Bed and Breakfast Alphabed

Tonen op kaart

21 reviews over Bed and Breakfast Alphabed

• 9E. van Steenwijk21-10-2013

En aanrader

De hele B&B schoon en sfeervol, de gastheer sympathiek. B&B gelegen niet ver van de oude stad. De bovenste kamer en de badkamer was ruim en licht, jammer alleen van de aparte wc. Het ontbijt was vers en lekker,croissantjes, stokbrood, het beleg in overvloed: jam, nutella, speculoos, worst, kaas, eitje en fruit. De thee en koffie kun je altijd op de dag nemen. Zeker een aanrader voor de toekomstige gasten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 10Irma02-05-2013

Perfect voor een weekendje Gent!!!

Het pand is van binnen helemaal opgeknapt. Wij hadden de bovenste verdieping, een soort penthouse; zitkamer, badkamer (bad en douche apart), vide naar de slaapkamer en 2 balkonnetjes! Erg leuk ingericht en alles is vrij nieuw! Uitzicht op de St. Baafskathedraal! Verder heeft deze B&B nog 4 kamers, zover wij hebben kunnen zien ook heel leuk en knus! Het ontbijtzaaltje is al net zo knus, en de vriendelijke eigenaar zorgt voor een heerlijk uitgebreid ontbijt! De foto's die je op internet tegenkomt zijn precies zoals het in het echt is. In eerdere recensies wordt het gemis van een badkamerdeur genoemd, deze is inmiddels geplaatst! Wij verbleven een weekend maar ook de 2e dag werd er schoongemaakt en kregen we weer schone handdoeken. Verder is het natuurlijk heerlijk dat het zo dicht bij het centrum is gelegen, van hier uit is alles makkelijk te voet te doen! Al met al een heerlijk verblijf gehad en ik zal het zeker anderen aanraden!!

Gereisd met vrienden in april 2013

• 7Peter15-03-2013

Leuk!

De lokatie is goed, 5 minuutjes lopen van een parkeergarage. Daarnaast zit je praktisch in het centrum. Bij aankomst was er niemand aanwezig, nadat je de eigenaar belt staat hij ook binnen 5 minuten voor de deur. Alle bezienswaardigheden, restaurants en cafes zijn prima te voet te bereiken. Wij hadden een kleine kamer boven het ontbijtgedeelte. Kamers zijn leuk ingericht maar niks aparts. Goede bedden en prima badkamer. Het water liep echter wel de hele badkamer door. Naast dit euvel is het enige minpuntje het gebrek aan opbergruimte voor kleren. Er hangt een stang om wat kledingstukken op te hangen en dat is het dan ook. Het ontbijt maakte deze minpuntjes meer dan goed. de eigenaar zet een rustig muziekje op, brengt verse broodjes en koffie terwijl het eitje gekookt wordt. Verder vers fruit, yoghurt, kortom, genoeg om de dag goed te starten! Voor een paar dagen Gent een hele leuke lokatie.

Gereisd met partner in december 2012

• 9Rufus & Femke & vrienden30-09-2012

Soms is klein echt fijn.

Voor ons jaarlijks weekendje weg kozen we dit jaar voor Gent. We besloten voor B&B Alphabed te gaan en dat was echt een superkeuze. Mooie kamers van alle gemakken voorzien. Heerlijk vers gemaakt ontbijt met zelfs vers gesneden fruit in het oude centrum van Gent. Echt een aanrader voor een heerlijk verblijf in Gent

Gereisd met partner in september 2012

• 9Anneke10-09-2010

Aanrader

Wij hebben twee nachten verbleven in deze B&B. Goed gelegen, op wandelafstand van de St.Baafskathedraal, pal in het centrum. Geen meters-lang ontbijbuffet, maar het ontbijt is lekker en vers gemaakt, met veel zorg (en je komt niets tekort). De kamer is proper en ruim. De service vriendelijk! Echt een aanrader voor een paar daagjes Gent!

Gereisd met partner in september 2010

• 9Esther02-09-2009

Gezellig plekje in centrum van Gent!

Het is een gezellig plekje, ideaal voor een paar dagen Gent. De romantische kamer die wij hadden was leuk ingericht en schoon. Het ontbijt is persoonlijk en met kleine dingetjes zoals eitje, heerlijk beleg en fijne achtergrondmuziek heel fijn wakker worden. Parkeergelegenheid is vlakbij en in Gent is alles op loopafstand makkelijk te doen. Voor ons is het echt voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Dick08-05-2009

helemaal goed!

prima locatie in centrum maar toch rustig al is zaterdag logischerwijze iets drukker, heel vriendelijke eigenaar en ontbijtmevrouw, goed bed, geweldig ontbijt met prima keuze van muziek. Kamer was wat gehorig, we misten een kledingkast. Maar dat zijn kleinigheden in verhoudiing tot deze prima bed en breakfast. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Jean-Pierre29-04-2009

Rustig, verzorgd & vriendelijk.

Rustig gelegen op korte wandelafstand van het hart van Gent. De voorgevel ziet er niet uit maar eens binnen kom je terecht in een verzorgde, Mooi en keurig ingerichte B & B. Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke uitbater.

Zakelijk gereisd in april 2009

• 8Els Ekvall21-07-2008

Super B&B in het hartje van Gent

Stijlvolle kamer in een gebouw dat er van buiten wat minder aantrekkelijk uitziet. Gezellige ontbijtruimte waar 's ochtends een héérlijk vers ontbijtje wordt geserveerd. Vriendelijke ontvangst. Slechts een paar minuten lopen naar het centrum.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10Ronis13-05-2008

Wij hadden de romantische kamer en die was prima. Wel klein, maar voldoende ruimte voor een paar nachten. Het onbijt is fantastisch! Heerlijk om je dag zo te beginnen. Voor een B&B echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2008

2 tips over Bed and Breakfast Alphabed

• Luc Hennebert, 22-06-2009

ga zeker naar de gentse feesten een aanrader voor jong en oud

• Peter, 15-03-2013

De eigenaar liet ons het nieuwe 'penthouse' zien, bovenin uiteraard. Erg luxe, veel ruimte, split level met groot dakterras. Voor een weekendje Gent in de zomer raad ik deze ruimte iedereen aan!!

0 vragen over Bed and Breakfast Alphabed

Bed and Breakfast info