Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

11 Reviews over Accipio

• 10Segers ellen26-03-2017

Te vette B&B. Aanrader voor centrum Gent.

Te vette B&B. Aanrader voor centrum Gent.

• 10Schani03-03-2012

Formidabel verblijf en super kamers!

Mijn vriend en ik zijn paar weken geleden een weekendje naar Gent getrokken. We hebben bij B&B Accipio overnacht en een geweldig verblijf achter de rug! De gastheer was zeer vriendelijk, en we kregen een hartelijk ontvangst. De kamer was écht super! Heel ruim een prachtige badkamer. Wij vonden het ontbijt echt goed, zeker door de privacy die je wordt gegeven door het op je eigen kamer te mogen opeten. Het ontbijt was zeer lekker.

• 8basbraam19-02-2012

Prima uitvalsbasis voor historisch stadscentrum

De vriendelijke eigenaren heten je van harte welkom in dit kleinschalige B&B. Met twee ruime themakamers van alle gemakken voorzien. Grote badkamer met inloopdouche, eigen koffieapparaat op de kamer en eigen minibar. Bedden waren prima, niet heel goed, maar al met al hebben we een erg prettige overnachting gehad.

• 7Kathleen13-12-2011

Geen goede prijs/kwaliteit

Op het eerste zicht een heel leuke b&b want de kamers zijn super! Heel ruim, proper, leuke badkamer. Ligging was ok, niet zo ver van de Veldstraat. Eigenaar woont niet in hetzelfde gebouw en dit is wel een nadeel. Voor vragen moet je hem bellen. Het ontbijt is een tegenvaller! Er werd ons gezegd dat er 's ochtends broodzakken aan de deur zouden hangen dus we waren in blijde verwachting...echter 's ochtends vonden we enkel 2 kleine broden...GEEN pistolets, croissants, broodjes, koffiekoeken. Beleg lag reeds in de ijskast: kaas, hesp, salami en filet de saxe. GEEN eitjes, fruit,... Fruitsap (bussen) stond in de ijskast, maar voor water moesten we betalen ofwel water van de kraan nemen. Voor 6 personen was dit echt veel te beperkt!! Prijs-kwaliteit was dit dus echt geen goede b&b voor ons en hier komen we dus niet meer terug...

• 9madelonspee01-05-2011

Geweldige overnachting voor een leuke city trip

We zijn een heel weekend in deze leuke en vooral super mooie bed en breakfast kamer geweest. Wij waren met zijn vieren en hadden suite II geboekt, waar je met zijn vieren in twee aparte kamers kunt verblijven. Prima bedden, genoeg ruimte en grote badkamer (die alleen wel buiten de kamer ligt). Vanwege het kleinschalige karakter ben je geheel vrij. Het is gelegen op een prima locatie. En na een dagje binnenstad Gent een prima plek waar je 's avonds terug keert voor de nacht. We hebben werkelijk geen enkel negatief punt aan deze accommodatie kunnen ontdekken. Als we nog eens naar Gent gaan dan gaan we zeker hier naar toe terug.

• 10Jan17-02-2011

Unieke ervaring

Accipio is een bijzondere plek in het centrum van Gent. De gasteheren hebben smaak en oog voor detail dat zie je terug in de aankleding van de kamer alsmede het ontbijt. Lucas is een vriendelijke vent die ons de leuke plekken van Gent heeft aanbevolen. We komen zeker nog een keer terug.

• 10Sonya Brooderick22-04-2010

Amazing place- great hosts

Beautiful accomodation with the most accomodating hosts. Benedict and Lucas were so generous and helpful. Going so far as to allow me to stay an extra day (required to Volcanic Ash cloud!) in an appartment that is normally only let out for longer period of times. I can not give this any higher recommendation.

• 9Fam. Posthumus.07-03-2010

Het geheel straalt klasse uit.

Het is echt een adres wat we iedereen aan kunnen bevelen. Zeer stijlvol en een ontzettend gastvrij stel! Het ontbijt is afwisselend brood, broodjes, cake en div. drank, verschillende thee soorten een expreso apparaat, melk, jus, chocolademelk enz. Ons hebben ze erg leuke tips aan de hand gedaan o.a. Il Cortile (Siciliaanse), waar je erg goed en lekker kunt eten. (wel even bespreken, erg druk). Wij verbleven in suite 2, daar heb je 2 gescheiden kamers. Op een kamer staan 3 bedden en op de andere staan 2 bedden. Het is ons erg goed bevallen!

• 8René Janssen28-12-2009

Pareltje!!

We hadden de website al goed bekeken en kregen er een bepaald gevoel bij, toen we onze kamer zagen wisten we het zeker. Deze mensen geven om hun vak en dat zie je aan alles, afwerking en materiaalkeuze, de sfeer die het interieur uitstraalt, de uitstekende bedden en de vriendelijke bejegening. We voelden ons erg op ons gemak met onze twee kinderen van 10 en 2. Het is niet typisch 'kindvriendelijk' maar met wat goede wil van onszelf en de gastheren is het prima toeven in de zeer ruime suite 1. Je loopt elkaar niet snel voor de voeten. Een lekker ontbijt met broodjes brood en appelcake of flappen hing al vroeg klaar en er staat een fijne espressomachine. Het is allemaal heel schoon en van het verkeer merk je amper wat vanwege de dubbele kozijnen en gordijnen. Je loopt met 10 minuten de mooie stad in en met het grootste gemak bestelden we online een pizza die er na 20 minuten al was. Hier gaan we graag nog eens heen!!

• 9Jacqueline Meij26-12-2008

Heerlijk toeven

Heerlijk B&B voor een eerlijke prijs. Practhige kamers al is er veel geluid van verkeer, maar ik ben ook een licht slaper! Broodjes wat droog maar de aankleding voldeed. Super ligging t.o.v. het centrum en auto kan op de hoek in een bewaakte parkeergarage. Gastvrij ontvangst met een goede uitleg over de stad. Absoluut een aanrader!!!

Bed & Breakfast Accipio info

Het complex