Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

25 Reviews over Best Western Orchidee

• 9Gerard en Carla11-07-2018

Heel goed!

Fijn hotel, schone nette kamer met airco, voldoende parkeergelegenheid, gezellige bar. Goede koffie, vriendelijke mensen! Leuke restaurants op loopafstand. Gemoedelijke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Van de Sande Aldegonda29-07-2017

Super

Best Western hotel ligt dicht bij autostrade tussen Gent en Brugge.

• 9anoniem06-11-2016

Verrassend goed hotel, aanrader!

We verbleven twee nachten in dit verrassend goede hotel. Het is een Best Western hotel dus deel van een keten, maar het voelt warm en persoonlijk. Er zijn veel pluspunten: erg aardige manager, gratis wifi, gratis parkeren voor de deur, mooi ingerichte kamer, heerlijk bed, prima douche, koffie- en theevoorziening op de kamer en een super ontbijt. Enige minpunt is het geluid van de doorgaande weg als je in een kamer aan de voorkant verblijft.

• 8Danny07-07-2015

Het valt toch wel mee

Het hotel ligt op een boogscheut van de E40 Mooie kamer met airco en inloopdouche. TV met sateliettv. Goed uitgebreid met verse broodjes.

• 5wim 06-11-2014

Matig hotel

Ongezellig hotel ineen ongezellig dorpje. Service is er niet en gezelligheid heb ik in dit hotel ook gemist. Wel prima uitvalsbasis naar de prachtige steden Brugge en Gent. Kamer en ontbijt zijn wel ok.

• 8Marcel30-07-2014

Prima hotel

Goede Frisse kamer, en prima ontbijt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten op een hoekkamer waar het WIFI niet zo'n sterke ontvangst had. Prima Airco.

• 8Jeschica25-10-2013

Mooi hotel

5 nachten geweest. Vriendelijke personeel en goede service. Ontbijt was heerlijk en ruim voldoende keuze. Diner: geen hele grote kaart, maar wel lekker. Gezellige bar. Wij hadden een kamer upgrade, we kregen een fantastische kamer! Een iets mooiere afwerking had het helemaal afgemaakt. Het hotel ligt tussen Gent en Brugge. Beide steden liggen op minder 30 min. afstand met de auto. Ideaal dus.

• 9Koen14-10-2013

Heerlijk hotel centraal tussen Gent en Brugge

Best Western hotel Orchidee is ons goed bevallen. Bij aankomst kregen we direct een upgrade naar een suite. De suite bestond uit een grote kamer, een grote slaapkamer met een bed van 2x2, een badkamer met bubbelbad, regendouche en wastafel met dubbele kranen, volop kastruimte (we hadden nog veel meer mee kunnen nemen), zowel in de kamer als in de slaapkamer een flatscreen tv met een enorm aanbod aan zenders. Nederlandse zenders overigens beperkt tot Ned 1,2, en 3. Ook prettig: het toilet bevond zich niet in de badkamer. Het ontbijt was goed in orde. Vers brood, genoeg beleg, drinken etc. Het uitzicht was niet echt mooi maar daar kwamen we ook niet voor. Recht voor het hotel een grote, gratis, parkeerplaats. Iets meer naar links een kerkhof. Hotel bevindt zich vlakbij de snelweg (naar Brugge en Gent) maar daar hebben we geen moment last van gehad. Hotelmanager en zijn vrouw (?) waren zeer vriendelijk en hulpvaardig. Voor ons zeker reden genoeg nog een keer terug te komen.

• 8Spinner06-05-2012

Goed hotel voor een paar overnachtingen

Op weg naar de UK hier een nacht verbleven. Prima kamer en goed ontbijt, Ook met de prijs niks mis mee. Snelle incheck Top!

• 8linda26-04-2011

Mooi en vriendelijk hotel

Wij hebben 4 nachten verbleven in dit hotel. Het hotel is erg modern ingericht. Alles netjes en schoon. Het hotel is klein waardoor het een leuk sfeertje behoudt, vooral ook door het vriendelijke persoon. De eigenaar is erg sympathiek en behulpzaam.

Het ontbijt is eenvoudig maar goed voor elkaar. Alles aanwezig wat je verwacht van een lekker ontbijtje! Verder werden de tafels steeds meteen opgeruimd. Dus je zit heerlijk (op de riante stoelen!)

Het hotel ligt op een super goede locatie. Op 2min loopafstand van het kleine centrum van Aalter (met een gezellig plein met restaurantjes en cafe'tjes). Daarnaast ligt het op een half uur autoafstand tot Brugge. Gent ligt nog dichterbij. Snelweg is om de hoek! Je kunt ook prima met de trein vanaf Aalter.

Kortom: een echte aanrader als je naar Brugge of Gent wilt, maar wel in een gezellig dorpje wilt zitten.

Hotel Best Western Orchidee info

• AirconditioningBeschikbaar