Géén boekingskosten
BelgiëOost VlaanderenGentHotels GentHotel Best Western Cour St. Georges

Hotel Best Western Cour St. Georges

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western Cour St. Georges voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 35 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 35 reviews

39 Reviews over Best Western Cour St. Georges

• 7Marchand Nathalie24-08-2019

Ligging top, verblijf matig

Topligging, vriendelijk personeel, prima ruime en vernieuwde badkamer maar matig ontbijt in een veel te krappe ruimte, je zit bijna op elkaars schoot ferm verouderde kamer Prijs / kwaliteit zeker niet in verhouding.
    Na-service laat te wensen over, dubbele betaling nog steeds niet teruggekregen ...

• 7v29-09-2018

Heerlijk hotel, perfecte ligging. Ontbijt slecht!

Wij zijn net terug van 3 geweldige dagen in Gent en Brugge. Wij hebben 2 nachten gelogeerd in dit Hotel, na een zoektocht hadden wij het hotel gevonden (nergens op de buitenkant staat de naam aangegeven dus waren wij er wel 4x langsgelopen. Wij hadden een upgrade dus een hele grote mooie ruime kamer ( 4pers) met bad erin wel op de 4e verdieping. Dit hotel heeft een lift maar is eigenlijk te gevaarlijk om te gebruiken, deze blijft vaak halverwege hangen. De ligging is echt geweldig, je loopt zo het levendige centrum in.

Het ontbijt viel ons heel erg tegen. zeer weinig keus. aan brood ligt er een bruin en wit brood, een paar koffiebroodjes en alleen de 1e dag witte kaiserbroodjes en kleine crossaints. meer niet. ook het beleg is zeer summier.

Wij adviseren dit hotel zeker te boeken maar ZONDER ontbijt. Dat ontbijt is nog geen 3,50 pp waard. Dat vonden wij erg jammer!!!

• 10I. Peters04-09-2018

Heel fijn hotel.

We waren iets te vroeg om in te checken maar we konden de bagage alvast achterlaten. Je loopt van het hotel direct de autovrije zone in van het centrum. De fietsen die we mee hadden mochten we achter in de binnentuin zetten. De kamer was zeer ruim en netjes en lag aan de voorzijde , geen last van geluiden op straat gehad. Kamer 30 heeft een zeer grote mooie badkamer met bad maar ook een douche.De badkamer was zeer netjes en wit !!!( mijn voorstel zou zijn iets van kleur erin bv gekleurde vitrage of 1 wand een kleurtje want dat maakt het iets gezelliger :-) . Het ontbijt was heel uitgebreid en er werd goed aangevuld. We hebben verschillende mensen bij de receptie getroffen en allen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de dag van vertrek konden we na het uitchecken onze bagage daar laten en zouden we deze tot 23.00 op kunnen komen halen. Kortom het was geweldig.

• 3Fiona19-06-2018

Nooit meer.

Het hotel is zeer centraal gelegen maar de kamers zijn niet schoon. Het tapijt op de vloer is zeer vies. De badkamer is niet schoon. Zeer gedateerd. Wel een goed ontbijtbuffet. Gastvrijheid receptie ok. Gastvrijheid bij ontbijt laat zeer te wensen over. Ik zou mensen niet aanraden om hier een kamer te boeken. Prijs/kwaliteitsverhouding zeer slecht.

• 8Mandy04-03-2018

Perfect!

Was prima in orde! Leuk hotel, prettig ontvangst, mooie kamer met heerlijke bedden en ruime badkamer. De ligging is perfect, midden in het centrum. Ontbijt was best uitgebreid en lekker. We kunnen geen slechte punten opnoemen!

• Je kunt heerlijk dineren bij Brasserie Bridge, was echt zalig en gezellig.
  • 9Laura07-08-2017

Goed hotel en goede service

De ligging is perfect: alles is te belopen. Gent is een perfecte plaats voor een weekendje weg. Een boottocht op de Leie is aan te raden, evenals een bezoekje aan de burcht.

Wij hebben geen last gehad van gehorigheid. De kamer was prima in orde. De bedden zijn matig van kwaliteit, maar niet slecht. Badkamer is netjes en verzorgd. Ook de ontbijtzaal was zeer sfeervol en het ontbijt was goed verzorgd. Aardig en behulpzaam personeel.

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

• 7Erwin14-04-2017

Prima

Mooi centraal gelegen in Gent. Direct uit de deur in de binnenstad. Hotel is in een 18e eeuws pand gevestigd en dat zie je. Het is geen absolute top, maar prima voor 2 nachten. Kamers zijn niet groot. Personeel is vriendelijk

• 7Lies03-05-2016

Goede uitvalsbasis

Centraal gelegen in Gent, alles goed lopend bereikbaar. Parkeren in de openbare parkeergarage, eveneens op loopafstand. Kamer verzorgd, alleen de prullenbak niet geledigd, waar dus nog de condooms van de vorige gasten inlagen. Beetje lauwe reactie op bovenstaande. Eenvoudig doch goed ontbijt.

• 10Sietske17-01-2016

goed hotel en perfecte locatie

alles is hier goed! de kamer, vriendelijkheid, gelegen midden in het centrum: perfect. ontbijt ook heel goed, maar je zit wel bij elkaar op schoot te eten.

• 7b.a.14-08-2015

Goed voor 2 nachten, niet langer.

Op zich prima hotel maar is echt oud met krakende vloeren. Personeel wel vriendelijk. Ligging is top, midden in het centrum. Ontbijt prima, niet hoogstaand en heel veel keuze maar wel goed.

Hotel Best Western Cour St. Georges info

Het complex