Camping Groeneveld

Camping Groeneveld
7,4

15 tips over Camping Groeneveld

strik , 29-7-2015

Fiets een rondje die aangegeven is en pak het pondje.

Frietrie vlakbij is erg vet en duur.

Marja Vrolijk, 25-7-2015
Niet alleen goed als doorgangscamping ,maar ook een prima camping voor een paar dagen fietsen.
eric van zandycke, 6-4-2015
Mooie wandel en fietsomgeving. Vlak bij het kasteel van Ooidonk

K.Schaftenaar, 18-8-2014
Opfrissen van de receptie met omgeving,in zomer periode extra ondersteuning voor beheerder,informatie paket samenstellen
Jan en Monika , 2-8-2014
Kom tijdig, dan is er nog genoeg plek op te kiezen.
Hans en Ada Zaunbrecher, 9-7-2014
als je van fietsen houdt is dit een geweldige uitvalsbasis!

Vespa Friends Blankenberge Belgium, 29-9-2013
Ideale camping langs de route : 'Met de Vespa door Vlaanderen, de Leiestreek van Gent tot Kortrijk. ' Bezoek zeker het prachtige kasteel van Ooidonk en geniet van een fietstochtje langs de Leie.
Rob en Els, 22-8-2013

Brood automaat op de camping maar ook in Deinze voldoende winkels en restaurants. Marc weet ze allemaal en ook welke open zijn.

Prachtige fietstochten maken ook langs de Leie.

Jellie Hijlkema, 17-8-2013

De eenden waren een gezellig vermaak voor onze kleinzoon Jelle (7 jaar)

En hij heeft zich uit geleefd na 600 km. in de speeltuin. Ook hij wil graag nog en keer terug!!

J. Bouman, 30-7-2013
Vervoer naar Gent perfect binnen 35 minuten van caravan naar hartje Gent. Naar P+R bij Flanders Expo (bij IKEA) en dan tram 1 voor € 2,60 pp retour centrum.