7,4

82 reviews over Camping Groeneveld in het Nederlands

Aardig, maar veel te duur

Karin
6-8-2016

Leuke omgeving, goede plaatsen. Camping slecht aangegeven. Veel te weinig wc's en douches voor zoveel plaatsen. Je kunt geen caracanplaqts zonder stroom nemen. In de kantine werd alleen lasagna geserveerd, maar die was goed te eten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Camping (beiaardentehuis)

Van Compernolle ceriel
11-6-2016

Het is een camping waar de kinderen niet eens mogen spelen in de straatjes en waar men bijna onze hond ging dood doen . Ze hebben bij ons Pietje gehad. De beiaarden = 1groep .zelf tegen een radio beginnen ze te zagen. Er was een visvijver maar de jongeren mochten niet eens vissen. Nooit meer zien ze mij daar terug

Gereisd met vrienden in januari 2016

Onverwacht plezierig..

Cees
10-9-2015

Leuke, gemoedelijke camping, vlak bij Gent en in een gebied waar je goed kan fietsen. Wij waren hier eigenlijk heengegaan omdat we Gent wilden bezoeken, maar de omgeving van Deinze zelf is ook zeer de moeite waard. Veel goed aangegeven fietsroutes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

R Spithoff-Postma
27-8-2015

leuke camping met geweldig spontaan beheerders echtpaar Marc en Linda bijzonder vriendelijk echtpaar die alles willen doen voor de gasten de camping is ook geschikt voor langere tijd want je kunt ook goed fietsen in de omgeving en er zijn veel bezienswaardegingen in de omgeving

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig aardige eigenaren!

Fam Vreeken
17-8-2015

Na een bijna drie weken lange fietsvakantie met onze drie tieners was de laatste stop deze camping. We zijn ongelofelijk vriendelijk verwelkomt. Omdat we al drie weken met hele kleine tentjes hadden gereisd en dus al die tijd op de grond hebben gezeten, boden ze direct stoelen aan en een tafeltje. Een heerlijke luxe! We zijn vier nachten gebleven. Er is genoeg te doen in de buurt, naast de waanzinnige fietsroutes. Echt een aanrader voor actieve mensen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Hele grote plaatsen en het vernieuwde sanitair is schoon en heerlijk warm water. Het is een doorgangscsmping maar ook geschikt voor een langer verblijf als uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochtjes in de mooie omgeving. Het rustieke Gent is vlakbij en zeker een bezoek waard.

De beheerder is ern virendelijke enthousiaste Belg die het zijn klanten goed naar de zin weet te maken.

Gereisd met partner in augustus 2015

Leuke camping voor tussenstop

strik
29-7-2015

Op doorreis hier stop gemaakt. Leuke vriendelijke camping gelegen in mooie omgeving. Leuk om wat rond te fietsen en kasteeltjes bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Gewoon gezellig

Marja Vrolijk
25-7-2015

Ieder jaar is het onze doorgangscamping en ieder jaar is het er weer gezellig. Heel aardige campingeigenaren, gemoedelijke sfeer. Zoek maar een plekje! Lekkere biertjes en altijd wel wat te beleven. Mooie omgeving om te fietsen. Dit jaar naar de Gentse feesten op de fiets. Goed te doen.

Gereisd met partner in juli 2015

Een gezellige camping

Piet
23-6-2015

Het was een verademing hier te komen na aan de kust te hebben gestaan. Het is gezellig, schoon en heel vriendelijke mensen

Gereisd met vrienden in juni 2015

goed voor één keer

eric van zandycke
6-4-2015

Mooie en grote kampeerplaatsen, maar het sanitair bij de receptie is te klein, oud en werkt niet goed. Het was wel goed verwarmd.

Bij de mannen: één douche, wel goed warm, maar het water spoot ook uit de kraan.

Eén urinoir waar de kraan los staat.

2 toiletten zonder papier.

Er is op de camping nog een andere sanitaire blok, maar die lag in panne.

Elektriciteit viel regelmatig uit.

Gereisd met vrienden in april 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groeneveld in Deinze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groeneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.