7,4

82 reviews over Camping Groeneveld in het Nederlands

Fantastische mensen!!!

Simon Jacobs,
3-8-2017

Echt gezellige & (h)eerlijke uitbater! Met westvlaamse tophulp achter de toog!

Zelfgemaakte olijven! Ideaal voor een doorreis of om met vrienden af te zakken voor Gent te verkennen!

Ik moet Taieb (uitbater) nogmaals extra bedanken voor het vinden van mijn portefeuille!!! Topkerel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima camping. Rustig schoon sanitair

Kees en Anja,
1-8-2017

Prima rustige camping mooie omgeving om te fietsen. Dichtbij Gent en Deinze is een mooi klein stadje. Leuke bar met lekkere Belgische biertjes. De vrijdagavonden met optreden van de fanfare was geweldig.

Gereisd met partner in juli 2017

mooie omgeving.

a.g.m.,
21-7-2017

doorreis camping, met nette plaatsen, die goed worden onderhouden. schoonmaken van sanitair is onder de maat, vooral boven 180 cm. Er is geen duidelijke bedrijfsvoering (ambitie) merkbaar. iedereen doet maar wat.

Gereisd met partner in juli 2017

Zalige en heel rustige camping

Michael vanleynseele,
5-7-2017

Als jong gezin met 3 kinderen voelen wij ons heel erg welgekomen op deze mooie en rustige camping. Het sanitair is proper en het domein is zeer goed onderhouden. De uitbater en de mensen hier zijn supervriendelijk en helpen waar ze kunnen. Wat hier vooral opvalt is de rust die deze camping uitstraald. De omgeving is puur genot voor wandelaars en fietsers. Dank u wel voor de hele leuke tijd/ vakantie, het was echt genieten. Wij worden vaste klant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gezien de negatieve reaktie (zigeuners) zijn wij naar de camping in Gent gegaan. Daar vond echter een zeer groot sportevenement plaats en de camping medewerkster raadde ons aan om naar Camping Groeneveld te gaan. Wij zijn daar 2 nachten verbleven (30 juni en 1 juli 2017) zonder enig probleem, zeer rustig en een attente beheerder. Gezien de stevige prijs van € 28,00 per nacht vonden wij dat de toiletgebouwen wat beter schoongehouden zouden mogen worden. Ook het ontbreken van toiletpapier is niet meer van deze tijd. De (gratis) WIFI werkt goed. De warme bakker is op 1,4 KM. Aparte (vlakke) velden voor een kort verblijf.

Gereisd met partner in juni 2017

Jammer, had veel beter kunnen zijn

Mekking,
22-6-2017

Campingplaats werd toebedeeld. Later bleek dat je ook zelf kon kiezen

Wifi was stuk en werd niet snel (niet tijdens ons verblijf van enkele dagen) gerepareerd.

Er werd een oud wrak van een caravan (én onbewoond) op de plaats voor ons, direct in ons zicht, geplaatst. Bezwaar maken had geen enkel effect.

We moesten direct betalen en zo mogelijk per pinautomaat. Die bleek stuk en uiteindelijk konden we slechts contant betalen.

Kortom, de leiding was vriendelijk, maar deed niet veel om het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd met partner in mei 2017

De beste ontvangst ooit!

Herman
17-8-2016

Goed gelegen camping om de Leiestreek te verkennen. Goeie fietsen aanwezig, die elke kampeerder gratis mag gebruiken. Heel vriendelijk en flexibel personeel. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2016

Aardige camping

Babette
16-8-2016

Wij waren hier voor een nacht op doorreis. Wij hadden geluk dat er nog een plek was op vrijdagavond, een van de laatste. Ontvangst door lieve mensen, ze nemen alle tijd voor je. Je hebt weinig privacy op deze camping, maar ook gezellige aanspraak. Er zijn 90 plaatsen, waarvan de helft voor langkampeerders (ook seizoensplaatsen) en de andere helft voor mensen die wat korter verblijven. Alles staat door elkaar, maar wel goed georganiseerd. Er is een gezellige ouderwetse campingkantine/bar met terras waar je wat kan drinken of een heerlijk ijsje kan halen. Ook was er een daghap (uit de magnetron, maar kost bijna niets). Naast het terras is een speeltuintje. Er zijn 2 simpele kleine toiletgebouwen, redelijk netjes. In de douches is heel veel ruimte voor je spullen. Brood kan je halen bij de broodautomaat vlakbij de camping of bij de bakker een meter of 500 verderop. Er is een mooie visvijver met daarnaast tentplaatsen. Er zijn enorm veel eenden op de camping, die graag met je mee eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goede rustige camping met vriendelijk personeel en zonder winstoogmerk.

Alle winst wordt terug geïnvesteerd in de camping en dat merk je aan alles.

Mooie visvijver, gratis wifi over heel de camping, bistro op locatie en twee toilet-/douche gebouwen.

Niets speciaals, maar goed onderhouden zonder poespas.

Ook zijn er fietsen en kano's te lenen zonder extra kosten, goed geregeld!

Enig puntje van kritiek: de boekjes over de omgeving schoten wat tekort.

Verder prima ligging en leuke omgeving met kasteel!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Kleinschalige camping, omgeven door bomen en water

Garcia Kristine
13-8-2016

Gratis fiets-en kanogebruik, gratis wifi, minpunt er zijn te weinig douches!

Gereisd met partner in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groeneveld in Deinze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groeneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.