7,4

3 reviews over Camping Groeneveld in het Nederlands

Een mooie kampeerplek

Jellie Hijlkema
17-8-2013

Wat een vriendelijk onthaal kregen we van Mark en Linda. We waren er maar 1 nacht maar hebben er een heel positief gevoel aan over gehouden. Bij het afscheid werd er door Linda nog aan onze kleinkinderen gedacht door een snoepje te halen voor de terugweg. Wat een lieve mensen!! De camping is gezellig en schoon. Alleen al voor de Mark en Linda zou je er terug komen! Onze complimenten!

Gereisd anders in januari 2013

Gereisd anders in juni 2005

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groeneveld in Deinze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groeneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.