Géén boekingskosten

Meer kasteel info

15 Reviews over Ter Leyen

• 9Vriendengroep11-11-2021

Super voor groepen

Met vrienden 4 dagen doorgebracht op Kasteel ter Leyen, het was super. Bar in de kelder, goede keuken, fijne slaapkamers en een heerlijke sauna.

• 10Robert09-05-2019

Een geweldig familieweekend gehad

Super fijn verblijf gehad op kasteel Ter Leyen. 2 keer hier nu geweest, in 2017 met een trouwerij van onze vrienden. Geweldige locatie om hier een onvergetelijke bruiloft te vieren. Ideaal dat je vanuit de feestzaal zo je bed in kan rollen 😉. Nu hier met onze familie een weekend doorgebracht. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de kasteeltuin (er is van alles aanwezig voetbalgoaltjes, trampoline, diverse spellen zoals hockeysticks, volleybalnet, bootje in de vijver en een klimtoestel met glijbaan) en we hebben buiten op het landgoed veel activiteiten kunnen organiseren. In het dorp zit een bakker en culinaire slager waar we voor het ontbijt en de lunch de benodigdheden hebben gehaald. Gent zit op een half uur rijden. Prachtige stad! Contact met de locatie vooraf was ook top. Bij aankomst een korte uitleg gehad van Anja (de gastvrouw). Je voelt je meteen thuis.

• 8Familie Cattoir - Willems02-05-2019

Een aanrader !

Prachtige locatie voor een familie bijeenkomst ! Het kasteel is aangekleed zoals het hoort. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Maarten24-03-2019

Aanrader voor een gezellig vriendenweekend

Met een grote vriendengroep een heel weekend vermaakt in dit kasteel.

Het terrein, de kamers en inrichting is wat je van een verblijf in een kasteel hoopt. Mooie, ruime woonkamer, een keuken van alle gemakken voorzien en een toffe kelder voor een klein feestje. Service en contact met de locatie was top.

• 9Sieger14-08-2018

Geweldig verblijf gahad op het kasteel

Mooi kasteel, prachtig park, vriendelijke mensen, geweldige service, heerlijk ontspannen en heel veel lol gehad. Minpuntje waren de vele wespen, ook waren sommige speeltoestellen op het terrein wat 'op het randje' qua veiligheid.

• 9Lotte Pomp - van Welie12-07-2018

Fantastische trouwlocatie

Wij hebben een geweldig trouw-weekend gehad bij Kasteel Ter Leyen! We konden alles zelf regelen zoals we het wilden, onder andere dankzij de hulp van Norma en Anja. Het was onvergetelijk!

• 10Jan Booy06-03-2018

Geweldige locatie en verblijf

Ter Leyen is een schitterend kasteel erg smaakvol ingericht en heel ruim, hele goede toegeruste keuken Als is in ruime mate aanwezig Perfect voor stijlvol maar tegelijk leuk verblijf Absolute aanrader

• 10Agnes Paardekooper04-04-2017

In éen woord geweldig!

Het is een vrijstaand kasteel met een prachtige tuin. De inrichting is erg bijzonder. De keuken is echt fantastisch, alles maar ook echt alles is er aanwezig. De slaapkamers zijn uit een sprookje en 's avonds kan je in de kasteelkroeg het feest voorzetten, zonder dat anderen daar last van hebben. Er zijn diverse spellen aanwezig, zoals boerengolf. We zijn het terrein niet af geweest. Wij als familie raden het iedereen aan.

• 10trouwambtenaar Marielle Jongmans09-07-2015

Wat een geweldige plek om te trouwen!!

Als zelfstandig trouwambtenaar mag ik regelmatig trouwceremonies verzorgen voor Nederlandse bruidsparen (en Belgische trouwers) Kasteel Ter Leyen heeft mij meer dan positief verrast. De ceremonie vond plaats aan de voet van de vijver(maar bij minder weer is de zaal binnen ook zeer geschikt) de toast vond plaats op het terras en door het mooie weer kon er ook buiten gegeten worden! Het kasteel heeft alle mogelijkheden om je trouwweekend onvergetelijk te maken!

• 10Walther03-02-2015

Zo mooi !

Wat een prachtig en gezellig kasteel met een geweldige keuken waarin werkelijk waar alles maar dan ook alles aanwezig is ! Ben je met een grote groep dan is dit een absolute aanrader. Besef wel dat het geen hotel is, de badkamers en toiletten moeten natuurlijk gedeeld worden. Stap je hier overheen dan is er geen hotel in de wereld dat hier tegenop kan ! Eigenaar Toon zorgt meteen dat je je in het kasteel thuis voelt en is na de korte en duidelijke uitleg voor de rest van de tijd volledig buiten beeld zodat je het kasteel voor 100% met je kasteelgasten hebt.

Kasteel Ter Leyen info

• CafeBeschikbaar (1)