Hotel Van der Valk Beveren

Hotel Van der Valk Beveren
7,7

11 tips over Hotel Van der Valk Beveren

Gerrit en Marjanne Veltrop, 13-11-2015
Ligt iets uit de buurt je bent wel zo in Antwerpen of Gent erg leuke plaats vooral de Gentse feesten.
Jessica, 27-10-2014
- ideaal om met kinderen (familie) naartoe te gaan!
Gijs van de Voorde, 19-11-2013
Neem geen economy kamer in dit hotel, het is een rokers kamer!

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Beveren voor je op een rij gezet:

Joy15, 15-9-2013
Openbaar vervoer naar Antwerpen is goed te doen (ong. 20 min met de bus en 2 min met de metro) Buskaart koop je voordeliger bij het VVV in het centrum van Beveren , retour kost € 9 voor twee personen.
sdejong2007, 26-5-2013
Sinds 2011 is in de wijk 't Eilandje het Museum aan de stroom (MAS) gevestigd. Ga daar gratis met de roltrappen naar de 10e (bovenste) etage en geniet van een schitterend uitzicht over heel Antwerpen en de Schelde.
Fam. Reudink, 4-3-2013
De ZOO van antwerpen bij het centraal station is erg leuk om heen te gaan. Goed bereikbaar met de auto..tip; parkeren in Qpark bij koninging astridplein +/-20min van beveren.

[email protected], 23-9-2012
Het winkelcentrum in wijnegem is echt een bezoekje waard!
develin, 19-8-2012
Zaterdag lekker antwerpen in. Zondags de vogeltjesmarkt op. Ga je langer dan 1 nacht en wil je wat koels drinken zonder er 2,40 euro minimaal voor te betalen, neem dan een koelbox met drinken mee!
I. Vaartjes, 10-8-2012
Op goede afstand van Antwerpen, Gent en Brugge.
anja, 31-7-2012
Prima uitvalsbasis voor Antwerpen of St.Niklaas