Camping Groeneveld

Review geschreven door Christel en Mario

Wellicht nooit meer...

Christel en Mario,
26-7-2018

Heel erg bedankt aan Veerle voor het rustig oplossen van de probleempjes; dankzij Veerle kregen we toch wel een mooi plekje. De situatie was verre van aangenaam toen we vrijdagavond 20/07 aankwamen; de 'patron' stond in de keuken en had weinig of geen tijd voor ons, niettegenstaande we telefonisch gereserveerd hadden: hij was nogal nors, om niet te zeggen onbeleefd. Dit was helemaal geen warme ontvangst; wat we wel hadden met Veerle. Het was inderdaad een druk weekend, maar met rust, geduld en beleefdheid kan je veel bereiken. Een 6/10 als eindbeoordeling is dus enkel te wijten aan de triestige ontvangst!

Gereisd met partner in juli 2018