Bed and Breakfast Eremyten Hof

Meer bedandbreakfast info

16 reviews over Bed and Breakfast Eremyten Hof

• 8Van Loo19-08-2012

Heerlijke maaltijden

Warm ontvangst door vriendelijke gastheer, super lekker gegeten, gastvrouw kan zéér lekker koken! Aangenaam verrast door een heerlijke gazpacho van rode biet, zeebaars op vel gebakken op een bedje van prei, als afsluiter een fijn dessertje van bolletje amandelijs, spietje linzertaart en warme abrikoosjes met lavendel. Alles super vers huisgemaakt. Aangename, romantische kamers (hier en daar nog wel wat details af te werken) Rustige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Alexander & Bianca14-03-2011

GE-WEL-DIG

Mooi pand, aardige gastheer en vrouw, mooi ingericht met veel antiek,kamer alsof je thuis bent, koetshuis wordt verbouwd gaan zeker een keer terug! Jammer dat er geen pin/credit card betaling mogelijk is. Als ik een minpuntje/tip moet geven, toegangshek mag een likje verf hebben, de 1e indruk daardoor is niet in verhouding met het geweldige hotel! Het is een romantische plek zoe er zelf niet met de kids heen gaan ivm al die mooie spullen vandaar een lage waardering daarvoor.

Gereisd met partner in februari 2011

• 9Kleist van Eyden29-08-2010

Idillisch, goede service, rustige omgeving

Wij zijn een lang weekend hier geweest als huwelijksovernachting. We zijn goed in de watten gelegd door de gastheer en -vrouw. Heerlijk genoten van het uitgebreide ontbijt en de zeer goed verzorgde diners. Als je hier bijft overnachten, mag je het diner zeker niet overslaan! De kamers zijn met veel liefde ingericht met frans antiek en broccante, wat de sfeer zeker ten goede komt van dit prachtige pand! Prachtige omgeving, en lekker dicht in de buurt van Gent. Wij kunnen deze B&B iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Rien van Stigt09-08-2010

Vlak bij Gent en toch erg 'buiten'.

Onze kamer was mooi, groot en schoon; met smaak ingericht, net als het hele landhuis. De eigenaars zijn erg vriendelijk en verzorgen een goed ontbijt in het koetshuis of op het terras. En we hebben er een heerlijk Belgisch bier uit de buurt geproefd.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Peter van Mens27-07-2010

Zeer aan te bevelen Bed & Breakfast

Een prachtige locatie, goede accommodatie, een gastvrije gastheer en gastvrouw, goed ontbijt en heerlijk diner.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Jan en Lieke21-03-2010

prima plek, prachtige rustig gelegen parktuin.

Zeer gastvrije, vriendelijke en enthousiaste gastheer en gastvrouw die er alles aan doen om je je thuis te laten voelen. De kleinschaligheid van het geheel bevordert dit ook. De gastvrouw is een prima kok; we hebben er 2 keer heerlijk gegeten in het voormalige koetshuis. Zeer sfeervol! De kamer was prima. De badkamer was functioneel, maar zou wellicht een update kunnen gebruiken. Het landhuis is rustig gelegen en heeft veel rustieke elementen. Rustgevend is de landelijke ambiance, oa vanwege de loslopende ganzen en eenden. Al met al: zeer de moeite waard en voor ons aanleiding voor een nieuw bezoek aan Gent e O.

Alleszins een aanrader!!

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Caecilia en Rien31-12-2009

een oase van rust en vriendelijkheid

Een prachtig pand, net buiten Gent, met zeer gastvrije mensen die er alles aan doen om de gasten een geweldig verblijf te verzorgen. Wij hebben enorm genoten en komen hier zeker nog vaker.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 9Stefan Thonissen en Joke Nagtegaal09-11-2009

Formidabel!

Een gastvrij ontvangst in een schitterende omgeving. Sfeervol, warm en gezellig. Het was heerlijk om 's avonds mee te kunnen eten in het oude koetshuis en 's morgens, na een nacht goed slapen, wakker te worden met een prachtig uitzicht op de tuin. Wij hebben genoten en komen graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in november 2009

• 8A.E. Visser07-11-2009

prachtige plek

Vriendelijke ontvangst, sfeervol huis, mooi gelegen in grote landschapstuin. Attente eigenaars, ruime kamer en lekker ontbijt, op verzoek wordt er heerlijk gekookt. Men is er echt te gast. Prima tramverbinding met Gent.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Lon,Rene,Marcel, Hannie12-10-2009

romantische dagen

Het landhuis is heel erg mooi in al zijn facetten. Als je ' s morgens wakker wordt en in de prachtige tuin kijkt met zijn oude bomen en de ganzen waggelen door het gras is dit een moment dat jezelf ervaren moet. Het ontbijt neem je in de voormalige paardenstal waar je brood en jam uit eigen keuken kunt genieten. De kamers zijn met veel liefde en antieke meubelen ingericht, het is allemaal op elkaar afgestemd. Je merkt direckt al bij de aankomst hoe de eigenaren je het gevoel geven hier heel erg welkom te zijn en je mee te laten delen in wat ze in de jaren met veel liefde en hard werken opgebouwd hebben. En dit zie je overal in terug. Gent is makkelijk te bereiken. Gent is heel erg levendig en dan is het fijn om je terug te trekken in het rustig gelegen Eremytenhof. Wij komen hier graag nog een keer terug

Gereisd met partner in oktober 2009

Bed and Breakfast Eremyten Hof info