Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Het Eycken Huys

BelgiëOost VlaanderenAalter

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Het Eycken Huys voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 3 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

3 Reviews over Het Eycken Huys

• 10Martine08-08-2020

Heerlijke week gehad! Aanrader.

Een heerlijke week gehad. We mochten overnachten in het prachtige en zeer smaakvol ingerichte huis, naast de B en B. Er is In het huis van alles aanwezig om de week aangenaam door te komen. Zelfs toilet papier en schoonmaakmiddelen. De zwemvijver is ideaal voor als het erg warm is. Op het terrein zelf is voldoende vermaak. Trampoline, tafeltennis, goaltjes en badminton. Ook leuke kippen en twee lieve honden. Ook als je niet van honden houdt dan zorgen deze twee er voor dat je honden leuke dieren gaat vinden. Er wordt met enige regelmaat gevraagd of alles naar wens is. Heel vriendelijk en gastvrij. Geschikt voor iedereen, jong, oud en daar ergens tussen in.

• 6Anse21-05-2018

Obeschoft in een prachtig kader

Het ging initieel al fout bij een verkeerde boeking qua data, hierdoor konden we (gelukkig) maar 1 nacht verblijven ipv 2. Over het pand en de locatie valt niets negatiefs te zeggen, fantastisch. Maar de eigenaars? Ik schrijf niet snel een review, of toch geen negatieve, maar hier is men ver over de schreef gegaan. Het koppel schommelt van heel vriendelijk naar ontzettend onbeschoft. Vooral Mr is ongelofelijk! Bij aankomst gaf hij de ene ongepaste opmerking na de andere. Vooral de opmerking over onze kinderen (die geadopteerd zijn) tart elke verbeelding. ‘Ik heb tenminste kinderen van mijn eigen en geen geïmporteerde.’ Talloze opmerkingen over hoe beu hij het niet is om elke dag in de B&B te staan, het lijstje is eindeloos. En dan ga je ergens ontspannen… Ook de prijsafspraken werden niet nageleefd. Natuurlijk weer onze schuld omdat er zogezegd geen bevestiging kwam, maar alle uitleg eigenlijk in Mevr haar mail stond. Het eten was ok, maar de prijs van 35 euro was het niet waard. 5 euro voor een glas wijn! En dan was het niet eens uitstekende wijn. Ook tussen Mevr en Mr zaten verschillende pruiken in de boter en dat merkten we als klant heel erg. Ontbijt kon niet vroeger dan 9u want Mevr had toch tot 23u opruimwerk gehad. Wanneer we dan aan de ontbijttafel zaten, werden we rond 10u (niet) vriendelijk verplicht om de kamers leeg te gaan maken want er zou een communiefeest plaatsvinden om 12u. Het zal u dan ook niet verbazen dat ik deze B&B niet kan aanraden. Deze mensen zouden beter een voorbeeld nemen aan hun 3 kinderen, die met een smile rondliepen en hun ouders hielpen waar kon.

• 9p schoonewil03-08-2014

geweldige b&b!

Fijn ontvangst. Zeer aardige en professionele eigenaren. Zeer ruime en schone kamer en algemene indruk! Ruim aanbod tijdens het ontbijt, wat tevens ook erg lekker em vers was. Hier krijg je waar voor je geld. Super!

Bed & Breakfast Het Eycken Huys info

Het complex