Géén boekingskosten

• Airconditioning

6 Reviews over Van der Valk Drongen-Gent

• 4natasja01-08-2017

niet voor herhaling vatbaar

Het hotel ziet er van buitenaf erg troosteloos uit. Kamer rook niet fris bij aankomst. Het bed leek wel een hangmat met grauwe lakens en het ontbijt was ver beneden de maat. Wij komen dikwijls bij Van der Valk hotels in Nederland maar hebben dit nog nooit meegemaakt! De prijs-kwaliteitverhouding is dan ook beneden peil!!

• 8Daems-Ebben10-01-2016

Prima hotel, vriendelijk personeel

Mooie grote gerenoveerde kamer, prachtige badkamer. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.

• 5D02-11-2015

Gerenoveerd maar grote schimmelvlekken

Ik ben een grote van der Valkfan maar dit hotel heeft ons wat ontgoocheld. De buitenkant ziet er troosteloos uit. Het heeft echt een lik verf nodig en het houtwerk moet dringend aangepakt worden. Het mist alle uitstraling die we gewend zijn bij van der Valk. De inkomhal oogt ok maar de wcgeur komt je tegemoet. De receptie ligt aan een kleine balie in het restaurant, op de eerste verdieping. Dit is heel vreemd. Onze kamer lag op de begane grond. De kamer ziet er nieuw en mooi gerenoveerd uit maar als je iets verder kijkt, dan zie je wat dingen die totaal niet Van der Valk- waardig zijn! Bij binnenkomst op de hotelkamer (maar ook in de gang) voelt het erg vochtig aan. De glasgordijnen en de muren achter het gordijn zitten vol schimmel. Erg ongezond. De plinten staan er zelfs los door. Ook de afwerking van de badkamer kon beter. Het grote licht aan het plafond lijkt niet te werken. De kamer is erg gehorig (de snelweg). Pluspunten: gratis WIFI, vriendelijk personeel.

• 2v westerlaak06-04-2015

nooit meer

hotel van der valk drongen gent is echt te vies voor woorden wat de kamer betrof en vol met schimmel, een stank in het hele hotel ook tijdens het eten, na twee uur stroom uitval in de nacht (geen schuld hotel) begint om 06.50 uur de muziek op het dakterras met een flinke bas erbij, 07.10 uur word er begonnen met het drillen om tegels uit de vloer te halen bij het restaurant, in de vooravond wou ik nog een drankje halen maar moest ik met mijn vrouw in de kou zitten want ze hadden alle deuren open om door te luchten , nee deze nooit weer maar alle andere altijd prima tot goed

• 8Hilma14-07-2014

Prima.

Redelijk gedateerd hotel. Kamers prima/goede bedden/badkamer o.k.Wel vrij veel stof op meubels en bureau.Er zal het een en ander wel gerenoveerd moeten worden.oa tegelwerk en voegen badkamer. Ligging hotel perfect/ grote steden op korte afstand, voldoende parkeergelegenheid.Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt (op weekdag) redelijk / goed .In weekend ontbijt zeer goed!!!!!! Jammer dat tafels niet werden afgeruimd/en ontbijt ruimte nodigd niet echt uit/ veel snel ontbijtende behoorlijk luidruchtigemensen( wij zijn in restaurant gaan zitten) Diner goed verzorgd.

• 9erik28-07-2013

top service

Sommige kamers zijn aan renovatie toe, maar het personeel is heel vriendelijk, klantgericht, niks is teveel en geeft een prima service. 10/10

Hotel Van der Valk Drongen-Gent info

Soort hotel