Géén boekingskosten
BelgiëOost VlaanderenGentBed & Breakfasts GentBed & Breakfast Absolute Home (GESLOTEN)

Bed & Breakfast Absolute Home (GESLOTEN)

BelgiëOost VlaanderenGent

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Absolute Home (GESLOTEN) voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 47 reviews

8.2FantastischScore uit 47 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

47 Reviews over Absolute Home (GESLOTEN)

• 8fam Hauser30-08-2020

Geweldig, gastvrij + frivool, overheerlijk ontbijt

op loopafstand van het centrum, gastvrij op elk detail. Blijheid voor de kinderen met buitenspeelruimte en 2 vriendelijke herdershonden als kameraad. Met douchekop in de hand in de badkuip douchen was een uitdaging voor de kinderen. De gastvrije koelkastvulling en dat ontbijt; GEWELDIG . Voor een volgende keer Gent weten wij waar we wederom zullen aankloppen.

• 8Janneke Boon07-11-2019

Fantastisch verblijf gastvrij

Samen met mijn dochter 2 nachten gelogeerd bij absolute home wat een lieve gastvrouw niets is teveel om het je naar de zin te maken mooie ruime kamer prachtige badkamer en super ontbijt

• 8Van laar07-11-2019

Heerlijk verblijf gehad!

Wat een lieve gastvrouw. Je voelt je thuis en alles wat je wenst is aanwezig. Je loopt naar de stad waar je heerlijk kunt shoppen . Als je terugkomt is je kamer schoon en kun je zo je bedje weer in.

• 9Geert03-02-2019

Een aanrader!

Mooie B&B met een vriendelijke ontvangst waarbij je meteen enkele nuttige tips krijgt voor een bezoek aan de stad Gent. Mooie, ruime en propere kelderkamer met een voldoende ruime badkamer. Goed ontbijt. Gelegen op 20 min wandelen van het stadscentrum maar ook vlot bereikbaar met openbaar vervoer.
    Een aanrader!!

• 2Stephie Pauwels19-11-2018

Nooit meer! Trekt op niks!!

In welke eeuw deze mensen leven geen idee!! De kamer is één en al vocht! De geur is niet te beschrijven, misselijk werd je ervan! Alles vol spinnenwebben! Ijskoud was de kamer toen we aankwamen! Niks gezelligs aan... heb 2u in bed gelegen tot ik het warm kreeg de lakens voelde aan alsof ze nat waren zo vochtig en koud! Verduistering?? Dat kennen ze niet een schemel gordijntje wat gewoon alle licht doorlaat! Badkamer afschuwelijk met een historisch bad🙉 de vochtige geur blijft me bij! Heel spijtig dat dit nog kan in deze tijd!! 9,3 staat op site! 3,9 is nog teveel! Ik schrijf nooit recensies laat dit kon ik niet laten!

• 10Belleville13-05-2018

Comme à la maison

Si un jour vous visitez Gand pas de questions à vous poser pour trouver un B & B allez les yeux fermés chez Chantal et Joël des hôtes exceptionnels, on s'y sent très bien ,des petits déjeuners délicieux et copieux, tout près du centre et en plus ils nous prêtent des vélos. Le top !!! Alors n'attendez pas 👍

• 10Jurgen F.18-12-2017

Fantastische B&B nabij centrum Gent

Laat je bij aankomen niet misleiden door de gevel want eens dat je door de poort rijdt komt je uit op een zeer leuke binnenkoer uit en op het gerenoveerde pand. We werden zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw en ze heeft ons wat geleerd over de Gentse nijverheid.

De kamer is zeer ruim & zeer verzorgd en de B&B ligt op een goede kilometer van het centrum van Gent en dus te voet zeer goed doenbaar.

's morgens werden we getrakteerd op een ontbijtje, welke zeer vers en zeer uitgebreid was ! We waren alvast zeer tevreden over onze eerste B&B-ervaring !

• 9Alias25-11-2017

Heerlijk rustig en toch dicht bij centrum Gent

Gastvrije ontvangst, mooi evenwicht tussen hulp bieden en tegelijk afstand bewaren. Prima ruim ontbijt. Mooie kamer. Netjes. Afspraken worden gevolgd.

• 9luc en karintje dhaens24-11-2017

Heel leuke thuisbasis rond Gent, een thuisgevoel !

Een meer dan hartelijke verwelkoming, je voelt je dadelijk op het gemak en thuis, zeker na het nuttigen van het "römerke" de huisapéritief. Verder een prachtige kamer, supergoede matras en een fantastisch ontbijt, en daarbij de leuke en spontane babbels met de gastheer en gastvrouw !!!! Flinke aanrader !!!

• 10MC24-11-2017

Heel leuk

Was TOP Leuke accommodatie gelegen zeer dichtbij centrum. Kamer was ruim, vriendelijke ontvangst, lekker ontbijtje. Wat moet je nog meer hebben ?

Bed & Breakfast Absolute Home (GESLOTEN) info

Het complex