Vakantiehuis 't Westkanterhof

VakantiehuisWeer vandaag16°10°
7,9

7 reviews over Vakantiehuis 't Westkanterhof in het Nederlands

Met vrienden

Leuk, gezellig, genoten, voor herhaling vatbaar.

Valère Vanaken
23-6-2016

Een aanrader !! Wij waren met 10 personen (vrienden Handbal Achilles Bocholt). We hebben, ondanks het slechte weer, genoten van rust, fietsen in omgeving, en leuke dingen. Westkanterhof biedt privacy (aparte kamers met douche en WC), gezellige keuken en de living op bovenverdieping. Lectuur en info voorhanden. Woning is proper en fris. Voldoende parkeermogelijkheid en stalling voor (elektrische) fietsen. Het fietsroutenetwerk in de onmiddellijke omgeving is een groot pluspunt en sluit aan in Nederland. Ook om er te wandelen is dit een oord bij uitstek.

Meetjesland is een echte uitdaging en 't Westkanterhof biedt hier de oplossing om te genieten van de groene (vlakke) omgeving en te proeven van de lokale cullinaire gerechten en streekproducten

Stadje Philippine (N) is zeker de moeite en ook de sluizen in Terneuzen.

geweldig vakantiehuis

schuermans jan
15-6-2016

Ik kan hier niets dan goeds vertellen.We waren met 10 personen en iedereen was tevreden over de hele accomodatie.Ruime,frisse slaapkamers met ieder een eigen badkamer,ook de prijs was heel goed.Soepele eigenaar over aankomst en vertrek.

het was een zeer aangenaam verblijf

Jacobs Nic
6-4-2016

Deze woning is uitstekend geschikt voor een groep/familie van 12 personen, eventueel met nog wat kindjes bij.

De accommodatie is blijkbaar verleden jaar volledig gerenoveerd, iedere kamer heeft zijn privé-badkamer, de kamers zijn voldoende ruim, het salon is aangenaam en gezellig, de keuken is niet zo groot maar is voorzien van alle nodige spullen om veilig en voldoende te kunnen koken.

Bij mooi weer heb je een grote tuin, barbecue en een gezellig zithoek.

Onze ontvangst wat uitermate gastvrij, er stonden zelfs bloemetjes op de tafel !

We hebben voldoende info ontvangen om, indien we dit verkozen , ook met onze groep buitenshuis te gaan eten.

Ook is de gastheer mild qua incheck/uitcheck-uren wat makkelijk ivm het slaapgedrag van onze 2 allerkleinsten.

Wij vonden het gastverblijf qua prijs/kwaliteit zeer goed, dus uitermate tevreden.

Niet voor herhaling vatbaar

Debouvere
3-11-2014

Vochtige en muffe kamers, geen volwaardige bedden voor iedereen (terwijl dit toch niet zo op de website staat), keuken totaal niet praktisch ingericht, amper genoeg glazen, héél storend element: blaffende hond der buren. (aan één stuk door geblaft 's nachts)

Paul Maes, eigenaar, 4-3-2015

Ik heb geen boeking ontvangen op naam van dhr. Debouvere. Het weekend waarvan sprake gebeurde op naam van familie Debruyckere Pollet. Deze mensen hebben betaald en hebben recht van spreken.

Ook is deze reactie volledig in contrast met de vorige positieve. Is een zekere heer Debouvere met het verkeerde been uit, een trouwens heel degelijk bed,

gestapt of heeft hij een andere accomodatie bezocht ?

Knus familieverblijf

k.buytaert
11-7-2014

Knus familieverblijf verscholen tussen het groen. Pluspunten : Elke kamer heeft zijn eigen badkamer(tje) en toilet. Goede uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes (kortbij of iets verder weg). Gezellig terras midden in het groen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Minpunt : foto's op de website zijn aan vernieuwing toe, ze geven geen reëel beeld van de inrichting.

verhouding prijs-kwaliteit dik ok

Sigrid
5-1-2014

Gelegen in een niet zo toeristische regio, maar toch een aantal mooie wandelingen gedaan en pittoreske plekken ontdekt. Niet zo ver van de zee. Slaapkamers dik in orde: eigen badkamer, gedekte (goede) bedden en handdoeken liggen klaar. Gemeenschappelijke ruimte is beperkt. Vriendelijke eigenaar.

Goed groepshuis bij mooi weer

Fam. J.
28-10-2010

Het huis is een goede gelegenheid voor een grotere groep. Helaas is de 'huiskamer' boven en dus niet voor iedereen goed bereikbaar. De keuken is niet zo prettig om het hele weekend te zitten. De kamers zijn goed en ruim met een eigen douche. Als je veel buiten kunt zijn is het een prima plek met veel privacy. In de directe omgeving is er weinig te beleven.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Westkanterhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Westkanterhof in Bassevelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Westkanterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.