Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
Hotel Best Western Chamade

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Chamade voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Best Western Chamade in het Nederlands

Netjes en proper

Art Verhiel
16-12-2018

Ligt iets te ver van het centrum , met de tram ben je er echter zo

Gereisd Met partner in december 2018

Super

Nikita
17-11-2018

Locatie was top. Hotel had een goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel voor weekendje gent

hellen van dam
23-4-2017

Ruime 3 persoonskamer met mooie nieuwe badkamer goede parkerplaats maar dan moet je wel een kleine auto hebben wel gehorig hotel en wat verder van het centrum ontbijt prima en super aardig personeel

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

HotelSpecials.nl

Goed 3 sterren stadshotel.

RuBo
17-10-2015

Een nachtje verbleven en kreeg (de enige) kamer op de hoek met klein balkon. Ontvangst was zakelijk, maar correct. Parkeerplaats onder hotel is erg klein. Kamer was netjes, telefoon, LCD televisie. Helaas maar 1 stopcontact voor koelkast of waterkoker (kiezen). Koffie en thee faciliteiten aanwezig. Badkamer is niet groot, maar wel keurig schoon (wastafeltje, bad, toilet en electr. kacheltje. Helaas was de verwarming/airco een extern electra apparaat, maakt veel herrie. Ontbijt op de 6e etage en was keurig verzorgd en continue aangevuld en tafels afgeruimd. Minpuntjes zijn de spiegels in de klein lift, kleine parkeerkelder en de hard sluitende kamerdeuren.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2015

Goed te vinden, te warme kamer

Karin Bodt
4-8-2014

Personeel bij aankomst en tijdens ontbijt keurig en attent. Erg lawaaierige kamer ivm tram voor de deur. Erg benauwd op de kamer. Bij wegrijden uit de krappe, met oa fietsen volgeladen "parkeerkelder" band kapot gereden. Bij melding erg agressieve baliemedewerker, die duidelijk al uit zijn hum was. We werden aan ons lot overgelaten......en er werd ons luid en duidelijk meegedeeld dat men niet aansprakelijk was!? Kortom, onfatsoenlijk!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Goed hotel

Gert Van der Burgt
28-7-2014

Goed hotel maar niet tijdens de Gentse feesten. Tram stop minstens 30 keer per uur voor de deur 24 uren lang. Dus door de herrie weinig nachtrust.

Gereisd Met partner in Wed Jul 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

doralienvandam
26-7-2014

Een zeer basic hotel , gelegen op 20 min gaan van het centrum van gent. Basic kamer met gedemodeerde badkamer. Higiene kan pakker beter , zeker badkamer, ronduit vies! Rooster ontzettend vies! De positieve comentaren op internet begrijp ik als ze bv via veiling de kamer voor 20 of 30 euro geboekt hebben. Ontbijt goed.Tram stopt inderdaad voor de deur met het nodige lawaai daarvan. Beslis je dit hotel te boeken tijdens de gentse feesten hou er dan rekening mee dat de trams de ganse nacht blijven doorrijden om de 3min eentje, ...gegarandeerd niet slapen zelfs niet met oorstopjes. Onthaal,was wel vriendelijk.

Gereisd Met partner in juli 2014

leuk hotel voor een bezoek aan Gent

Elly
25-4-2013

Vooral gunstig gelegen bij station Gent St. Pieters (centraal station) trams voor de deur ( lijn 1 )

Nette airconditioned kamer, twee losse stevige bedden,

Bureau met gratis internetaansluiting c.q. wifi.

Badkamer met ligbad

Ontbijtzaal op de hoogste verdieping met leuk uitzicht. Voldoende keuze in een gezellige ambiance

Gereisd Zakelijk in april 2013

Leuik hotel voor een paar dagen

Aafko
7-10-2012

Het hotel ligt op 10 minuten trammen van het centrum van Gent. De tram stopt op de stoep. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kamer erg warm en door de drukke weg voor het hotel was het niet mogelijk om met het raam open te slapen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Oct 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

waar voor je geld

N.Verdonk
18-5-2012

het hotel heeft nette kamers,wij hadden 2 kamers gehuurd. het ontbijt werd keurig aangevuld. auto kon in de eigen kleine garage. het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. vlakbij het station. met de tram lijn 1 in 10 minuten in het centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Chamade in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Chamade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.