Hotel Van der Valk Beveren

Hotel Van der Valk Beverensterstersterster

4.7Matig

België, Oost Vlaanderen, Beveren

4.7Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Beveren voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

447 reviews over Hotel Van der Valk Beveren

• 1Zakia28-01-2020

Never nooit meer

Wij hadden twee nachtjes geboekt in het avandgarde suite. Bij aankomt werden wij al niet op een normale manier benaderd. Eerder met een kijk van top tot teen.. eenmaal binnen het hotel kamer en na het betalen van 350 euro, zagen wij allemaal schimmel vlekken, losgelaten behang, vlekken op de kasten tv en ramen, bad wat stuk was, Wc wat verstopt was..

Ook hadden we een romantische setting geregeled waaronder je ziet (rozenblaadjes) die heb ik niet gezien ... wlleen papieren hartjes! Zo jammer dit ..

Gereisd met partner in januari 2020

• 3bit guy22-01-2020

niet doen enkel eten en weg

superior plus kamer na 1ste toewijzing dachten we nog geen schoongemaakte gekregen te hebben de geboekte extra was er ook niet Op naar andere kamer niet nagekeken want was etenstijd extra ging geregeld woreden intussen Na eten op naar kamer geen extra te zien partner naar toilet degoutant ik wil gaan zitten vies Op naar receptie terug extra oei kamer oei mijn 10 euro heb ik gehad de rest moest maar via manager via e mail Kortom stress nodig ga naar Beveren

Zakelijk gereisd in januari 2020

• 2019
    1Karishma02-12-2019

Een weekendje van der valk Beveren doen wij nooit

Een weekendje van der valk Beveren doen wij nooit meer!!!

Wij komen na een twee uur lange reis eindelijk aan om GEEN parkeerplaats aan te treffen!!! Na het rijden van rondjes hebben we geluk dat er iemand weg rijdt om te kunnen parkeren.

Tijdens het binnenlopen worden we al aangekeken met afgunst. Kamer ziet er op plaatjes heel leuk uit, echter is het een oud kamer. Kapotte kastjes oude douche.

We zaten in een Superior plus kamer, en wilde die graag upgraden naar een Suite. Terug naar de balie om dit te regelen. De receptioniste vroeg ons wat er mis was, wij wilde vertellen dat we graag ons kamer wilde upgrade naar een Suite, weer Geelen nog maar naar het woordje 'upgrade' er uit om afgesnauwd te worden dat we een Superior plus kamer hadden. Toen ik mijn vraag toch nog kon stellen werden we vrij snel weg gestuurd dat alles vol zat.

Ik heb niet het idee gehad dat zij echt heeft gekeken, welkom voelden wij ons zeker niet!!!

Gereisd met partner in november 2019

• 8Arts15-10-2019

Een aanrader

Onze vakantie bij vd Valk is prima bevallen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Schone kamers en badkamer van alle gemakken voorzien. Ontbijtbuffet teveel om op te noemen en alles vers. Zeker voor herhaling vatbaar zodra we weer eens naar Gent of Antwerpen gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Richard Kleine07-08-2019

Leuk hotel in saaie omgeving.

Keurig net hotel met vriendelijke mensen bij de receptie. Zwembad in de wellness te koud vonden wij. Overige wellness leuk. Restaurant duur en trage medewerkers. Kamers prima in orde.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1De Jong van hulzen05-08-2019

