Géén boekingskosten

Hotel Van der Valk Beveren

BelgiëOost VlaanderenBeveren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Beveren voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 446 reviews

• Sportfaciliteiten

446 Reviews over Van der Valk Beveren

• 10Laura De Meulemeester16-02-2020

Geweldig verblijf

Geweldig verblijf gehad. We werden zeer goed ontvangen en de kamer was heel mooi, ook was deze mooi versierd voor Valentijn en waren er ook lekkere chocolaatjes! Wij komen zeker terug 😊

• 1Zakia28-01-2020

Never nooit meer

Wij hadden twee nachtjes geboekt in het avandgarde suite. Bij aankomt werden wij al niet op een normale manier benaderd. Eerder met een kijk van top tot teen.. eenmaal binnen het hotel kamer en na het betalen van 350 euro, zagen wij allemaal schimmel vlekken, losgelaten behang, vlekken op de kasten tv en ramen, bad wat stuk was, Wc wat verstopt was..

Ook hadden we een romantische setting geregeled waaronder je ziet (rozenblaadjes) die heb ik niet gezien ... wlleen papieren hartjes! Zo jammer dit ..

• 3bit guy22-01-2020

niet doen enkel eten en weg

superior plus kamer na 1ste toewijzing dachten we nog geen schoongemaakte gekregen te hebben de geboekte extra was er ook niet Op naar andere kamer niet nagekeken want was etenstijd extra ging geregeld woreden intussen Na eten op naar kamer geen extra te zien partner naar toilet degoutant ik wil gaan zitten vies Op naar receptie terug extra oei kamer oei mijn 10 euro heb ik gehad de rest moest maar via manager via e mail Kortom stress nodig ga naar Beveren

• 1Karishma02-12-2019

Een weekendje van der valk Beveren doen wij nooit

Een weekendje van der valk Beveren doen wij nooit meer!!!

Wij komen na een twee uur lange reis eindelijk aan om GEEN parkeerplaats aan te treffen!!! Na het rijden van rondjes hebben we geluk dat er iemand weg rijdt om te kunnen parkeren.

Tijdens het binnenlopen worden we al aangekeken met afgunst. Kamer ziet er op plaatjes heel leuk uit, echter is het een oud kamer. Kapotte kastjes oude douche.

We zaten in een Superior plus kamer, en wilde die graag upgraden naar een Suite. Terug naar de balie om dit te regelen. De receptioniste vroeg ons wat er mis was, wij wilde vertellen dat we graag ons kamer wilde upgrade naar een Suite, weer Geelen nog maar naar het woordje 'upgrade' er uit om afgesnauwd te worden dat we een Superior plus kamer hadden. Toen ik mijn vraag toch nog kon stellen werden we vrij snel weg gestuurd dat alles vol zat.

Ik heb niet het idee gehad dat zij echt heeft gekeken, welkom voelden wij ons zeker niet!!!

• 8Arts15-10-2019

Een aanrader

Onze vakantie bij vd Valk is prima bevallen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Schone kamers en badkamer van alle gemakken voorzien. Ontbijtbuffet teveel om op te noemen en alles vers. Zeker voor herhaling vatbaar zodra we weer eens naar Gent of Antwerpen gaan.

• 7Richard Kleine07-08-2019

Leuk hotel in saaie omgeving.

Keurig net hotel met vriendelijke mensen bij de receptie. Zwembad in de wellness te koud vonden wij. Overige wellness leuk. Restaurant duur en trage medewerkers. Kamers prima in orde.

• 1De Jong van hulzen05-08-2019

Nooit meer

Slecht Verblijf was oke Maar achter af gezeik door fout administratie Mails gehele vakantie no show factuur tevens thuis Wij waren gewoon geweest en gepint aan value Hier bewijs van gestuurd Maar zeer onvriendelijk Bijna crimineel. Onze vakantie is flink verziekt door van see valk beveren nooit meer.

• 10jana berckx13-05-2019

top verblijf

top! , verblijf heel vriendelijk iedereen

• 6Emilie24-11-2018

gemengde gevoelens

Personeel was erg vriendelijk, respectvol en behulpzaam. Zowel aan receptie, als poetsvrouwen als restaurantpersoneel. Kamers zijn mooi, maar kamer was niet klaar bij aankomst en was niet verwittigd door personeel. Kussens en donsdeken zijn heel aangenaam, ook extra kussens beschikbaar. Spijtig genoeg was bed zo versleten dat ik de ijzeren veringen voelde en dus erg slecht geslapen heb. In het midden van het bed was er ook een heel hard stuk, precies een houten balk. Nochtans was het een eenpersoonsbed. Massage was geweldig, een echte aanrader. Alleen spijtig dat de mensen in de wellness zo hard aan het praten waren, dat het de rustgevende muziek oversteeg en dus de massage beetje verpest. Welness was proper en er was alles wat je nodig hebt. Roomservice is 9,5 om je eten naar de kamer te brengen. Als je het zelf gaat halen, is er geen meerprijs. Toch erg duur om het te brengen, dus ben het zelf gaan halen. Muren zijn ook erg dun, dus weinig privacy. Ontbijt was top!

• 9Hugo25-03-2018

Fantastisch, een echte aanrader.

Zeer vriendelijk ontvangst. Mooie ruime kamer met een extra breed bed. Een grote badkamer met een douche en ligbad. Kleine ijskast en een kluis op de kamer aanwezig, zelfs een koffiemachine en koffiecups aanwezig. Alles was heel proper. Het ontbijt was in buffetvorm en zeer uitgebreid, alles wat je kan bedenken is aanwezig.

Hotel Van der Valk Beveren info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar