Géén boekingskosten

7.9GoedScore uit 28 reviews

• Rolstoel toegankelijk

28 Reviews over Astoria Gent

• 7geertonk13-01-2017

mooie uitvalsbasis om Gent te bezoeken

Vriendelijke bediening en heel hulpvaardig . Kamer zijn misschien wat gedateerd , maar alles is proper en alles is er . Zelfs de prijzen in de minibar vielen mee. Op wandelafstand is er een tramhalte om naar het centrum te gaan. Mooi en uitgebreid ontbijt. Enig nadeel, kamers aan de voorzijde liggen langs het spoor.

• 8Dominique09-05-2016

Prima hotel op loopafstand van het centrum

Weekendje weg geboekt met dit hotel. Vriendelijke ontvangst, nette schone kamer en op prima loopafstand van het centrum.

Kregen bij ontvangst een plattegrond van Gent en een gidsje met bezienswaardigheden.

Top service en komen zeker terug.

• 8Verschuren20-12-2015

Kleinschalig goed hotel

Mooie kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt maar niet uitgebreid. Bedden veel te zacht en dekbedden te warm. Je kunt het raam niet opendoen ivm lawaai van de treinen die voorbij komen. Verder sanitair heel netjes en schoon. Overall een prima hotel

• 7Stephanie11-08-2015

Zeer vriendelijke mensen

Prima hotel, ontbijt was goed maar wel wat beperkt. Jammer dat buitenterras niet betrokken werd bij ontbijt, het was mooi weer en we hadden graag buiten ontbeten. Bed was voor ons te klein maar wel erg fijn bed, prima matras/kussen. Goed te lopen naar tramstation en als je wat tijd uittrekt naar centrum, dan wel via het water lopen dat is mooier. Al met al positief en vooral erg goed geholpen, veel tips gekregen en tijd voor een praatje.

• 9peter22-11-2013

Alles naar wens....

Hotel Astoria heeft mij aangenaam verrast. De goede ligging (dicht bij het openbaar vervoer), voldoende parking aan het hotel, de nette kamer en een heel lekker ontbijt. De nabijheid van de spoorweg was geen hinder . Een schitterende infobrochure over Gent op de kamer. Besluit: een gezellig hotel met een goede service.

• 10sven vandermast12-08-2013

Ruime kamers, vriendelijk personeel

We hebben erg genoten van ons arrangementje genietend ontdekken. Alles was dik in orde, we konden ons geen beter hotel wensen. Zeer lovend over jullie persoonlijke benadering van jullie gasten. Wij voelden ons meteen hartelijk welkom. Zeer mooie ruime kamer, heerlijke jacuzzi. Lekker ontbijt. Een regelrechte aanrader voor wie Gent een overnachting wil boeken. Niets negatiefs op aan te merken. Tenzij als ik dan 1 puntje van kritiek moet geven, maar dat is dan muggezifterij, is de dame die bij het ontbijt de bediening deed, zou haar talen wat meer moeten machtigen. Op zijn minst toch een beetje Engels of Frans moeten kunnen spreken. Het kwam een beetje schaamtelijk over dat ze buitenlandse gasten in het Nederlands antwoordde...

• 9Heidi16-06-2013

zeer aanbevolen

Astoria is rustig gelegen aan de rand van het centrum.Met de fiets ben je op een paar minuten in het hartje van Gent. Het onthaal was heel goed, je krijgt zeker voldoende informatie en tips over Gent. De kamers en het gehele hotel zijn kraaknet. Het ontbijt is heel mooi verzorgd en er is ruim voldoende. We keren zeker nog een keertje terug naar dit hotel, is zeker de moeite waard.

• 8Ad15-04-2013

Mooi hotel

We zijn voor een nachtje naar dit hotel geweest, We hadden de prestige suite geboekt met de 2 persoons jacuzi. De kamer was netjes en de jacuzi heerlijk. Het hotel is een aanrader om een weekendje weg te gaan. Het ontbijt was goed verzorgd al was de keuze beetje beperkt

• 8tol28-09-2012

Leuk gemoedelijk hotel

Astoria is een gezellig hotel, waar je heerlijk één of meer nachtjes kan verblijven. Keurige kamers, attent personeel en lekker centraal. Astoria is mijn favoriete hotel In Gent.

• 10Ringeling13-08-2012

gezellig familiehotel

Gezellig familiehotel waar de gast "thuis" is tijdens zijn verblijf in Gent. De kamer is schoon en ruim. (in ons geval, Bellevue suite) Goed ontbijt. In het hotel wordt verder geen diner geserveerd wat niet erg is als je de hele dag in Gent verblijft. Het centrum is makkelijk bereikbaar met tramlijn 1 of middels een wandeling van 25 minuten. Hotel ligt aan het spoor wat voor de kamers aan de voorzijde mogelijk wat overlast geeft. Verder een prima verblijf en zeker een aanrader. Voor ons volgende verblijf zullen wij zeker weer voor dit hotel kiezen.

Hotel Astoria Gent info

Het complex