Nooit meer

Slecht Verblijf was oke Maar achter af gezeik door fout administratie Mails gehele vakantie no show factuur tevens thuis Wij waren gewoon geweest en gepint aan value Hier bewijs van gestuurd Maar zeer onvriendelijk Bijna crimineel. Onze vakantie is flink verziekt door van see valk beveren nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10jana berckx13-05-2019

top verblijf

top! , verblijf heel vriendelijk iedereen

Alleen gereisd in april 2019

• 2018
    6Emilie24-11-2018

gemengde gevoelens

Personeel was erg vriendelijk, respectvol en behulpzaam. Zowel aan receptie, als poetsvrouwen als restaurantpersoneel. Kamers zijn mooi, maar kamer was niet klaar bij aankomst en was niet verwittigd door personeel. Kussens en donsdeken zijn heel aangenaam, ook extra kussens beschikbaar. Spijtig genoeg was bed zo versleten dat ik de ijzeren veringen voelde en dus erg slecht geslapen heb. In het midden van het bed was er ook een heel hard stuk, precies een houten balk. Nochtans was het een eenpersoonsbed. Massage was geweldig, een echte aanrader. Alleen spijtig dat de mensen in de wellness zo hard aan het praten waren, dat het de rustgevende muziek oversteeg en dus de massage beetje verpest. Welness was proper en er was alles wat je nodig hebt. Roomservice is 9,5 om je eten naar de kamer te brengen. Als je het zelf gaat halen, is er geen meerprijs. Toch erg duur om het te brengen, dus ben het zelf gaan halen. Muren zijn ook erg dun, dus weinig privacy. Ontbijt was top!

Alleen gereisd in november 2018

• 9Hugo25-03-2018

Fantastisch, een echte aanrader.

Zeer vriendelijk ontvangst. Mooie ruime kamer met een extra breed bed. Een grote badkamer met een douche en ligbad. Kleine ijskast en een kluis op de kamer aanwezig, zelfs een koffiemachine en koffiecups aanwezig. Alles was heel proper. Het ontbijt was in buffetvorm en zeer uitgebreid, alles wat je kan bedenken is aanwezig.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Van der Valk hotel Beveren08-08-2017

Tot in de puntjes verzorgd

Prachtige zalen met goeie infrastructuur. Nieuw restaurant om geslaagde deals te sluiten. Daarna even kunnen ontstressen in hun prachtig zwembad en sauna

Sarah, Front office manager, Directie, 10-08-2017

Beste,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze leuke feedback te schrijven. Het is erg leuk om uw lovende woorden te kunnen lezen en het doet ons plezier te lezen dat u heeft genoten van ons nieuwe restaurant en onze Boost wellness.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer verwelkomen!

Met vriendelijke groeten, Sarah, Front office Manager

Zakelijk gereisd in april 2017

11 tips over Hotel Van der Valk Beveren

• Joy15, 15-09-2013

Openbaar vervoer naar Antwerpen is goed te doen (ong. 20 min met de bus en 2 min met de metro) Buskaart koop je voordeliger bij het VVV in het centrum van Beveren , retour kost € 9 voor twee personen.

• Gijs van de Voorde, 19-11-2013

Neem geen economy kamer in dit hotel, het is een rokers kamer!

• sdejong2007, 26-05-2013

Sinds 2011 is in de wijk 't Eilandje het Museum aan de stroom (MAS) gevestigd. Ga daar gratis met de roltrappen naar de 10e (bovenste) etage en geniet van een schitterend uitzicht over heel Antwerpen en de Schelde.

2 vragen over Hotel Van der Valk Beveren

• T.van Vessem, 03-06-2014

fietsen.

Is het mogelijk vanuit hotel mooie fietstochten te maken?

Marieke, 19-10-2014

Ja er liggen ook bij het hotel routes die u kunt fietsen. Gr Marieke

• Roos, 02-01-2013

OV Antwerpen

Onze vraag was mocht je het openbaar vervoer willen pakken om een dagje Antwerpen te doen waar je dan het beste de auto kan parkeren. Of kan je de auto bij het hotel laten staan en naar de trein lopen?

Dick, 05-02-2013

Informeer even bij het Hotel hun helpen je graag en zoeken graag dingen voor je uit. Parkeren in Antwerpen is ook geen enkel probleem er zijn er genoeg garages en de kosten vallen ook wel mee.

Hotel Van der Valk Beveren info

• Aantal sterrensterstersterster