Erondegem

Reviews over Erondegem

Erondegem is een pracht van een dorp

Ben De Windt
    29-9-2005

Erondegem is een pracht van een dorp. Hier wil je nooit meer weg. Al wat je nodig hebt, vind je in Erondegem (of toch in de buurt ervan). Geen strand of discotheek, maar een typisch plattelandsdorpje, dat wel enorm veel in zijn mars heeft (je zal ervan versteld staan). Je kan hier zalig tot rust komen en iedereen kent ongeveer iedereen. Misschien niet meteen de ultieme vakantiebestemming, maar wel mijn 1e keuze om er te wonen en te leven (ik ben er natuurlijk ook opgegroeid).

Tot in Erondegem!

PS Fantastisch gewoon, dat je op deze site het klimaat van Erondegem kan raadplegen.

Gereisd Met partner in september 2005

Erondegem, een mooi dorpje om er te wonen, ver weg van de

E. De Wint
    5-12-2004

Erondegem, een mooi dorpje om er te wonen, ver weg van de drukte van de stad en één van de oudste dorpen van de streek (866!) ouder dan Aalst, ouder dan Brussel! Erondegem is om van te houden en te beminnen. even tot rust komen in de schaduw van de ranke kerktoren(1520) en genieten van de stilte van het dorp.

Gereisd Anders in Sun Dec 05 2004 15:48:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Erondegem scoort een 10 uit 10, op basis van 4 reviews