Géén boekingskosten

Bed & Breakfast La clé du Sud

BelgiëOost VlaanderenBottelare

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La clé du Sud voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 30 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 30 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

30 Reviews over La clé du Sud

• 8L27-04-2016

Fijne rustige plek

Fijne plek, goede kamer en een overheerlijk ontbijt! De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij!

• 9Freddy Bossuyt08-09-2015

gewoonweg zalig, en een fantasties ontbijt

alles was tip top in orde, zeer gastvrij ontvangen..

• 9Marc Muller02-06-2015

Enorme gastvrije mensen....

ik heb hier met mijn collega 2 nachten vertoefd toen onze groep (wij zijn touringcarchauffeurs) in een jeugdherberg zat die niet voldeed aan de cao-eisen... Deze b&b voldoet meeeeer dan voldoende... Keurig schone, ruime en leuke thema kamers... Privé douche en toilet die ook erg ruim en schoon zijn... En dan het ontbijt, heerlijk en overvloedig. De gastheer kijkt je werkelijk de wensen uit de ogen... Ik heb nu al zin in de reis van volgend jaar...

• 9Peter Vrancken14-04-2015

Bierarrangement is een aanrader

Met 2 koppels hebben we de grootste kamer gehuurd. Deze kamer is in feite een vrijstaand huisje met ingerichte keuken, badkamer en 2 slaapkamers. De koelkast was reeds gevuld met zowel frisdrank als alcoholische drank. Daarbij zaten uiteraard bieren van de nabijgelegen Brouwerij Huyghe. De badkamer was proper en ruim. De bedden bestonden uit 1 hemeldbed en 2 aparte bedden. Het ontbijt in La clé du Sud is zeer uitgebreid. Er wordt nog een eitje gebakken of gekookt indien gewenst. Broodjes, beleg, yoghurt, fruit, ... alles is aanwezig om uitgebreid te ontbijten. La clé du Sud is zeer rustig gelegen. Ideaal voor wandelaars die de landelijke omgeving willen verkennen en fietsers die een uitdaging zoeken in de Vlaamse Ardennen. Een uitstap naar Gent is ook mogelijk. We zijn goed ontvangen en hebben duidelijke uitleg gekregen. Het bierarrangement in samenwerking met Taverne De Oase (zie Tip) is zeker aan te raden voor de liefhebbers.

• 9Kurt Dyserinck16-12-2014

Een aanrader !

Blijven overnachten na een feestje. Rustige ligging, rustige kamers, heerlijk ontbijt, vriendelijke gastheer en voor herhaling vatbaar !!

• 8Ellen27-11-2014

Zeer goede b&b

We zijn hier een nacht blijven logeren na een etentje. De gastheer was zeer vriendelijk. Het ontbijt was tip top in orde!!! Als we volgend jaar nog eens in de buurt zijn, keren we graag weer!!!

• 10Remacle Anne-Lise13-10-2014

Alles was uitstekend!

Ons verblijf was zeer kort (één nacht) maar we hebben alles op prijs gesteld. De kamer en de badkamer zijn heel mooi en proper. Het ontbijt met zeer verse produkten is heerlijk. De eigenaars zijn heel vriendelijk en spreken Frans, wat heel praktisch is voor mijn man, die geen Nederlands begrijpt.

• 9Harry Gerth01-06-2014

Prima plek!

Dit is een mooie en rustige plek om te verblijven. Veel wandel- en fietsmogelijkheden in de nabije omgeving en bovenal prima restaurants. Gent is op korte afstand gelegen. Een vriendelijke gastheer die goed voorbereid is op vragen en behulpzaam is.

• 9gabriella15-08-2013

luogo molto affascinante

abbiamo avuto un felice soggiorno in questa accogliente struttura, Thomas, il proprietario è molto gentile e discreto, buono rapporto qualità/prezzo., la colazione ricca e abbondante. La stanza (Terra di Siena) comoda e accogliente, soprattutto ottimo il letto e il bagno con doccia e vasca. Incantevole il giardino.

• 9Vincent van der Meys12-08-2013

Zeer aan te raden

Wij hebben een 4 daagse fietsvakantie gehouden in de Vlaamse Ardennen en zijn begonnen bij la Clé du sud. Een erg mooie B&B met gastvrije eigenaar. Heerlijk ontbijt ook! Wij hadden super weer, dus dat ontbijt kon buiten. Mooie kamers en in de koelkast lekkere streekbieren.

Bed & Breakfast La clé du Sud info

Het complex