Weer vandaag22°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Beveren voor je op een rij gezet:

386 reviews over Hotel Van der Valk Beveren in het Nederlands

luxe

Patricia
4-1-2015

"
prachtige suite gehad, met heerlijke bedden"

Gereisd Anders in januari 2015

Heel groot onpersoonlijk hotel met slechte kamers

Van de Perre
3-1-2015

"Mooi en groot hotel. Met het VIP arrangement uitstekend gegeten, maar ondermaatse kamer gekregen in bijgebouw. Toegangsweg kamers langs de vuilnisbakken, enkel via buitenweg. WC lekte, douchescherm stuk, zeepdispenser stuk, maquillagespiegel stuk, onvoldoende licht op de badkamer voor maquillage. Kamers slecht geisoleerd tegen geluid, je hoort echt alles van de buren. Hoofdgebouw wel volledig in orde, mooie kerstdecoratie, mooi restaurant, zeker niet overvol, zeer aangenaam om te dineren, zeer mooi ingericht, heel lekkere menu die prachtig geserveerd werd. Zeer correcte en vriendelijke bediening. "

Gereisd Anders in januari 2015

Wij vinden het heel geslaagd en komen terug

Catereels

"
Het eten was super.De kamer was in orde en een vriendelijke bediening.Voor herhaling vatbaar. "

Zeer goed.

Chatbri
2-1-2015

" Charmant, gezellig, rustig en vriendelijke personeel. xxx

Alles was perfekt

Heye
2-1-2015

"Wij waren heel tevreden over alles

Gereisd Anders in januari 2015

Goed hotel, beetje zakelijk wel

Griffioen
30-12-2014

"We hadden het hotel gekozen vanwege de voorzieningen zoals het zwembad. helaas was die gesloten voor renovatie. Als vervangen kregen we vrijkaartjes voor het subtropische zwembad in Beveren wat zeer aangenaam was. Verder goede service en voorzieningen. Wel wat zakelijk. "

Gereisd Anders in december 2014

leuk ontspannen met lekker eten , super ontbijt

werner dillien
30-12-2014

" verzorgd hotel met een zeeeeer uitgebreid ontbijt , ook het eten in mangerie was perfekt,aanrader de dame blanche niet alleen de smaak maar ook de presentatie ervan , vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.zeker om terug te komen "

Mooi hotel

Anoniem
28-12-2014

"
Het hotel ziet er keurig uit. We waren er tijdens de kerst. kamers zijn netjes en ruim. Personeel is vriendelijk, doch niet altijd even klantgericht. Beetje eilandjes cultuur binnen de afdelingen, waar je normaal gesproken bij Van der Valk niets van merkt. De lounge met Japans eten en wat à la cart was onze favoriet. De ontbijtruimte (waar je alles kunt pakken) was erg krap ingericht. Zodra het een beetje druk was tijdens het ontbijt, was dit erg onhandig, die krappe ruimte. Helaas was het zwembad en de wellness gesloten wegens verbouwing. Deze kunnen wij dus niet beoordelen. Evengoed hebben we heerlijk kunnen ontspannen in dit hotel en hebben we het naar ons zin gehad."

Gereisd Anders in december 2014

Ontspannen en genieten in een mooie accomodatie

De Gendt Hilde
27-12-2014

" Rustige centrale ligging, mooie inrichting. Vriendelijk personeel en culinair genieten.

Gereisd Anders in december 2014

Heel goed en super vriendelijk

Paridaens
27-12-2014

"
Wij zijn al twee keer geweest en zullen nog terug gaan want het was er super goed en zeker kerstavond en ook kerstdag was af. Het is een aanrader! "

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Beveren in Beveren , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Beveren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.