Hotel Capitole

47 reviews over Hotel Capitole in het Nederlands

Ver beneden pijl!

Wesley
19-6-2017

Wij kwamen om 3 uur in het hotel aan, toen kregen we te horen dat de kamer nog moest worden schoon gemaakt dat we alleen onze spullen neer konden zetten, terwijl in de mail staat, inchecken vanaf 14:00 uur. Wij de spullen neer gezet en weg gegaan. Om 22:00 kwamen we weer terug en was de kamer gewoon vies! Niet alleen de kamer maar het hele hotel was vies. Er was niemand aanwezig bij de receptie, alles was er donker, dus helaas niemand aanwezig om op te lossen. De volgende morgen, stond er een bordje bij de receptie dat deze pas om 10:00 open was. Dan maar naar het ontbijt, ook daar niemand te zien. Het eerste beste kopje wat we oppakken ligt van alles onder. Al met al zeer slecht hotel, en zonde van mijn geld!! De klachten op een rijtje; * Haren in de douche * Een kraan onder de zeep en tandpasta resten * Gescheurde kussens * Haren op het bed * Een vies douchegordijn, helemaal geel aan de onderkant * Kapotte delen in de douche * Schimmel in de hoeken bij de douchebak * Een kopje in de ontbijtzaal met daaronder allerlei rotzooi * Spinnerag aan de wanden * Vloer vol met vlekken * Zwart tafeltje vol met kruimels en rotzooi * Een wc pot en bril met flink veel bruin/gele randen * Plukken stof aan de lamp * Noodverlichting die niet werkt

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Capitole in Aalter is schoon, men is heel vriendelijk en behulpzaam. Parkeren is dicht in de buurt, en het was comfortabel om met de trein naar Gent te reizen, volgende dag met de auto naar Brugge (de parkeergarage daar is goedkoop vergeleken bij wat ik in Nederland gewend ben) en vandaar terug naar Nederland. De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid.

Gereisd met partner in Sat Oct 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

CineHotel Capitole Aalter

januniek
15-7-2013

Weekendje Gent geboekt gecombineerd met een boottochtje over de Leie. Helaas bleek het hotel niet echt in Gent te liggen, maar in Aalter. Dit ligt toch ongeveer 25 auto-minuten van Gent vandaan.

Het hotel is redelijk gedateerd, ondanks dat op hun website staat geschreven dat het niet zo lang geleden is gerenoveerd.

Ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk. We kregen kort wat uitleg over het gebruik van de sleutel (voordeur en kamerdeur), het ontbijt en waar we ons moesten melden voor het boottochtje in Gent.

Auto parkeren (gratis): in dezelfde straat van het hotel (richting post) een smal straatje in rijden en dan helemaal door rijden tot je bij een plein komt waar je links en rechts parkeerplaatsen aantreft. Niet op de parkeerplaats van de grote supermarkt dus!

Geen lift. Smalle trap en gang. Kamer en badkamer schoon. 1 Raam kon helaas niet open, er waren kapotte lampen, airco regelen via receptie. Badkamer perfect! Ontbijt goed. Gratis WIFI! Prima bedden!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Ideaal gelegen tussen Gent en Brugge

Fred en Mieke
10-5-2013

Dit Hotel ligt mooi centraal tussen Gent en Brugge, Vriendelijke hulpvaardige receptionist, Kamer eenvoudig, simpele binnenveringsmatrassen, wel schoon. badkamer netjes gerenoveerd. De entree naar de kamers heeft dringend een opknapbeurt nodig, het tapijt lijkt allergisch voor de stofzuiger te zijn. Ontbijt minimaal met koude broodjes. Resumé; goed voor een enkele overnachting, ik zou hem met deze opmerking wel aanbevelen aan familie en vrienden

Gereisd met partner in mei 2013

Viel niet helemaal tegen.

Peter
12-1-2012

Na alle berichten waren we op veel voorbereid. Het viel voor één nacht wel te doen. Wij hadden kamers op de begane grond. Die waren volgens receptie beter dan op verdieping. De kamer was redelijk, net als het bed. De badkamer met douche was aan een opknapbeurt toe. Het kleine ontbijtbuffet met verse broodjes was goed verzorgd en zeker voldoende.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek voor een kort verblijf

Hilde
2-10-2011

Voor een langer verblijf zou ik iets anders zoeken gezien de ligging en de grootte van dekamer, maar voor een nachtje of weekend is het een leuke combinatie met de bioscoop.

Gereisd met partner in oktober 2011

Goed voor 1 of 2 nachten

Danny Bruninx
26-5-2011

Dit is een goedkoop hotelletje waar je niet te veel luxe van mag verwachten. Dit retrohotel heeft de look van 40 jaar geleden, maar de badkamer was gerenoveerd. We waren rond 10 uur ter plaatse, en we mochten al op de kamer. De mevrouw die het ontbijt verzorgde heeft ons zo goed als mogelijk geïnformeert en ingecheckt, zodat we de rest van de dag konden genieten van een uitstapje, zonder de tijd in het oog te moeeten houden.

Gereisd met partner in mei 2011

Mooi en leuk hotel

ficker
24-7-2010

Dit hotel ligt midden tussen Bruggen en Gent in, de aangegeven 15 min is wat krap aan als je naar het centrum wilt. De kamers zien er prima uit, zeker die reeds gerenoveerd zijn. Er is een bar aanwezig echter alleen open bij voldoende hotel bezetting, daar anders de kosten / baten wel erg scheef gaan liggen. wel is een dranken automaat in de hal en een koelkastje op de kamer het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het leuke van dit hotel is ook dat er een Bioscoop in zit, met de allernieuwste films. Wel even kijken bij de ingang wanneer welke film draait. De kamers zijn dan gerelateerd aan filmsterren

Gereisd met vrienden in juli 2010

centraal gelegen

bart
3-5-2010

Aalter ligt op een goede treinafstand voor brugge gent en brussel. Het treinstation ligt op ongeveer 10 minuten lopen. De treinen komen regelmatig en in het weekend krijg je ook nog 50% korting op je treinkaartje. Personeel van hotel is behulpzaam met alles. Supermarkt ligt op 1 minuut lopen.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotteletje

Bigli
16-4-2010

Vriendelijk ontvangst door de heer aan de receptie. Mooie kamer die blijkbaar pas gerenoveerd was. In het hotel is er een cinema wat wel iets origineels is. Het ontbijt was zeer lekker en voor ons meer als voldoende. Voor de prijs dat wij betaald hebben was dit een prima hotel. wij gaan zeker terug om eens te fietsen in de omgeving.

Gereisd met partner in Sun Feb 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capitole in Aalter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capitole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.