Bed and Breakfast Aanaajaanaa

BedAndBreakfastWeer vandaag23°18°
Bed and Breakfast Aanaajaanaa
9,8

9 reviews over Bed and Breakfast Aanaajaanaa in het Nederlands

Een aanrader waar we graag terugkomen

Kristine en Cees
21-11-2015

Sfeervol huis in hartje centrum Gent met heerlijke kamers (wij hadden Iemands Kamer). Een rustpunt in ons driedaagse bezoek aan Gent. Marcus en Carol zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen. Heerlijk Vegan ontbijt :-) Goede tips van Marcus voor Vegan en vegetarische restaurants.

Perfect!

Arjan
18-12-2012

Lekker rustig en wel midden in het centrum!

Aardige eigenaar en heel lekker ontbijd.

Midden in het centrum van Gent

Francis
26-8-2012

Wij verbleven in "Iemands kamer", gelegen aan de achterkant. Rustig gelegen en heerlijk koel bij 35 graden buitentemperatuur.

Vriendelijke uitbaters die je graag te woord staan en bezienswaardigheden aanprijzen. Verblijf wordt gekenmerkt door een sympathie voor bio/veggie.

Het huis wordt van binnen nog gerenoveerd maar daar hebben wij als gasten niets van gemerkt.

Dit is een test van Tribal Internet Marketing

Test van Tribal Internet Marketing
29-9-2011

De ligging was fantastisch, de service was ook ok en de prijs-/kwaliteitverhouding was ik ook over te spreken.

Nog nooit zo'n goed B&B gehad

hilde en Danny Vandeneynde
22-2-2010

Zeer verzorgd, vriendelijk

we zeggen "tot de volgende keer"

the best b&b, for sure

v en j
5-1-2010

the best b&b I have stayed in (and I have stayed in many all over the world), absolutely perfect, in all details

Einfach Wunderbar

Zu empfehlen

Biologisch : Bettwäsche, Badwäsche, und

natürlich das Früstuck

Wir gehen sicher zurück

heerlijke plek met warme ontvangst

alexander
14-10-2009

echt een aanrader voor een geslaagde citytrip : midden in de stad, sfeervol huis, fijne ruime kamer, goede suggesties van de gastheer. DOEN!

Echt een unieke ervaring : fijne mensen, heel goede bedden, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, alles bio !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aanaajaanaa in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aanaajaanaa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Aanaajaanaa scoort een 9.75 uit 10 op basis van 9 reviews.