7,4

12 reviews over Camping Groeneveld in het Nederlands

Goede rustige camping met vriendelijk personeel en zonder winstoogmerk.

Alle winst wordt terug geïnvesteerd in de camping en dat merk je aan alles.

Mooie visvijver, gratis wifi over heel de camping, bistro op locatie en twee toilet-/douche gebouwen.

Niets speciaals, maar goed onderhouden zonder poespas.

Ook zijn er fietsen en kano's te lenen zonder extra kosten, goed geregeld!

Enig puntje van kritiek: de boekjes over de omgeving schoten wat tekort.

Verder prima ligging en leuke omgeving met kasteel!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Camping (beiaardentehuis)

Van Compernolle ceriel
11-6-2016

Het is een camping waar de kinderen niet eens mogen spelen in de straatjes en waar men bijna onze hond ging dood doen . Ze hebben bij ons Pietje gehad. De beiaarden = 1groep .zelf tegen een radio beginnen ze te zagen. Er was een visvijver maar de jongeren mochten niet eens vissen. Nooit meer zien ze mij daar terug

Gereisd met vrienden in januari 2016

Een gezellige camping

Piet
23-6-2015

Het was een verademing hier te komen na aan de kust te hebben gestaan. Het is gezellig, schoon en heel vriendelijke mensen

Gereisd met vrienden in juni 2015

goed voor één keer

eric van zandycke
6-4-2015

Mooie en grote kampeerplaatsen, maar het sanitair bij de receptie is te klein, oud en werkt niet goed. Het was wel goed verwarmd.

Bij de mannen: één douche, wel goed warm, maar het water spoot ook uit de kraan.

Eén urinoir waar de kraan los staat.

2 toiletten zonder papier.

Er is op de camping nog een andere sanitaire blok, maar die lag in panne.

Elektriciteit viel regelmatig uit.

Gereisd met vrienden in april 2015

Camping van de laatste etappe

Jan en Monika
2-8-2014

Deze gezellige camping is de laatste op onze tour de France op weg naar huis. Hij heeft alles wat je nog kan wensen voor de laatste af te leggen kilometers voor we thuis zijn. De campingbeheerder is allervriendelijkst en moedigt je aan, zonder het te zeggen, nog eens terug te komen.

Een bijzonder trekpleister is het barretje op de camping waar maar liefst 31 soorten Belgisch bijzonder bier wordt geschonken.

Gereisd met vrienden in juni 2014

prachtige camping met nieuwe uitbaters !!

Vespa Friends Blankenberge Belgium
29-9-2013

Prima ontvangst, uitstekende service, zeer vriendelijke uitbaters die je een thuisgevoel geven.

Gereisd met vrienden in september 2013

fantastish

Notebaert Ronny
21-4-2013

Nieuwe uitbaters, was vroeger niet aangenaam te vertoeven,nu uitmuntend

doen alles om verblijf aangenaam te maken, veel uitleg over de streek en zeer behulpzaam, een ware familie camping, ons 10 dagen verblijf was uitstekend, bedankt voor alles

Gereisd met vrienden in april 2013

gefrustreerde uitbaters : nooit meer

Dirk
11-9-2012

Zijn met 4 caravans voor een weekend naar Groeneveld geweest. Na een avondje gezellig babbellen in alle rust zijn we de zaterdagmorgen door totaal gefrustreerde uitbaters van het terrein gemoeten. Naast 1 Nederlander, die blijkbaar zijn beklag had gedaan ivm lawaaihinder, had niemand op gans de camping problemen ondervonden door onze gezellige babbel.

Heb je kinderen, huisdieren of wens je eens met wat vrienden gezellig kamperen : blijf hier dan weg. De uitbaters zijn gefrustreerde vatsige mensen zonder vakantiegevoel.

Gereisd met vrienden in september 2012

wat een teleurstelling

Peter Bonamie
16-8-2012

Mooie locatie, bijzonder proper sanitair maar ... je bent al veroordeeld door de uitbaters als je jonger bent dan 60 en als de uitbaters ook maar het kleinste vermoeden zouden hebben dat je een klein beetje lawaai zou kunnen maken.

Hoogst waarschijnlijk een fantastische camping als je in alle stilte een boek wil gaan lezen voor je caravan of tent, maar ga er niet heen als je gezellig met vrienden of kinderen wil kamperen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Slechte keuze

Pieter Pattyn
15-8-2012

Deze Camping is mooi gelegen tussen het groen en heeft alle troeven om een fantastische plek te zijn. Helaas zijn, zoals elders reeds vermeld, de eigenaars niet te genieten,het gebrek aan een glimlach en wat vriendelijkheid is één ding, maar de manier waarop ze sommige campeerders behandelen is echt irritant. Wij zijn drie dagen gaan camperen met vrienden en we hebben minstens vijf 'incidentjes' voorgehad. Onbegrijpelijk dat deze plek al zo lang blijft draaien.......

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groeneveld in Deinze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groeneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.