7,4

6 reviews over Camping Groeneveld in het Nederlands

Prima camping, erg relaxed

Cees Meijer,
25-8-2017

Ruim opgezet, ontspannen sfeer. Niet te duur, en prijs is inclusief alles (douche, Wifi). Envoudig, maar schoon sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Aardige camping

Babette
16-8-2016

Wij waren hier voor een nacht op doorreis. Wij hadden geluk dat er nog een plek was op vrijdagavond, een van de laatste. Ontvangst door lieve mensen, ze nemen alle tijd voor je. Je hebt weinig privacy op deze camping, maar ook gezellige aanspraak. Er zijn 90 plaatsen, waarvan de helft voor langkampeerders (ook seizoensplaatsen) en de andere helft voor mensen die wat korter verblijven. Alles staat door elkaar, maar wel goed georganiseerd. Er is een gezellige ouderwetse campingkantine/bar met terras waar je wat kan drinken of een heerlijk ijsje kan halen. Ook was er een daghap (uit de magnetron, maar kost bijna niets). Naast het terras is een speeltuintje. Er zijn 2 simpele kleine toiletgebouwen, redelijk netjes. In de douches is heel veel ruimte voor je spullen. Brood kan je halen bij de broodautomaat vlakbij de camping of bij de bakker een meter of 500 verderop. Er is een mooie visvijver met daarnaast tentplaatsen. Er zijn enorm veel eenden op de camping, die graag met je mee eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Onverwacht plezierig..

Cees
10-9-2015

Leuke, gemoedelijke camping, vlak bij Gent en in een gebied waar je goed kan fietsen. Wij waren hier eigenlijk heengegaan omdat we Gent wilden bezoeken, maar de omgeving van Deinze zelf is ook zeer de moeite waard. Veel goed aangegeven fietsroutes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldig aardige eigenaren!

Fam Vreeken
17-8-2015

Na een bijna drie weken lange fietsvakantie met onze drie tieners was de laatste stop deze camping. We zijn ongelofelijk vriendelijk verwelkomt. Omdat we al drie weken met hele kleine tentjes hadden gereisd en dus al die tijd op de grond hebben gezeten, boden ze direct stoelen aan en een tafeltje. Een heerlijke luxe! We zijn vier nachten gebleven. Er is genoeg te doen in de buurt, naast de waanzinnige fietsroutes. Echt een aanrader voor actieve mensen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke camping voor tussenstop

strik
29-7-2015

Op doorreis hier stop gemaakt. Leuke vriendelijke camping gelegen in mooie omgeving. Leuk om wat rond te fietsen en kasteeltjes bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Aanrader

CyberDan
29-3-2009

Ik zou deze camping aan willen raden voor iedereen die een kort maar tevens rustig verblijf zoekt. De uitbaters waren zeer behulpzaam toen in er was...

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groeneveld in Deinze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groeneveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.