Bed and Breakfast Bel Mondo

Bed and Breakfast Bel Mondo

7.3Goed

België, Oost Vlaanderen, Gent

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Bel Mondo?

7.3Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast Bel Mondo

• 7Lotte28-08-2011

Prima adres

Compleet ingerichte kamer (gelijkvloers) met koffie/thee apparaat, koelkast met beleg voor ontbijt, pak sap en melk. Fruit en belgische bonbons staan klaar. Broodjes voor alle kamers staan 's morgens in de gezamenlijke hal, waar je ze kunt pakken. Het is ca 10 minuten lopen naar het centrum door een straat met veel buitenlandse eetgelegenheden. Het pand heeft houten vloeren wat wel gehorig is. Ook is er lawaai van de straat. Verder een prima verblijf voor een aantal dagen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Bregje12-05-2009

Prima adresje

Wij zijn in maart hier 2 nachten geweest. Kamer is prima, groot genooeg, en een lekker bad erbij. Het ontbijt staat bij aankomst klaar in de koelkast voor twee dagen. Dat smaakt best, maar verwacht geen verse broodjes. De kamer is een aanrader, het enige nadeel vonden wij niet de afstand tot het centrum (ong een kwartier lopen), maar de wijk; die is niet heel gezellig of sfeervol.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Jeroen en Ria26-07-2007

Zeer ruime en schone slaapkamer en aparte badkamer met o.a. ligbad; de gehele benedenverdieping en daarbij een achtertuintje inclusief "kraakpandje", stond tot onze beschikking. Goede bedden. Een koelkastje & minikeukentje, dat is altijd makkelijk. Een aardig ontbijt werd 's ochtends op een afgesproken tijd door de zeer vriendelijke verhuurster net buiten onze slaapkamer neergezet, met een klopje op de deur. Ook zéér attent, een bos rozen stond in de kamer omdat op de dag van aankomst mijn vrouw verjaarde! Een kwartiertje lopen naar het centrum van gezellig en mooi Gent. Bovenverhuurders en rumoerige buren soms te horen. Gezien de prijs/kwaliteit zeker de moeite waard voor als je een paar dagen in Gent wilt vertoeven. Parkeren voor ongeveer € 2,50 per dag. Moet je wel de parkeermeter goed bestuderen!!

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Bed and Breakfast Bel Mondo