Hotel Van der Valk Beveren ****

Review geschreven door Valerie

Niet voor herhaling vatbaar

Valerie
6-8-2017

Kamers waren niet klaar bij aankomst om 16.00 h, receptie zegt hier niets van. Reservatie voor 1 gezin voor 2 naast elkaar gelegen kamers waarvan 1 met losstaande bedden. Telefonisch bevestigd, bij aankomst lagen ze NIET naast elkaar, in 1 wel 2 matrassen maar GEEN losstaande bedden; Ondanks zelfde prijs grote verschillen in kamers, toen men vergeleek met anderen mensen van de groep. Slecht gepoetst, schuimlaag in de douche, WC-bril zelf nog afgeveegd, WC leek wel te bewegen bij gebruik,gordijnen sluiten niet perfect waardoor er veel lichtinval was, erg gedateerde kamers met spiegelwanden, ... Bij verschillende mensen van de groep werden de zakdoekjes niet aangevuld, niet echt een probleem maar als je gaat vergelijken stoort dit je wel. Wij zouden in die regio alleszins niet meer voor dit hotel kiezen. € 97 voor erg gedateerde, onverzorgde kamer met ontbijt, een schande voor de Van de Valk groep, prijs echt niet waard.

Gereisd met vrienden in augustus 2017