7,4

82 reviews over Camping Groeneveld in het Nederlands

Prima passantencamping

ajoffers
16-11-2014

Leuk voor als je op doorreis bent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische plek

R Spithoff
22-8-2014

Camping Groeneveld Deinze

Een geweldige camping veel gebruikt als door trekkers camping maar je kunt hier ook met plezier langer staan heel mooi schoon sanitair vriendelijke uitbaters die je met alles willen helpen s,avonds in het cafeetje op de camping gezeten heel gezellig gezeten de uitbater en zijn vrouw ontzettend vriendelijk je voelde echt op je gemak

een mooie omgeving vlakbij Gent dat er is van alles te doen

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooie camping met vriendelijke beheerder

K.Schaftenaar
18-8-2014

De ligging tussen diverse steden is ideaal,mooie fietsroute,s alhoewel de fietspaden nog wel eens te wensen overlaten.

De beheerder doet zijn best ,en is zeer vriendelijk,wel moet men overdenken om in het hoogseizoen de receptie meer te bemensen,ook de eetgelegenheid zou versoepeld kunnen worden, het was voor de beheerder zeer aanpoten om een en ander goed te begeleiden.

De wekelijkse kapper kan men beter inwisselen voor een dagelijks bezoek van een van de bakkers s, morgens.

Zorg voor schone bordjes die je naar de camping verwijzen ,en haal ze achter de takken weg,de slagboom en directe omgeving van de receptie mag een vervrissing ondergaan,

Het zou niet slecht zijn dat als je aankomt een informatie pakket krijgt ,met vermelding van bakker,s winkelcentrum,s enz enz , voorkomt veel gedraging van de beheerder.

Los van enige aandachtspunten hebben we een prettig verblijf op camping Groeneveld gehad.

Een aanrader gezien de ligging en vriendelijke en behulpzame beheerder.

Gereisd met partner in juli 2014

Supervriendelijke beheerders

Marjolijn
15-8-2014

Eigenlijk op zoek naar een plaats voor onze tent om een dagje Gent te kunnen bezoeken op onze doorreis. Vanwege de slechte weersvoorspellingen gevraagd of er nog een trekkershut vrij was. Superleuke dagen gehad in een gezellige hut met schoon sanitair in de buurt. Leuke kantine met een grote keus aan speciaalbieren. Onze zoontje werd door de vriendelijke eigenaresse getrakteerd op gratis ijs. Lieve mensen, een aanrader als tussenstop voor een dagje Gent.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Camping van de laatste etappe

Jan en Monika
2-8-2014

Deze gezellige camping is de laatste op onze tour de France op weg naar huis. Hij heeft alles wat je nog kan wensen voor de laatste af te leggen kilometers voor we thuis zijn. De campingbeheerder is allervriendelijkst en moedigt je aan, zonder het te zeggen, nog eens terug te komen.

Een bijzonder trekpleister is het barretje op de camping waar maar liefst 31 soorten Belgisch bijzonder bier wordt geschonken.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Aantrekkelijke / vriendelijke camping

hettyknoeff
17-7-2014

Camping Groeneveld bezoeken wij zeer regelmatig op onze heen en terugreis wanneer we naar het Zuiden trekken. De ontvangst is erg vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is eenvoudig, maar schoon, met lekkere warme douches. De plaatsen zijn zelf uit te kiezen : rustig / ruim, op goed aangelegd gras. Op de camping zelf is nog geen restaurant, dat is wel jammer, maar in de nabije omgeving is de uitgebreide snackbar "het bintje " een goed alternatief. Overigens is er op de camping zelf een gezellige bar aanwezig, waar op bep. tijden ook wat hapjes besteld kunnen worden. Het is -voor kampeerders met fietsen - beslist een aanrader om er een paar dagen langer te blijven want er zijn schitterende fietspaden, oa. met een kasteelroute die wijzelf nog niet hebben gedaan maar door andere kampeerders vol lof werd aangeprezen. Kortom : een camping om aan te raden, met een zeer vriendelijk en gemoedelijk beheerders echtpaar.

Gereisd met partner in januari 2014

fijne camping met zeer vriendelijke eigenaren

Hans en Ada Zaunbrecher
9-7-2014

Wij hebben deze camping gebruikt als 'doorreiscamping' op weg naar huis. We werden echter verrast door de mooie omgeving! De camping ligt in de Leiestreek, waar je geweldig kan fietsen. Wij hebben onder andere, op de fiets, een bezoek aan Gent gebracht. Er is een fantastisch fietsknooppunten-netwerk, waardoor het fietsen ook behoorlijk veilig is. Bij aankomst mochten we zelf een plekje zoeken. Marc en Lin hebben deze camping twee jaar geleden overgenomen en ze doen geweldig hun best! Ze nemen de tijd voor hun gasten, hebben humor en zijn uiterst behulpzaam! Dikke pluim voor hun beidjes!

Gereisd met partner in juni 2014

Redelijke stop naar het zuiden

Boekbinder
1-7-2014

In de ANWB gids van 2013 ontbreekt deze camping, maar zij zijn nog niet failliet. Op weg naar Normandië en Bretagne is dit wel een prettige tussenstop, behalve als het hard heeft geregend.

Er is nu een nieuw toiletgebouw rechtsachter op deze camping en dat was wel heel erg nodig. Die , vlakbij de ingang, stelt niet veel voor.

Er is in de wijde omgeving ook niet zoveel keus, behalve de stadscamping in Gent.

Gereisd met partner in mei 2014

Veel passanten, snel geld verdienen.

Henk Oliedam
27-6-2014

Zoveel passanten, zorg dan ook voor voldoende toiletten en douches. 3 Douches voor heren en 3 voor dames is absoluut onvoldoende.

Gereisd met partner in juni 2014

prachtige camping met nieuwe uitbaters !!

Vespa Friends Blankenberge Belgium
29-9-2013

Prima ontvangst, uitstekende service, zeer vriendelijke uitbaters die je een thuisgevoel geven.

Gereisd met vrienden in september 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groeneveld in Deinze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groeneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.