verblijven heel vaak op verschillende hotels. Maar dit nog nooit meegemaakt. Een manager die zo onprofessioneel en onverzorgd zich zelf durft te vertonen. De badkamers zaten btw helemaal onder schimmel heb er ook foto's van gemaakt, want hier ben ik nog niet klaar mee. Tot slot voor ons voortaan de holiday inn die bevind zich ernaast, betaal je iets meer maat super service en kamers!

• 6Fam Versteeg22-12-2015

Rustige overnachting

Ouderwetse kamers, hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Wel heel rustig, en goed ontbijt.

Hotel Campanile Gent info

• AirconditioningNiet beschikbaar