Hotel Adomastersterster

4.9Matig

België, Oost Vlaanderen, Gent

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Adoma?

4.9Matig

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Adoma

• 2018
    4Annelies08-05-2018

Geen aanrader

Onthaal niet echt hartelijk door gastheer. Gastvrouw wel vriendelijk. Kamer voor drie geboekt. Dubbel bed viel klein uit, het derde bed kon je zelfs geen bed noemen, het was een harde leren uitgeklapte zetel. Dekbedden lagen zonder overtrek op de bedden. Kamer rook muf en naar sigarettenrook, waarschijnlijk door het tapijt. Badkamer was proper en producten waren voorhanden. Het was stil 's nachts. Voor het ontbijt is de basis er, maar op vakantie mag het iets meer zijn. We hadden het gevoel weggejaagd te worden tijdens ons ontbijt, de gastheer bleef maar tafels afkuisen en rond ons draaien. Bij het uit uitchecken was de gastheer ronduit arrogant, we voelden ons absoluut niet welkom. Ligging ok, vlakbij tram en station. Hotels genoeg in Gent, hier komen we niet terug.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Karine De Grauwe16-08-2015

een weekendje Gent

Vriendelijke ontvangst met vlotte babbel van de eigenaar. Kamer niet groot, maar schoon, er is niets op aan te merken. Goed ontbijt met voldoende keuze. Met gratis parking op het terrein van het hotel zelf! Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Linda02-06-2011

Goede, schone slaapplek

Hotel Adoma ziet er niet aantrekkelijk uit van de buitenkant. De ligging is net buiten het centrum, maar met een flinke wandeling langs een mooi park, ben je in 20 minuten in het bruisende centrum van Gent. De kamer is netjes en de badkamer is ruim, met een fijn ligbad. Het ontbijt is heerlijk.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Harm07-08-2009

Positief

Goed bereikbaar (vlak achter het hoofdstation van Gent), vriendelijk personeel, en centrum van Gent is ook goed te bereiken met de tram.

Alleen gereisd in augustus 2009

• 7Bert en Thari24-06-2009

Degelijk hotel

Wij verbleven hier één nacht en waren over het algemeen tevreden. Propere en verzorgde kamer; vriendelijk personeel. Goede bus- en tramverbinding tot het centrum van Gent.

Gereisd met partner in juni 2009

• 7ine09-04-2008

wij hebben drie overnachtingen gehad in het hotel.Prijs-kwaliteit is goed.Het is een kleinschalig gemoedelijk hotel met weinig poespas.De kamer en de badkamer zijn goed en schoon.Standaard ingericht maar oke.Zo ook het ontbijt wat alles te bieden had wat nodig is..Er was koffie en thee en de gebruikelijke dingen.Niet al te uitgebreid.De ligging is perfect t.o.z.van het station maar een redelijk (saai)stuk naar het centrum toe.Maar er is eentrammogelijkheid.Al met al hebben wij een prettig verbllijf gehad in gent en in het hotel.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Robin Kastenberg10-09-2007

Prima hotel. Geen poespas, gewoon waar voor je geld. Makkelijk in het centrum te komen met de tram. Deze stopt voor de deur.

Alleen gereisd in september 2007

• 8Sonja20-08-2007

Zeer vriendelijk personeel! Hotel pal achter het St Pieters Station. Nadeel is dat je daardoor ook de treinen duidelijk hoort. Kamers zijn netjes en ruim. Heerlijk geslapen. Ontbijt was niet super uitgebreid, maar wel erg lekker. Zeer gastvrij personeel!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

0 tips over Hotel Adoma

0 vragen over Hotel Adoma

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats