Camping Roosendael

21 reviews over Camping Roosendael

• 2019
    10Eddy en Daisy28-07-2019

Topper

Zeer rustige camping dicht bij het meer.Mooi afgebakende plaatsen.Nog nooit zo vriendelijk ontvangen geweest op een camping als hier.Leonie jij bent een topmadam met een hart van goud.Wij komen hier zeker terug .Eddy en Daisy

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Davy Conaert28-07-2018

Super camping.

Bij aankomst werden we ontvangen door Leonie. Zij is heel behulpzaam en vriendelijk. De camping is zeer goed onderhouden. Wij hebben goed en rustig geslapen. Wc’s en douches zijn zeer proper en er was lekker warm water. Als we nog in de buurt komen, dan willen we graag opnieuw op deze camping overnachten.

Bedankt Leonie!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

10Yves25-11-2017

Fantastische camping

Camping Roosendael is een fantastische camping. Leonie is steeds in de weer om te helpen, het is een fantastische gastvrouw. De camping ligt dicht bij het donkmeer en winkels zijn niet ver. Het zijn mooie plaatsen en het sanitair is warm en proper.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Cloostermans Ronny09-06-2017

rustige camping en een warm ontvangst

Het hemelvaart weekend hebben wij doorgebracht op deze mooie rustige camping. De uitbaatster Leonie heeft ons voor de 2de maal zeer vriendelijk en warm ontvangen. De camping en het sanitair zijn proper onderhouden. Alle plaatsen zijn voorzien van een haag, elektriciteit, drinkbaar water en een putje voor het water. De camping ligt op een paar honderd meter van de gezellige boorden van het Donkmeer. Met de fiets kan je via het Donkmeer naar het recreatiedomein De Donk (ideaal voor gezinnen met kinderen).

De camping is een aanrader, goede prijs kwaliteit, je komt er echt tot rust. Restaurants op wandelafstand. Leonie is een moedertje voor gans de camping en zeer behulpzaam. Bedankt voor alles Leonie en wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Fermans23-05-2017

Prachtige camping, zeer vriendelijk onthaal.

De uitbaatster, Leonie heeft ons zeer vriendelijk ontvangen. De camping is proper onderhouden. Iedere plaats is voorzien van stroom en water. De hagen goed onderhouden en gras wordt geregeld gemaaid. Het toilet zeer goed onderhouden en reukt fris. Warm water voor de vaat en de was van kledij. Chemisch toilet is voorzien.
    Rustige familiecamping. Een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Luc De Block07-12-2016

Camperen in eigen gemeente

We zijn midden in de week met familie een nacht verbleven. Super ontvangst van uitbaatster Leonie. We stonden hier om een camper en twee caravans uit te testen. Prachtige wandeling uitgestippeld. Goede prijs kwaliteit restaurants op 300 m. Vaste prijs van 15 euro. Iedere plek voor camper of caravan uitgerust met water, lozing en elektriciteit uitgerust. Je mag niet overnachten op de camperplaats ophet Donkoeverpark maar deze camping is een perfect alternatief.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in december 2016

• 8Kees en Dirk22-11-2016

Mooie ruime camping met comfortplaatsen en kabeltv

Mooie fietsomgeving, dichtbij uitstapjes als Brugge en Gent, hele jaar open en niet duur. Ook goede doorgangscamping.

• 8Staat v/h sanitair

• 8T.A.Jansen16-09-2016

Kleine, nette maar moeilijk toegangkelijke camping

Ze moeten, als ze met een caravan komen, vooral niet de door mijn navigator aanbevolen route volgen, want dan moet er een haakse bocht gemaakt worden naar de inrit en dat is niet te doen. Daarom is het beter om in de navigator in te voeren de Kapellenbergstraat in Berlare. Die begint bij cafe Kalvaar en als u hem uit rijdt, +/- 150m, rijdt u direct de oprit in van de camping. De camping is rustig en ligt op een paar honderd meter van de gezellige boorden van het Donkmeer. Helaas is de beheerster van de camping door een zeer slechte gezondheid niet opgewassen tegen mensen die de rust verstoren.

• 8Staat v/h sanitair

• 9De Lange Ronny14-08-2016

Super ontvangen door Leoni. Supervriendelijke dame

Zeer vriendelijke ontvangst, rustige campingplaats. Hier komen we zeker en vast terug. Bedankt Leoni voor uw vriendelijke ontvangst. Wij hebben alvast een mooi en aangenaam weekendje achter de rug.

• 2Hilde10-08-2016

Nooit meer!!!!

bij telefonisch contact werd niet verwezen naar activiteit rond donkmeer,waardoor we niet op de voorziene dag konden vertrekken xtra kost voor camping, wifi en ingang aan de "markt " rond het donkmeer ong 50 euro.. douchen moet je toch niet als je maar voor 2 dagen komt volgens de uitbaatster douchekraan is er overigens niet, geen winkeltje of cafe, als je de ingang vind, zorg zeker dat alles goed vasdtligt want de weg ligt niet normaal in putten.. Info vragen is het antwoord je ziet het wel..... echt NOOIT MEER!! kamperen doe ik om het budgetvriendelijk te houden en dan zomaar 50 euro onverwacht extra moeten ophoesten,

• 5Staat v/h sanitair

Camping Roosendael info