Hotel Van der Valk Beveren

Hotel Van der Valk Beveren
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Beveren voor je op een rij gezet:

384 reviews over Hotel Van der Valk Beveren in het Nederlands

Anders

Fantastisch, een echte aanrader.

Hugo
25-3-2018

Zeer vriendelijk ontvangst. Mooie ruime kamer met een extra breed bed. Een grote badkamer met een douche en ligbad. Kleine ijskast en een kluis op de kamer aanwezig, zelfs een koffiemachine en koffiecups aanwezig. Alles was heel proper. Het ontbijt was in buffetvorm en zeer uitgebreid, alles wat je kan bedenken is aanwezig.

Tot in de puntjes verzorgd

Van der Valk hotel Beveren
8-8-2017

Prachtige zalen met goeie infrastructuur.

Nieuw restaurant om geslaagde deals te sluiten.

Daarna even kunnen ontstressen in hun prachtig zwembad en sauna

Sarah, Front office manager, Directie, 10-8-2017

Beste,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze leuke feedback te schrijven. Het is erg leuk om uw lovende woorden te kunnen lezen en het doet ons plezier te lezen dat u heeft genoten van ons nieuwe restaurant en onze Boost wellness.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,

Sarah, Front office Manager

Niet voor herhaling vatbaar

Valerie
6-8-2017

Kamers waren niet klaar bij aankomst om 16.00 h, receptie zegt hier niets van. Reservatie voor 1 gezin voor 2 naast elkaar gelegen kamers waarvan 1 met losstaande bedden. Telefonisch bevestigd, bij aankomst lagen ze NIET naast elkaar, in 1 wel 2 matrassen maar GEEN losstaande bedden; Ondanks zelfde prijs grote verschillen in kamers, toen men vergeleek met anderen mensen van de groep. Slecht gepoetst, schuimlaag in de douche, WC-bril zelf nog afgeveegd, WC leek wel te bewegen bij gebruik,gordijnen sluiten niet perfect waardoor er veel lichtinval was, erg gedateerde kamers met spiegelwanden, ... Bij verschillende mensen van de groep werden de zakdoekjes niet aangevuld, niet echt een probleem maar als je gaat vergelijken stoort dit je wel. Wij zouden in die regio alleszins niet meer voor dit hotel kiezen. € 97 voor erg gedateerde, onverzorgde kamer met ontbijt, een schande voor de Van de Valk groep, prijs echt niet waard.

Sarah, Front office manager, Directie, 10-8-2017

Beste Valerie,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om deze feedback te schrijven.

Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. We communiceren dit zeker naar de desbetreffende departementen zodat wij dit in de toekomst kunnen vermijden.

Mocht u hierover nog verder contact willen opnemen kan dat via sarah@hotelbeveren.be

Wij hopen u in de toekomst alsnog van onze kwaliteiten te kunnen overtuigen.

Met vriendelijke groeten,

Sarah, Front office manager

HotelSpecials.nl

Ruim hotel met heerlijk ontbijt!

Amber
17-7-2017

Chique van der valkhotel met spa en behandelingen. Komt wat zakelijk over. Je kunt buiten zitten en vooral het ontbijt is heel goed verzorgd! Zelfs met vers geperst sinaasappelsap 😀. Er is een klein zwembad maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Je kunt vanaf hier heel goed naar Antwerpen met het openbaar vervoer.

Nooit meer

Linda
4-3-2017

De kamers waren erg gehorig. We hebben veel overlast van onze buren gehad. Het restaurant wordt verbouwd. Het pop up restaurant was bij het ontbijt niet berekend op het aantal gasten. We moesten lang wachten op een tafel. Overal vieze borden op de tafels, onvriendelijk personeel.

We gaan vaak naar een van der Valk maar naar deze nooit meer.

Niet Van der Valk waardig

Belinda
18-2-2017

Gehorige kamer.

Slechte bedden, vooral het extra bed.

Badkamer schimmelplekken, voegen tussen tegels weg, slap kunststof toilebril. Kort gezegd. Badkamer is niet meer geschikt voor gasten.

Beetje tegen gevallen

Manon
18-9-2016

Het eten is echt top! Heerlijk ontbijt met veel keus en het diner was ook super! Hotel ziet er erg mooi uit van binnen. Alleen erg jammer dat de kamers erg gehorig zijn. Onze boven buren hadden het ook erg gezellig samen en dat was goed te horen! Bah! Daardoor erg slecht geslapen. De bedden zijn dan ook niet super! Ook is de badkamer aan vernieuwing toe. We hebben vaker in een Van der Valk hotel overnacht en deze viel ons helaas een beetje tegen!!

"Place to be - all in one"

Jurgen Van Den Branden
11-7-2016

Hotel Beveren is niet zomaar een hotel.

Het is zoveel meer . Naast overnachten kan je er ook lekker eten in 2 restaurants (klassiek en sushi). Heel lekker, grote porties en goodkoop.

Je kan er ook gebruik maken van de welness en het ruimte aanbod aan massages.

Om te feesten kan je blijkbaar ook terecht in de vele zalen.

Geweldig hotel!

Thalia Braem
8-7-2016

Zeer vriendelijk onthaal. Zeer lekkere sushi in de lounge en zeer uitgebreid ontbijtbuffzt.

fantastisch

ruth steenssens
8-7-2016

heel vriendelijk en lekker eten

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Beveren in Beveren , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Beveren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.