Camping Groeneveld

91 reviews over Camping Groeneveld

• 2019
    8gerda t Mittendorff19-09-2019

prachtig

wij hebben een mooie vakantie gehad op camping groeneveld leuke nieuwe beheerder lekker gegeten en een heel mooi fietsgebied zeker voor herhaling vatbaar

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Ineke Klein Velderman26-08-2019

Geweldig

Prima camping voor een aantal dagen. Wij hebben met de fiets Gent bezocht, een aanrader. Vriendelijke ontvangst en gelijk wat fietstips gekregen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Josje12-01-2019

We zijn hier nu 2x geweest. Voorherhaling vatbaar

Prettige camping, gastvrije beheerder. Rustige plek. Sanitair wat verouderd maar niet hinderlijk . Goede doortrekcamping. Een door ons in het restaurant vergeten vest werd netjes (gewassen) teruggestuurd, na telefonisch verzoek. Lekker eten in het restaurant.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2018
    8Johan03-10-2018

Uitstekend!

2 weken tentkamperen zeer goed bevallen. Gezellige sfeer, zeer rustig overdag en 's nachts. Sanitair super!

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 1Hanny14-09-2018

Nooit doen.

Vreselijk. Wij komen regelmatig op deze camping als tussenstop vanuit Frankrijk. Dit is echt de laatste keer. Stoppen voor de slagboom, nou ja, das tot daar aan toe. Dan op zoek naar beheerder... niet te vinden.. 2 telefoonnummers op de deur, bellen maar geen reactie. Uiteindelijk komt er een ouwe man aansloffen die meteen begint met verwijten. 25 euro als borg voor slagboomkaart. Duurste camping van de hele vakantie. Sanitair oud en vies... Nooit meer.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 6Christel en Mario26-07-2018

Wellicht nooit meer...

Heel erg bedankt aan Veerle voor het rustig oplossen van de probleempjes; dankzij Veerle kregen we toch wel een mooi plekje. De situatie was verre van aangenaam toen we vrijdagavond 20/07 aankwamen; de 'patron' stond in de keuken en had weinig of geen tijd voor ons, niettegenstaande we telefonisch gereserveerd hadden: hij was nogal nors, om niet te zeggen onbeleefd. Dit was helemaal geen warme ontvangst; wat we wel hadden met Veerle. Het was inderdaad een druk weekend, maar met rust, geduld en beleefdheid kan je veel bereiken. Een 6/10 als eindbeoordeling is dus enkel te wijten aan de triestige ontvangst!

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Henk en Leny.02-07-2018

Het was er fijn.

De camping is gelegen in een schitterende omgeving. Het is een camping waar wij meerdere dagen gestaan hebben omdat de sfeer erg gezellig was. Je kunt vanaf de camping mooie en afwisselende fietstochten maken. Wij wensen het team Groeneveld veel succes toe voor de toekomst. Het is een camping op een heel mooi plekje in Belgie waar we zuinig op moeten zijn. We komen zeker nog eens terug.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Nancy hartman01-07-2018

Super leuk!

Toppie gewoon goede camping! Leuk voor iedereen. Op doorreis maar een goede campingstop

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Fam. Nikkels20-05-2018

Fijne camping, aardige eigenaren en vlakbij Gent

Goede camping met genoeg en schoon sanitair. Overal goede Wifi. Gent ook met de bus bereikbaar. Vanwege een onfortuinlijke val moesten we eerder weer naar huis maar zijn zeker van plan terug te komen.

• 8Eetgelegenheden

• 8Fam.Palinckx14-05-2018

Goede camping

Leuke camping met goed sanitair dat netjes onderhouden is. Zeer vriendelijke ontvangst door de uitbaters en ze staan altijd voor je klaar! Leuk terras met goede bediening. Mooie wandel en fiets omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

15 tips over Camping Groeneveld

• Vespa Friends Blankenberge Belgium, 29-09-2013

Ideale camping langs de route : 'Met de Vespa door Vlaanderen, de Leiestreek van Gent tot Kortrijk. ' Bezoek zeker het prachtige kasteel van Ooidonk en geniet van een fietstochtje langs de Leie.

• Jellie Hijlkema, 17-08-2013

De eenden waren een gezellig vermaak voor onze kleinzoon Jelle (7 jaar) En hij heeft zich uit geleefd na 600 km. in de speeltuin. Ook hij wil graag nog en keer terug!!

• Ilse Bontinck, 25-06-2013

De omgeving (Leiestreek, Deinze aan de leie, Gent en Brugge) per fiets, te voet, auto..: alle info ter plekke. Busstation op 100m. Winkels en restaurants binnen een straal van 3 km... wat wil je nog meer

1 vraag over Camping Groeneveld

• Ria Hartjes, 25-12-2016

Prijzen

Lieve mensen, Graag zou ik de prijs weten van caravan,2 personen en een hondje. Heb je ook aanbiedingen? Kan het niet vinden. Groetjes Fam.Hartjes

Camping Groeneveld info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200