Hotel Au Couvent des Collines

Hotel Au Couvent des Collinesstersterster

8.3Fantastisch

België, Oost Vlaanderen, Evergem

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Au Couvent des Collines?

8.3Fantastisch

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Au Couvent des Collines

• 9Pattyn Marleen04-10-2011

Mooi en rustig

Au couvent des collines is een heel mooi hotel. Een voorbeeld van een geslaagde restauratie met aandacht voor het verleden. Op foto's kan je nog zien hoe het vroeger was. De kamer was comfortabel en netjes. misschien een beetje weinig licht om te kunnen lezen op de kamer. (Maar je kon gebruik maken van de bublitheekruimte) Het hotel heeft veel faciliteiten voor kleinere kinderen: een pracht van een speeltuin,/zandbak aan een terras gelinkt aan het restaurant. Binnen een speelruimte en voor de groteren ook een biljart. Het terras aan de ontbijtruimte was zalig bij het prachtige weer! Uit de wind, in de zon... Van hieruit kan je vlug naar het gezellige "heksendorpje" met het geheimzinnige museum: een aanrader, maar niet voor bange kindjes. Vanuit het hotel kon je meteen al inpikken op een drietal wandelingen. Prachtig om te doen is het pad der geheimzinnigheid: een artistiek circuit van 6 km. Langs deze wandeling tref je grappige Folk Art aan, vreemde creaturen van J. Watkyne.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Lieven G / Laarne12-10-2009

Apart

Mooi hotel met roots van een oud klooster; duur, maar OK. Restaurant iets minder

Gereisd met partner in oktober 2009

0 tips over Hotel Au Couvent des Collines