Camping Fort Bedmar

36 reviews over Camping Fort Bedmar

• 2019
    7Karin05-06-2019

Prima camping!

Zeer vriendelijk en enthousiast ontvangen door de camping eigenaar. Mooie, ruime en beschutte kampeerplaatsen. Het sanitair is 'retro' maar prima in orde en schoon. Heerlijk weekend gehad op deze camping.

• 7Eetgelegenheden

Slecht nooit meer

In 1 woord nooit meer vuil onbeleefd en veroudert

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2dvds09-08-2018

nooit meer , onaangenaam en zeer onvriendelijk

Zeer onvriendelijk ontvangen de vaste kampeerders stuurden ons naar de verantwoordelijke, maar die maakte ons zeer nors en kort duidelijk dat we maar moesten wachten tot 10u, dus uren gewacht voor de slagboom tot het 10u werd in de hitte vuil en stinkend sanitair, vuile camping, vaste kampeerders kijken je buiten, hondepoep wordt door de vaste kampeerder niet opgeruimd waren daar zelf met een hondje en werd tot 3 keer toe aangevallen terwijl hij rustig bij ons aangelijnd lag te genieten zwembad leuk en netjes, maar bijna niet mogelijk om erin te gaan door de vele mensen en spelende kinderen lachen was heel moeilijk voor de baas camping zelf niet leuk om er te stappen of te wandelen : overal stenen ik kan nu best wel geloven dat Karen vies was om naar het toilet te gaan, wou er zelf ook niet binnen, tot aan de deur en je wist genoeg. Douches : elektriciteit hangt los boven aan je douche, slordig als ze deze komen poetsen, zie je na een uur amper er iets van, deze wordt onmiddellijk door de vaste kampeerders vies gemaakt nooit keren wij nog terug

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Robert24-07-2018

Redelijke camping, we bezoeken hem niet nogmaals.

Bij aankomst werden we begroet door een vriendelijke en behulpzame vrouw. Een andere werknemer was echter nors en kortaf. Het sanitair is wat verouderd maar verder wel functioneel en redelijk schoon. Tijdens het verblijf miste ik de mogelijkheid van een kampvuur, maar gezien de aanhoudende droogte is dit invoelbaar. We hebben eenmaal gegeten in het restaurant. Na lang wachten kregen we een groot en goed gevuld bord. Hier hadden we met z'n tweeën van kunnen eten. De presentatie van het eten was goed, het vlees (kip en pita) kon beter.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2Anoniem20-06-2018

Niet aan geraden zeer onvriendelijke campingbaas

Zeer onvriendelijke baas camping zeer slecht onderhouden alsook sanitair

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

7Bernine Deramoudt.16-10-2017

fantastisch.

Rustige camping voor jong en oud heerlijke groene omgeving om te wandelen of te fietsen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2017

• 1Mijn Team27-07-2017

Nooit meer

Aangekomen werden wij al niet aangesproken door de mensen daar op de camping;

Pizza was 0, een stukje gehad en de rest mochten ze weggooien, of voor de volgende bewaren.

Patat bestellen is niet toegankelijk naar 6uur.

Standaard mensen vormen een groepje, en dat is dan alles.

Vuiliszak kost 6 euro.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Patrick en Lut Goderis-Simoen 8900 Ieper30-05-2017

Zeer rustig goede camping,mooi gelegen,perfect.

Alle negatieve commentaren hier gelezen zijn compleet verkeerd. Deze mensen moeten thuisblijven en hun eigen thuis es bekijken vooraleer Camping Fort Bedmar in het slijk te trekken. Wij Patrick en Lut uit Ieper(Belgie)zijn uiterst positief en spreken ook uit ervaring (vijftigers). Alle padjes,haagafscheidingen tussen de plaatsen en ook bomen en struiken mooi onderhouden.Ronny de uitbater, een heel vriendelijke man,bij aankomst begeleid ie je met zijn fiets,ultra traag rijden is verplicht,en gelijk heeft ie.Hij brengt je naar een grote ruimte en dan mag je een afgebakende plek kiezen.Electriciteit en water dicht bij de hand overal.Broodjes bestellen geen probleem,de volgende morgen afhalen in de kantine en ze zijn nog lekker krokant ook.Zeer ruime plaatsen voor grote caravan/camper/hollandse tent echt waar.Dichtbij kan per fiets,boodschappen 'Smatch' supermarkt 3à4km in het dorp.Sanitairgebouw vuil-en-vies??? Neen dat is niet waar,beetje verouderd maar proper dat wel.Ideaal fietsoord.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Frans07-01-2017

Aangename camping

Fort bedmar is voor ons een oase van rust

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2017

• 2Verschrikkelijk03-01-2017

nooit meer

kan niets goed bedenken, oud en bareel die bijna uit elkaar valt als je binnenrijd , onvriendelijke uitbater die klanten uitscheld , vies sanitair, hondenpoep overal, geen gelegenheid tot iets te eten , of eten en drinken te kopen, daarvoor moet je een auto hebben om je ijskast vol eten te steken . Buiten een tupperware party valt er niets te beleven . Uitbater kantine rekent toeristen dubbel van de prijs dan zijn vaste klanten .

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016