Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

77 Reviews over Blaarmeersen

• 2Inge25-08-2022

Veel geld voor zandplekken en smerig sanitair

De camping heeft een nieuwe uitbater en wil er een glamping van maken. Dit is vooralsnog alleen in de prijs te merken. Voorheen betaalde ik €25,- pn dat is tegenwoordig €35,- pn en daar krijg je dus echt helemaal niets extra's voor. Sterker nog, je krijgt er als kampeerder zelfs minder voor! De campingwinkel is opgeheven. Dat is echt een gemis, zeker voor zo'n grote camping. Er zijn maar 2 elektriciteitspunten per veld. Genoeg aansluitingen, maar als je pech hebt, heb je 50m snoer nodig om jezelf van stroom te kunnen voorzien. Het sanitair is nog smeriger dan de vorige keer en de kampeerplekken zijn vooral voorzien van veel zand en weinig gras. Eerlijk is eerlijk, de nieuwe hutten zien er prachtig uit, maar de nieuwe uitbater vergeet dat glamour in de details zit, niet slechts in uiterlijk vertoon. PS De dames van de receptie zijn top! Ze zijn aardig, beleefd en doen echt hun best om mee te denken.

• 8Margret23-07-2022

Prima camping, niks mis mee.

Prima camping om te overnachten of om de stad Gent te bezoeken. Sanitair was super schoon. Restaurant was gesloten, maar wij hebben heerlijk gegeten bij het restaurant aan de zwemvijver. Mooie ruime plaatsen. Vriendelijke mevrouw aan de receptie. Andere resecties gelezen, maar wij konden ons hier niet in vinden. Enige minpuntje is dat het tarief wel prijzig is. Er zijn veel sport mogelijkheden, voor kinderen is de zwemvijver prachtig, deze ligt aan de camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 4Koos05-06-2022

Nooit meer

Een camping die je wilt bezoeken om de stad te zien. Maar voor de rest is het beschamend. De douches leveren merendeels koud water. Je chemisch toilet kun je niet ledigen omdat de afstortplekken verstopt zitten. En als je naar de prijs kijkt dan verwacht je toch heel wat meer waar voor je geld. Het enige positieve was de vriendelijkheid van het personeelslid, die ons te woord heeft gestaan.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 4Martijn11-10-2021

Nooit weer, nee ook niet voor 1 nacht

Er stonden slechts zes mensen voor ons in de rij; van aankomst op de camping tot het moment van aanrijden op ons plekje duurde maar liefst een uur. Een onnodig lange incheckprocedure, maar daarnaast ook geen adequate medewerker die er even iemand bijhaalt of een tandje harder loopt. Gelukkig was het goed weer. Koude douches, schoonmaken van het sanitair gebeurt tijdens de ochtendspits: tussen 7:30-8:30 uur kunnen de mannen het sanitair niet gebruiken, tussen 8:30-9:30 uur de dames niet. Kosten van dit verblijf met koude douche voor een nacht met caravan en twee personen: EUR 31,80. Deze camping laat zich nog het best omschrijven als een vervallen oostblok monument, verscholen in het groen. Enige twee pluspunten: op de fiets makkelijk naar het centrum en de vrije keus hier nooit meer te komen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 3Jeanneke20-09-2021

SCHANDE Blaarmeersen

Een camping 4 sterren staat aangegeven maar is er maar 1 de 3 andere zijn afgepakt ze laten het bordje er wel hangen puur bedrog ,er zijn normaal 4 sanitaire blokken nu nog maar 1 ,een beheer dat zeer te wensen overlaat en alleen maar er op uit is de mensen te bedriegen en het geld uit hun zakken te kloppen,AUB een camping die ze op een voormalig STORT hebben neergepoot nee dat is het niet ,als je dan de beheerder van de camping een vraag stel dan draait die zo rond de pot en geeft een antwoord waar zelfs een worm stijf van word en als je deze dan in de ogen kijkt zie enkel 2 grote dollar tekens staan ik vind het jammer dat ze zo’n persoon laten rond lopen mij zien ze hier NOOIT MEER

• 2Eetgelegenheden
  • 7Bram30-08-2021

Absoluut beter dan Zoover gemiddelde

Augustus 2021 2 nachten hier geweest. Van te voren mijn twijfels vanwege lage gemiddelde beoordeling hier op Zoover maar deze is echt onterecht laag. Camping ligt mooi in de sportomgeving van Vlaanderen. Leuk recreatiemeer met strandje op loopafstand. Plekken ruim met water dichtbij. Sanitair was elke keer keurig voor elkaar. Vanaf overkant bij camping rijdt er meerdere keren per uur een pendelbusje die je gratis in het centrum van Gent afzet. Ritje van slechts 10 minuten. Geen camping voor langer dan een week maar zeker voor aantal dagen echt heel leuk. Dagje strand, dagje Gent, dagje Brugge genoeg te doen dus.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Yvonne12-09-2019

Prima camping. Prijs mag lager.

Mooie camping opgedeeld in diverse veldjes. Het heeft een wandel pad/ dijk om de camping heen. De plaatsen zijn van elkaar gescheiden door struiken. Wij hebben hier prima gestaan op doorreis. Het sanitair was goed, schoon en dat is en blijft het zoals de campeerder het achterlaat. Laten we wel zijn. Dat van die Engelsen klopt wel een beetje, alhoewel wij er geen last van hadden. Wat ik jammer vond, was dat bij aankomst het zo druk werd dat de baliemedewerker ( een bijzonder aardige man)het gewoon niet aan kon en het systeem liep ook nog eens vast. Misschien een idee om standaard 2 baliemedewerkers aanwezig te hebben, zeker tegen de vooravond. Had echt met die persoon te doen. Wij hebben geen negatieve ervaring en komen hier wel weer terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 2Jacob15-08-2019

Nooit meer

Als overnachting camping gebruikt. Had voor het eerst in mijn campeer leven echt geen goed gevoel gehad op de camping. Vies en oud sanitair, staanplaatsen te klein. En had sterk gevoel dat de camping vol zat met Engelse en Ierse travelers. Het Vlaamse stoofpot uit het restaurant was daar in tegen ook het enige pluspunt. Echt en dan ook echt nooit meer hier staan.

• 4Eetgelegenheden
  • 4Dick12-06-2019

Duur !

Doorgangscamping en ook ideale plek om de stad Gent te bezoeken. De prijs (€30) per overnachting is hoog. Sanitair verouderd maar schoon en al 3 weken geen WiFi. Ondanks klachten geen korting op de factuur !

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 1Jeannine05-05-2019

Lijkt wel een ideale zigeunercamping :-(

Zielig dat je daar tussen een hoop zigeunervolk uw vakantie moet doorbrengen die denken dat ze alles mogen en kunnen , maar ja jammer dat manegement alleen maar aan euro’s denkt ipv kwaliteit en kwantiteit

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar