Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag14°10°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Het Eycken Huys voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Het Eycken Huys in het Nederlands

Obeschoft in een prachtig kader

Anse
21-5-2018

Het ging initieel al fout bij een verkeerde boeking qua data, hierdoor konden we (gelukkig) maar 1 nacht verblijven ipv 2. Over het pand en de locatie valt niets negatiefs te zeggen, fantastisch. Maar de eigenaars? Ik schrijf niet snel een review, of toch geen negatieve, maar hier is men ver over de schreef gegaan. Het koppel schommelt van heel vriendelijk naar ontzettend onbeschoft. Vooral Mr is ongelofelijk! Bij aankomst gaf hij de ene ongepaste opmerking na de andere. Vooral de opmerking over onze kinderen (die geadopteerd zijn) tart elke verbeelding. ‘Ik heb tenminste kinderen van mijn eigen en geen geïmporteerde.’ Talloze opmerkingen over hoe beu hij het niet is om elke dag in de B&B te staan, het lijstje is eindeloos. En dan ga je ergens ontspannen… Ook de prijsafspraken werden niet nageleefd. Natuurlijk weer onze schuld omdat er zogezegd geen bevestiging kwam, maar alle uitleg eigenlijk in Mevr haar mail stond. Het eten was ok, maar de prijs van 35 euro was het niet waard. 5 euro voor een glas wijn! En dan was het niet eens uitstekende wijn. Ook tussen Mevr en Mr zaten verschillende pruiken in de boter en dat merkten we als klant heel erg. Ontbijt kon niet vroeger dan 9u want Mevr had toch tot 23u opruimwerk gehad. Wanneer we dan aan de ontbijttafel zaten, werden we rond 10u (niet) vriendelijk verplicht om de kamers leeg te gaan maken want er zou een communiefeest plaatsvinden om 12u. Het zal u dan ook niet verbazen dat ik deze B&B niet kan aanraden. Deze mensen zouden beter een voorbeeld nemen aan hun 3 kinderen, die met een smile rondliepen en hun ouders hielpen waar kon.

Gereisd met vrienden in mei 2018

geweldige b&b!

p schoonewil
3-8-2014

Fijn ontvangst. Zeer aardige en professionele eigenaren. Zeer ruime en schone kamer en algemene indruk! Ruim aanbod tijdens het ontbijt, wat tevens ook erg lekker em vers was. Hier krijg je waar voor je geld. Super!

Gereisd met partner in januari 2014

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Eycken Huys in Aalter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Eycken Huys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.