Géén boekingskosten

Meer camping info

28 Reviews over Roosendael

• 9Danny09-07-2022

Zeer leuk

Heel leuk ontvangst door de eigenares, leuke toffe camping

• 9Eetgelegenheden
  • 8Ine13-06-2022

Fantastic Waaaaauw

Afgelopen weekend doorbebracht op camping Roosendael. Ongelooflijk goed. Leonie is werkelijk een fantastische dame. Superlief en behulpzaam. Ze is echt begaan met het welzijn v haar gasten op de camping. Altijd in de weer. Er is haar niks te veel. Je voelt je er thuis vh eerste moment. We hebben haar beloofd terug te gaan en Dat doen we zeker. Donkmeer biedt supermooie natuurplekjes. Echt een aanrader. De rust en de stilte daar is onbetaalbaar.
    Leonie en camping Roosendael verdienen 11 op 10. Petje af !!!!! Tot heel binnenkort.

I

• 9Degraeve Norbert15-03-2022

FANTASTISCH

Zijn hier voor de tweede keer geweest,vijf jaar terug voor de eerste keer en wat ik onthouden heb van toen was de fantastische en ongedwongen ontvangst van die supermadam Leonieke. Toen we huiswaarts keerden zei ik tegen mijn vrouwke hier kom ik zeker terug.Een kleine anecdote van toen zal ik nooit vergeten nl. wij hadden op een avond gebarbecuet en het was laat en ik kon mijn barbecue niet meer uitkuisen omdat de kooltjes nog te warm waren,toen we in de morgen opstonden was de barbecue geleegd en opgekuistdat had die supermadam gedaan,ongelooflijk maar o zo waar.Nu vijf jaar later zijn we er opnieuw voor een weekend naartoe geweest,zelfde ontvangst,zelfde vriendelijkheid en behulpzaamheid van deze supervrouw.Ik kan maar één iets zeggen BEDANKT LEONIEKE. Tot in het najaar.Vele groetjes Norbert en Ingrid

• 9Olislagers Kristel09-08-2021

Super service !

Na een zeer aangenaam telefoontje met leonie , wisten we dat we een goed plekje hadden gekozen om naartoe te gaan ! Bij het arriveren super ontvangen door leonie , een vrouw met een peperkoeken hart.. de oorspronkelijk afgesproken plek waren niet meer vrij, maar de plekken die we dan kregen waren zelfs nog beter . Leonie staat altijd paraat voor haar klanten, sanitair is wat ouder .. maar niettemin heel proper . ‘S morgens heel vroeg poetst ze het sanitair al, afval moet je bij haar zetten . Het donkmeer en bezienswaardigheden op wandelafstand hebben wel wat te leiden door Corona. Evenementen zijn geannuleerd, waardoor alles er een beetje verlaten uitziet . Mr dat maakt leonie weer ruimschoots goed door haar tips. Gaan zeker nog eens terug ! Dankje leonie

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Chrisje en Johan24-07-2021

Our bestie! 😍

Beste ontvangst ooit door de super lieve dame ❤Leonie❤!😍 Een vrouw met een gouden hart en doet voor elk het best mogelijke om je een zo aangenaam mogelijk verblijf te geven..zelf tot onze huisdieren toe! Super hygiënisch sanitair! Gezellige en propere familiecamping waar rust troef is. Op wandelafstand van het mooie bos en natuur of het Donkmeer waar je kunt genieten van een hapje en een drankje. Vlakbij een Delhaize en met een kleine extra afstand per fiets of auto vind je de Aldi, Lidll en Colruyt. Alles zeer vlot bereikbaar. Hier beleef je kamperen zoals het hoort! 🥰

• 10Koen en Vicky04-05-2021

Zalig verblijf gehad in deze campingMooie goed onderhouden camping en iedere dag alles proper gepoetst in het sanitaire gedeelte door een super vriendelijke dame Leonie 😍Voor ons staat deze camping op nr 1

• 10Lievens Martine20-04-2021

Super geweldig

We hebben er een fantastisch verblijf gehad . Een schat van een uitbaatster Leonie . Heel vriendelijk en een hardwerkende dame . Altijd bereid voor een babbeltje . Ze leeft voor de camping . Doe zo verder we komen er zeker nog terug .

• 10Claudine15-04-2021

TOP camping met TOP vrouwke LEONIE

Top ontvangst door de uitbaatster Leonie, kleine rustige zeer zeer nette camping watertoevoer - waterafvoer - electriciteit 10 A per plaats - zeer goede WiFi-ontvangst - prachtige ligging van camping aan Donckmeer, niet ver van winkels, lekker verwarmd sanitair, mooi warm water, zeer netjes je kan van de grond eten, mooie supere afgebakende plaatsen Prachtige streek om te fietsen - vlakke fietsroutes - Kortom TOP , met TOP uitbaatster LEONIE, een aanrader

• 10Eddy en Daisy28-07-2019

Topper

Zeer rustige camping dicht bij het meer.Mooi afgebakende plaatsen.Nog nooit zo vriendelijk ontvangen geweest op een camping als hier.Leonie jij bent een topmadam met een hart van goud.Wij komen hier zeker terug .Eddy en Daisy

• 10Davy Conaert28-07-2018

Super camping.

Bij aankomst werden we ontvangen door Leonie. Zij is heel behulpzaam en vriendelijk. De camping is zeer goed onderhouden. Wij hebben goed en rustig geslapen. Wc’s en douches zijn zeer proper en er was lekker warm water. Als we nog in de buurt komen, dan willen we graag opnieuw op deze camping overnachten.

Bedankt Leonie!

Camping Roosendael info