7,4

2 reviews over Camping Groeneveld in het Nederlands

een plek om weer tot jezelf te komen

Martine Soille
18-5-2010

Camping Groeneveld is lekker rustig, daar kijken de uitbaters op toe. Met het natuurschoon van de Leie binnen handbereik is dit de ideale uitvalscamping voor fietstochtjes en wandelingen. Op deze camping slapen de eenden aan je voeten, hoor je in het voorjaar de koekoek en spelen de vogeltjes voor wekker. De vijver is één grote waterleliepracht waar eenden en meerkoeten met hun jongen een thuis vinden.

Gereisd alleenreizend in januari 2009

Deze camping wordt beheerd door een vriendelijk en zeer behulpzaam echtpaar. Je voelt je er meteen thuis. Is er een probleem, dan staan zij voor je klaar, zoals ik persoonlijk heb ondervonden.

Prettig is ook dat er diverse wateraftapmogelijkheden zijn.

Het sanitair wordt dagelijks prima onderhouden. Er is steeds warm water beschikbaar.

De ligging is uitstekend. Niet ver van Deinze (streekfunktie) en fraaie steden als Brugge en Oudenaarde.

Kortom, een camping om zeker nog eens te bezoeken.

Gereisd alleenreizend in juli 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groeneveld in Deinze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groeneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.