Hotel Best Western Cour St. Georges

Hotel Best Western Cour St. Georgesstersterster

7Goed

België, Oost Vlaanderen, Gent

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Cour St. Georges voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

39 reviews over Hotel Best Western Cour St. Georges

• 2019
    7Marchand Nathalie24-08-2019

Ligging top, verblijf matig

Topligging, vriendelijk personeel, prima ruime en vernieuwde badkamer maar matig ontbijt in een veel te krappe ruimte, je zit bijna op elkaars schoot ferm verouderde kamer Prijs / kwaliteit zeker niet in verhouding.
    Na-service laat te wensen over, dubbele betaling nog steeds niet teruggekregen ...

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7v29-09-2018

Heerlijk hotel, perfecte ligging. Ontbijt slecht!

Wij zijn net terug van 3 geweldige dagen in Gent en Brugge. Wij hebben 2 nachten gelogeerd in dit Hotel, na een zoektocht hadden wij het hotel gevonden (nergens op de buitenkant staat de naam aangegeven dus waren wij er wel 4x langsgelopen. Wij hadden een upgrade dus een hele grote mooie ruime kamer ( 4pers) met bad erin wel op de 4e verdieping. Dit hotel heeft een lift maar is eigenlijk te gevaarlijk om te gebruiken, deze blijft vaak halverwege hangen. De ligging is echt geweldig, je loopt zo het levendige centrum in.

Het ontbijt viel ons heel erg tegen. zeer weinig keus. aan brood ligt er een bruin en wit brood, een paar koffiebroodjes en alleen de 1e dag witte kaiserbroodjes en kleine crossaints. meer niet. ook het beleg is zeer summier.

Wij adviseren dit hotel zeker te boeken maar ZONDER ontbijt. Dat ontbijt is nog geen 3,50 pp waard. Dat vonden wij erg jammer!!!

Gereisd met partner in september 2018

• 10I. Peters04-09-2018

Heel fijn hotel.

We waren iets te vroeg om in te checken maar we konden de bagage alvast achterlaten. Je loopt van het hotel direct de autovrije zone in van het centrum. De fietsen die we mee hadden mochten we achter in de binnentuin zetten. De kamer was zeer ruim en netjes en lag aan de voorzijde , geen last van geluiden op straat gehad. Kamer 30 heeft een zeer grote mooie badkamer met bad maar ook een douche.De badkamer was zeer netjes en wit !!!( mijn voorstel zou zijn iets van kleur erin bv gekleurde vitrage of 1 wand een kleurtje want dat maakt het iets gezelliger :-) . Het ontbijt was heel uitgebreid en er werd goed aangevuld. We hebben verschillende mensen bij de receptie getroffen en allen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de dag van vertrek konden we na het uitchecken onze bagage daar laten en zouden we deze tot 23.00 op kunnen komen halen. Kortom het was geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

• 3Fiona19-06-2018

Nooit meer.

Het hotel is zeer centraal gelegen maar de kamers zijn niet schoon. Het tapijt op de vloer is zeer vies. De badkamer is niet schoon. Zeer gedateerd. Wel een goed ontbijtbuffet. Gastvrijheid receptie ok. Gastvrijheid bij ontbijt laat zeer te wensen over. Ik zou mensen niet aanraden om hier een kamer te boeken. Prijs/kwaliteitsverhouding zeer slecht.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Mandy04-03-2018

Perfect!

Was prima in orde! Leuk hotel, prettig ontvangst, mooie kamer met heerlijke bedden en ruime badkamer. De ligging is perfect, midden in het centrum. Ontbijt was best uitgebreid en lekker. We kunnen geen slechte punten opnoemen!

• Je kunt heerlijk dineren bij Brasserie Bridge, was echt zalig en gezellig.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Laura07-08-2017

Goed hotel en goede service

De ligging is perfect: alles is te belopen. Gent is een perfecte plaats voor een weekendje weg. Een boottocht op de Leie is aan te raden, evenals een bezoekje aan de burcht.

Wij hebben geen last gehad van gehorigheid. De kamer was prima in orde. De bedden zijn matig van kwaliteit, maar niet slecht. Badkamer is netjes en verzorgd. Ook de ontbijtzaal was zeer sfeervol en het ontbijt was goed verzorgd. Aardig en behulpzaam personeel.

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Erwin14-04-2017

Prima

Mooi centraal gelegen in Gent. Direct uit de deur in de binnenstad. Hotel is in een 18e eeuws pand gevestigd en dat zie je. Het is geen absolute top, maar prima voor 2 nachten. Kamers zijn niet groot. Personeel is vriendelijk

Gereisd met partner in april 2017

• 7Lies03-05-2016

Goede uitvalsbasis

Centraal gelegen in Gent, alles goed lopend bereikbaar. Parkeren in de openbare parkeergarage, eveneens op loopafstand. Kamer verzorgd, alleen de prullenbak niet geledigd, waar dus nog de condooms van de vorige gasten inlagen. Beetje lauwe reactie op bovenstaande. Eenvoudig doch goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Sietske17-01-2016

goed hotel en perfecte locatie

alles is hier goed! de kamer, vriendelijkheid, gelegen midden in het centrum: perfect. ontbijt ook heel goed, maar je zit wel bij elkaar op schoot te eten.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7b.a.14-08-2015

Goed voor 2 nachten, niet langer.

Op zich prima hotel maar is echt oud met krakende vloeren. Personeel wel vriendelijk. Ligging is top, midden in het centrum. Ontbijt prima, niet hoogstaand en heel veel keuze maar wel goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats