Reviews over Bassevelde

Leuk, gezellig, genoten, voor herhaling vatbaar.

Valère Vanaken,
    23-6-2016

Een aanrader !! Wij waren met 10 personen (vrienden Handbal Achilles Bocholt). We hebben, ondanks het slechte weer, genoten van rust, fietsen in omgeving, en leuke dingen. Westkanterhof biedt privacy (aparte kamers met douche en WC), gezellige keuken en de living op bovenverdieping. Lectuur en info voorhanden. Woning is proper en fris. Voldoende parkeermogelijkheid en stalling voor (elektrische) fietsen. Het fietsroutenetwerk in de onmiddellijke omgeving is een groot pluspunt en sluit aan in Nederland. Ook om er te wandelen is dit een oord bij uitstek.

Meetjesland is een echte uitdaging en 't Westkanterhof biedt hier de oplossing om te genieten van de groene (vlakke) omgeving en te proeven van de lokale cullinaire gerechten en streekproducten

Stadje Philippine (N) is zeker de moeite en ook de sluizen in Terneuzen.

geweldig vakantiehuis

schuermans jan,
    15-6-2016

Ik kan hier niets dan goeds vertellen.We waren met 10 personen en iedereen was tevreden over de hele accomodatie.Ruime,frisse slaapkamers met ieder een eigen badkamer,ook de prijs was heel goed.Soepele eigenaar over aankomst en vertrek.

het was een zeer aangenaam verblijf

Jacobs Nic,
    6-4-2016

Deze woning is uitstekend geschikt voor een groep/familie van 12 personen, eventueel met nog wat kindjes bij.

De accommodatie is blijkbaar verleden jaar volledig gerenoveerd, iedere kamer heeft zijn privé-badkamer, de kamers zijn voldoende ruim, het salon is aangenaam en gezellig, de keuken is niet zo groot maar is voorzien van alle nodige spullen om veilig en voldoende te kunnen koken.

Bij mooi weer heb je een grote tuin, barbecue en een gezellig zithoek.

Onze ontvangst wat uitermate gastvrij, er stonden zelfs bloemetjes op de tafel !

We hebben voldoende info ontvangen om, indien we dit verkozen , ook met onze groep buitenshuis te gaan eten.

Ook is de gastheer mild qua incheck/uitcheck-uren wat makkelijk ivm het slaapgedrag van onze 2 allerkleinsten.

Wij vonden het gastverblijf qua prijs/kwaliteit zeer goed, dus uitermate tevreden.

Knus familieverblijf

k.buytaert,
    11-7-2014

Knus familieverblijf verscholen tussen het groen. Pluspunten : Elke kamer heeft zijn eigen badkamer(tje) en toilet. Goede uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes (kortbij of iets verder weg). Gezellig terras midden in het groen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Minpunt : foto's op de website zijn aan vernieuwing toe, ze geven geen reëel beeld van de inrichting.

verhouding prijs-kwaliteit dik ok

Sigrid,
    5-1-2014

Gelegen in een niet zo toeristische regio, maar toch een aantal mooie wandelingen gedaan en pittoreske plekken ontdekt. Niet zo ver van de zee. Slaapkamers dik in orde: eigen badkamer, gedekte (goede) bedden en handdoeken liggen klaar. Gemeenschappelijke ruimte is beperkt. Vriendelijke eigenaar.

Bassevelde scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews