Reviews over Berlare

Super camping.

Davy Conaert,
    28-7-2018

Bij aankomst werden we ontvangen door Leonie. Zij is heel behulpzaam en vriendelijk. De camping is zeer goed onderhouden. Wij hebben goed en rustig geslapen. Wc’s en douches zijn zeer proper en er was lekker warm water. Als we nog in de buurt komen, dan willen we graag opnieuw op deze camping overnachten.

Bedankt Leonie!

Fantastische camping

Yves,
    25-11-2017

Camping Roosendael is een fantastische camping. Leonie is steeds in de weer om te helpen, het is een fantastische gastvrouw.

De camping ligt dicht bij het donkmeer en winkels zijn niet ver. Het zijn mooie plaatsen en het sanitair is warm en proper.

rustige camping en een warm ontvangst

Cloostermans Ronny,
    9-6-2017

Het hemelvaart weekend hebben wij doorgebracht op deze mooie rustige camping. De uitbaatster Leonie heeft ons voor de 2de maal zeer vriendelijk en warm ontvangen. De camping en het sanitair zijn proper onderhouden.

Alle plaatsen zijn voorzien van een haag, elektriciteit, drinkbaar water en een putje voor het water.

De camping ligt op een paar honderd meter van de gezellige boorden van het Donkmeer. Met de fiets kan je via het Donkmeer naar het recreatiedomein De Donk (ideaal voor gezinnen met kinderen).

De camping is een aanrader, goede prijs kwaliteit, je komt er echt tot rust. Restaurants op wandelafstand. Leonie is een moedertje voor gans de camping en zeer behulpzaam.

Bedankt voor alles Leonie en wij komen zeker terug.

Prachtige camping, zeer vriendelijk onthaal.

Fermans,
    23-5-2017

De uitbaatster, Leonie heeft ons zeer vriendelijk ontvangen. De camping is proper onderhouden. Iedere plaats is voorzien van stroom en water. De hagen goed onderhouden en gras wordt geregeld gemaaid. Het toilet zeer goed onderhouden en reukt fris. Warm water voor de vaat en de was van kledij. Chemisch toilet is voorzien.

Rustige familiecamping. Een aanrader.

Camperen in eigen gemeente

Luc De Block,
    7-12-2016

We zijn midden in de week met familie een nacht verbleven. Super ontvangst van uitbaatster Leonie. We stonden hier om een camper en twee caravans uit te testen. Prachtige wandeling uitgestippeld. Goede prijs kwaliteit restaurants op 300 m. Vaste prijs van 15 euro. Iedere plek voor camper of caravan uitgerust met water, lozing en elektriciteit uitgerust. Je mag niet overnachten op de camperplaats ophet Donkoeverpark maar deze camping is een perfect alternatief.

Berlare scoort een 5,3 uit 10, op basis van 3 reviews