Appartement Apartgent

AppartementWeer vandaag17°10°
Appartement Apartgent
9,4

29 reviews over Appartement Apartgent in het Nederlands

Groot,luxe appartement vlakbij centrum.

Wim Schoolderman
12-9-2011

Ruim appartement met alle voorzieningen zoals vaatwasser,wasmachine,Wifi,LCD TV,radio/CD speler.Mooi ingericht.Alle zaken aanwezig voor de eerste tijd :koffie,bier,water,suiker,afwasmiddel etc.Slaapkamer achter dus erg rustig.Eigenaresse is nog wel eens afwezig wat soms lastig kan zijn.Al met al zeer tevreden,aanrader ook voor een langer verblijf.

grandioos

johan spitsbaard
    14-10-2010

ja, grandioos.

waarom veel woorden gebruiken als eigenlijk één woord alles zegt.

prachtig appartement met alles erop en eraan.

we zijn ervan overtuigd dat deze mensen het echt naar ons zin wilden maken, proficiat.

als wij weer in gent willen of moeten zijn dan hoeven we niet na te denken behalve dat we op tijd moeten boeken.

kristof en erika ga zo door en nogmaals bedankt.

Voor herhaling vatbaar !

Nadine
      13-10-2010

Ideale combinatie tussen de gezelligheid van een B&B en de ruimte van een appartement, uniek te noemen midden in een stad ! Op wandelafstand van het centrum (Gent is trouwens een heel fijne stad om te bezoeken), fijn onthaal met veel info over de mogelijkheden in Gent, alles voorhanden in de moderne keuken, zalig bed en mooie badkamer. Wij willen zeker nog terugkomen !

Prachtig, centraal gelegen !

May
        12-10-2010

Heel ruim appartement, ook bij langere verblijven.

Rustige, attente, discrete gastvrouw en zeer vriendelijk.

En om de hoek een fantastische retro cinema met een kei-gezellig cafeetje waar je rustig iets kan gaan drinken.

fraai apartement, centraal gelegen

saskia bruijnes
          12-10-2010

smaakvolle apartement, compleet ingericht en centraal ten opzichte van het centrum.

Goed bereikbaar met de auto en parkeergarage in de buurt.

van dingenen-corthals
            11-10-2010

Zeer aangenaam verblijf, heel ruim en comfortabel, ondanks de ligging ook zeer rustig.

Prachtige inrichting. Vriendelijke ontvangst.

Van Dingenen-Corthals
              11-10-2010

Zeer tevreden, we stonden versteld van de ruime kamer, het was eigenlijk meer een appartement dan kamer met ontbijt. Het interieur was ook prachtig, combinatie van oud en nieuw vonden wij zeer geslaagd.

Niets dan lovende woorden hebben we er voor.

Van Dingenen-Corthals

Niet zo bijzonder,wel schitterende kamers

Bea en Dion Soons
                13-9-2010

Kamers zijn mooi groot en prachtig. Badkamer valt erg tegen. Veel te kleine douche en geen badkamerspullen. Met 1 klein flesje douchegel kun je niet veel met 2 personen voor 2 dagen. Ontbijt is ook te min. Koffie met een theekleur is geen opknapper. Minimaal beleg. Jammer, hier is nog veel te verbeteren.

prachtige locatie in gent

anouk willems
                  11-7-2010

Enorm genoten van het verblijf in Gent Apart; mooie appartementen, goede locatie en super kwaliteit.

Heerlijke accommodatie!

Monique Antonis
                    12-5-2010

Een mooi oud huis met een prachtige entree, alwaar modern ingerichte appartementen te vinden zijn. Wij mochten hier 4 dagen verblijven en hebben genoten. Heerlijk dichtbij het centrum en toch lekker rustig. De ontbijtservice was fantastisch. Het appartement is voorzien van alle gemakken en had ook een complete keuken. Een winkelcentrum met grote supermarkt is in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apartgent in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apartgent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Apartgent scoort een 9.43 uit 10 op basis van 30 reviews.