Reviews over Boekhoute

Geweldig verblijf gahad op het kasteel

Sieger,
    14-8-2018

Mooi kasteel, prachtig park, vriendelijke mensen, geweldige service, heerlijk ontspannen en heel veel lol gehad. Minpuntje waren de vele wespen, ook waren sommige speeltoestellen op het terrein wat 'op het randje' qua veiligheid.

Fantastische trouwlocatie

Lotte Pomp - van Welie,
    12-7-2018

Wij hebben een geweldig trouw-weekend gehad bij Kasteel Ter Leyen!

We konden alles zelf regelen zoals we het wilden, onder andere dankzij de hulp van Norma en Anja. Het was onvergetelijk!

Geweldige locatie en verblijf

Jan Booy,
    6-3-2018

Ter Leyen is een schitterend kasteel erg smaakvol ingericht en heel ruim, hele goede toegeruste keuken

Als is in ruime mate aanwezig

Perfect voor stijlvol maar tegelijk leuk verblijf

Absolute aanrader

In éen woord geweldig!

Agnes Paardekooper,
    4-4-2017

Het is een vrijstaand kasteel met een prachtige tuin. De inrichting is erg bijzonder. De keuken is echt fantastisch, alles maar ook echt alles is er aanwezig. De slaapkamers zijn uit een sprookje en 's avonds kan je in de kasteelkroeg het feest voorzetten, zonder dat anderen daar last van hebben.

Er zijn diverse spellen aanwezig, zoals boerengolf. We zijn het terrein niet af geweest. Wij als familie raden het iedereen aan.

Wat een geweldige plek om te trouwen!!

trouwambtenaar Marielle Jongmans,
    9-7-2015

Als zelfstandig trouwambtenaar mag ik regelmatig trouwceremonies verzorgen voor Nederlandse bruidsparen (en Belgische trouwers) Kasteel Ter Leyen heeft mij meer dan positief verrast. De ceremonie vond plaats aan de voet van de vijver(maar bij minder weer is de zaal binnen ook zeer geschikt) de toast vond plaats op het terras en door het mooie weer kon er ook buiten gegeten worden! Het kasteel heeft alle mogelijkheden om je trouwweekend onvergetelijk te maken!

Boekhoute scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews