Bed and Breakfast

43 reviews over Bed and Breakfast Absolute Home in het Nederlands

Een aanrader!

Geert,
3-2-2019

Mooie B&B met een vriendelijke ontvangst waarbij je meteen enkele nuttige tips krijgt voor een bezoek aan de stad Gent. Mooie, ruime en propere kelderkamer met een voldoende ruime badkamer. Goed ontbijt. Gelegen op 20 min wandelen van het stadscentrum maar ook vlot bereikbaar met openbaar vervoer.
Een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Nooit meer! Trekt op niks!!

Stephie Pauwels,
19-11-2018

In welke eeuw deze mensen leven geen idee!! De kamer is één en al vocht! De geur is niet te beschrijven, misselijk werd je ervan! Alles vol spinnenwebben! Ijskoud was de kamer toen we aankwamen! Niks gezelligs aan... heb 2u in bed gelegen tot ik het warm kreeg de lakens voelde aan alsof ze nat waren zo vochtig en koud! Verduistering?? Dat kennen ze niet een schemel gordijntje wat gewoon alle licht doorlaat! Badkamer afschuwelijk met een historisch bad🙉 de vochtige geur blijft me bij! Heel spijtig dat dit nog kan in deze tijd!! 9,3 staat op site! 3,9 is nog teveel! Ik schrijf nooit recensies laat dit kon ik niet laten!

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Fantastische B&B nabij centrum Gent

Jurgen F.,
18-12-2017

Laat je bij aankomen niet misleiden door de gevel want eens dat je door de poort rijdt komt je uit op een zeer leuke binnenkoer uit en op het gerenoveerde pand. We werden zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw en ze heeft ons wat geleerd over de Gentse nijverheid.

De kamer is zeer ruim & zeer verzorgd en de B&B ligt op een goede kilometer van het centrum van Gent en dus te voet zeer goed doenbaar.

's morgens werden we getrakteerd op een ontbijtje, welke zeer vers en zeer uitgebreid was ! We waren alvast zeer tevreden over onze eerste B&B-ervaring !

Gereisd met partner in december 2017

Gastvrije ontvangst, mooi evenwicht tussen hulp bieden en tegelijk afstand bewaren. Prima ruim ontbijt. Mooie kamer. Netjes. Afspraken worden gevolgd.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel leuke thuisbasis rond Gent, een thuisgevoel !

luc en karintje dhaens,
24-11-2017

Een meer dan hartelijke verwelkoming, je voelt je dadelijk op het gemak en thuis, zeker na het nuttigen van het "römerke" de huisapéritief. Verder een prachtige kamer, supergoede matras en een fantastisch ontbijt, en daarbij de leuke en spontane babbels met de gastheer en gastvrouw !!!! Flinke aanrader !!!

Heel leuk

MC,
24-11-2017

Was TOP Leuke accommodatie gelegen zeer dichtbij centrum. Kamer was ruim, vriendelijke ontvangst, lekker ontbijtje. Wat moet je nog meer hebben ?

Gereisd met partner in oktober 2017

Een geweldig verblijf!

Patricia Van Damme,
24-11-2017

Vlakbij het centrum van Gent genieten in alle rust. De ontvangst was warm en we voelden ons er direct thuis. De gastvrouw zorgde voor een heerlijk ontbijt en 's avonds konden we genieten in de avondzon van een heerlijk glaasje op de mooie binnenkoer. Kortom een bijzondere ervaring!

Overgetelijk

Melissa,
4-9-2017

Laat je niet afschrikken door de sobere buitenkant, want wat je binnenin vindt, is een oase van rust, met romantische toetsen en een zeer warme gastvrouw (en gezin)! De sfeer is zeer gastvrij en persoonlijk. Daar houden we wel van!

Wij zijn hier 2 nachtjes gebleven en wat hebben wij genoten! Het ontbijt was overheerlijk! Ook in de tuin is het gezellig vertoeven. De kamer was knus en helemaal in orde. Het ruime bad heeft ons ook mogen bekoren! Je voelt je echt thuis komen en aangezien er maar 1 kamer is, heb je van niemand last!

Kortom: wil je er op uit in Gent, maar ontsnappen aan de drukte die hotels etc. met zich meebrengen, er is maar 1 adres! Te voet sta je in het centrum op een 15-tal min. Of je vraagt of je de fietsen mag lenen.

Wij komen hier zeker terug! :-)

een super fijn verblijf

cobi,
5-8-2017

je krijgt een fijn ontvangst door de eigenaren en de kamer is mooi ,ruim en schoon. .Het ontbijt is heerlijk en zeker aan te bevelen , eigenlijk niets op aan te merken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een geweldige plek!

Lianne,
26-6-2017

Vorige week 2 nachten verbleven met twee vriendinnen in Absolute Home. Een warm welkom van Chantal en haar gezin, een rustige omgeving, heerlijk ontbijt en een sfeervolle kamer hebben gezorgd voor zeer relaxte en fijne dagen. Wat ons betreft een echte aanrader! De auto is gemakkelijk in de buurt te parkeren en je staat na ongeveer 20 minuten wandelen midden in het centrum. Wanneer wandelen geen optie is dan gaat er vlakbij een bus richting het centrum.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Absolute Home in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Absolute Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.