Appartement Apartgent

• Sauna
Meer appartement info

30 reviews over Appartement Apartgent

• 10Wim Schoolderman12-09-2011

Groot,luxe appartement vlakbij centrum.

Ruim appartement met alle voorzieningen zoals vaatwasser,wasmachine,Wifi,LCD TV,radio/CD speler.Mooi ingericht.Alle zaken aanwezig voor de eerste tijd :koffie,bier,water,suiker,afwasmiddel etc.Slaapkamer achter dus erg rustig.Eigenaresse is nog wel eens afwezig wat soms lastig kan zijn.Al met al zeer tevreden,aanrader ook voor een langer verblijf.

Gereisd met partner in september 2011

• 10johan spitsbaard14-10-2010

grandioos

ja, grandioos. waarom veel woorden gebruiken als eigenlijk één woord alles zegt. prachtig appartement met alles erop en eraan. we zijn ervan overtuigd dat deze mensen het echt naar ons zin wilden maken, proficiat. als wij weer in gent willen of moeten zijn dan hoeven we niet na te denken behalve dat we op tijd moeten boeken. kristof en erika ga zo door en nogmaals bedankt.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Nadine13-10-2010

Voor herhaling vatbaar !

Ideale combinatie tussen de gezelligheid van een B&B en de ruimte van een appartement, uniek te noemen midden in een stad ! Op wandelafstand van het centrum (Gent is trouwens een heel fijne stad om te bezoeken), fijn onthaal met veel info over de mogelijkheden in Gent, alles voorhanden in de moderne keuken, zalig bed en mooie badkamer. Wij willen zeker nog terugkomen !

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9May12-10-2010

Prachtig, centraal gelegen !

Heel ruim appartement, ook bij langere verblijven. Rustige, attente, discrete gastvrouw en zeer vriendelijk.

En om de hoek een fantastische retro cinema met een kei-gezellig cafeetje waar je rustig iets kan gaan drinken.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8saskia bruijnes12-10-2010

fraai apartement, centraal gelegen

smaakvolle apartement, compleet ingericht en centraal ten opzichte van het centrum. Goed bereikbaar met de auto en parkeergarage in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9van dingenen-corthals11-10-2010

Een absolute aanrader!

Zeer aangenaam verblijf, heel ruim en comfortabel, ondanks de ligging ook zeer rustig. Prachtige inrichting. Vriendelijke ontvangst.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Van Dingenen-Corthals11-10-2010

Een absolute aanrader!

Zeer tevreden, we stonden versteld van de ruime kamer, het was eigenlijk meer een appartement dan kamer met ontbijt. Het interieur was ook prachtig, combinatie van oud en nieuw vonden wij zeer geslaagd. Niets dan lovende woorden hebben we er voor. Een absolute aanrader! Van Dingenen-Corthals

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Bea en Dion Soons13-09-2010

Niet zo bijzonder,wel schitterende kamers

Kamers zijn mooi groot en prachtig. Badkamer valt erg tegen. Veel te kleine douche en geen badkamerspullen. Met 1 klein flesje douchegel kun je niet veel met 2 personen voor 2 dagen. Ontbijt is ook te min. Koffie met een theekleur is geen opknapper. Minimaal beleg. Jammer, hier is nog veel te verbeteren.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10anouk willems11-07-2010

prachtige locatie in gent

Enorm genoten van het verblijf in Gent Apart; mooie appartementen, goede locatie en super kwaliteit.

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Monique Antonis12-05-2010

Heerlijke accommodatie!

Een mooi oud huis met een prachtige entree, alwaar modern ingerichte appartementen te vinden zijn. Wij mochten hier 4 dagen verblijven en hebben genoten. Heerlijk dichtbij het centrum en toch lekker rustig. De ontbijtservice was fantastisch. Het appartement is voorzien van alle gemakken en had ook een complete keuken. Een winkelcentrum met grote supermarkt is in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Appartement Apartgent info