Kleine hotelsWeer vandaag17°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Orchidee voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Best Western Orchidee in het Nederlands

Heel goed!

Gerard en Carla
11-7-2018

Fijn hotel, schone nette kamer met airco, voldoende parkeergelegenheid, gezellige bar. Goede koffie, vriendelijke mensen! Leuke restaurants op loopafstand. Gemoedelijke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2018

Super

Van de Sande Aldegonda
29-7-2017

Best Western hotel ligt dicht bij autostrade tussen Gent en Brugge.

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

Verrassend goed hotel, aanrader!

anoniem
6-11-2016

We verbleven twee nachten in dit verrassend goede hotel. Het is een Best Western hotel dus deel van een keten, maar het voelt warm en persoonlijk. Er zijn veel pluspunten: erg aardige manager, gratis wifi, gratis parkeren voor de deur, mooi ingerichte kamer, heerlijk bed, prima douche, koffie- en theevoorziening op de kamer en een super ontbijt. Enige minpunt is het geluid van de doorgaande weg als je in een kamer aan de voorkant verblijft.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het valt toch wel mee

Danny
7-7-2015

Het hotel ligt op een boogscheut van de E40 Mooie kamer met airco en inloopdouche. TV met sateliettv. Goed uitgebreid met verse broodjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Matig hotel

wim
6-11-2014

Ongezellig hotel ineen ongezellig dorpje. Service is er niet en gezelligheid heb ik in dit hotel ook gemist. Wel prima uitvalsbasis naar de prachtige steden Brugge en Gent. Kamer en ontbijt zijn wel ok.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Marcel
30-7-2014

Goede Frisse kamer, en prima ontbijt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij zaten op een hoekkamer waar het WIFI niet zo'n sterke ontvangst had. Prima Airco.

Gereisd Met partner in juli 2014

Mooi hotel

Jeschica
25-10-2013

5 nachten geweest. Vriendelijke personeel en goede service. Ontbijt was heerlijk en ruim voldoende keuze. Diner: geen hele grote kaart, maar wel lekker. Gezellige bar. Wij hadden een kamer upgrade, we kregen een fantastische kamer! Een iets mooiere afwerking had het helemaal afgemaakt. Het hotel ligt tussen Gent en Brugge. Beide steden liggen op minder 30 min. afstand met de auto. Ideaal dus.

Gereisd Met partner in Mon Oct 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk hotel centraal tussen Gent en Brugge

Koen
14-10-2013

Best Western hotel Orchidee is ons goed bevallen. Bij aankomst kregen we direct een upgrade naar een suite. De suite bestond uit een grote kamer, een grote slaapkamer met een bed van 2x2, een badkamer met bubbelbad, regendouche en wastafel met dubbele kranen, volop kastruimte (we hadden nog veel meer mee kunnen nemen), zowel in de kamer als in de slaapkamer een flatscreen tv met een enorm aanbod aan zenders. Nederlandse zenders overigens beperkt tot Ned 1,2, en 3. Ook prettig: het toilet bevond zich niet in de badkamer. Het ontbijt was goed in orde. Vers brood, genoeg beleg, drinken etc. Het uitzicht was niet echt mooi maar daar kwamen we ook niet voor. Recht voor het hotel een grote, gratis, parkeerplaats. Iets meer naar links een kerkhof. Hotel bevindt zich vlakbij de snelweg (naar Brugge en Gent) maar daar hebben we geen moment last van gehad. Hotelmanager en zijn vrouw (?) waren zeer vriendelijk en hulpvaardig. Voor ons zeker reden genoeg nog een keer terug te komen.

Gereisd Met partner in Fri Oct 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel voor een paar overnachtingen

Spinner
6-5-2012

Op weg naar de UK hier een nacht verbleven. Prima kamer en goed ontbijt, Ook met de prijs niks mis mee. Snelle incheck Top!

Gereisd Met partner in mei 2012

Mooi en vriendelijk hotel

linda
26-4-2011

Wij hebben 4 nachten verbleven in dit hotel. Het hotel is erg modern ingericht. Alles netjes en schoon. Het hotel is klein waardoor het een leuk sfeertje behoudt, vooral ook door het vriendelijke persoon. De eigenaar is erg sympathiek en behulpzaam.

Het ontbijt is eenvoudig maar goed voor elkaar. Alles aanwezig wat je verwacht van een lekker ontbijtje! Verder werden de tafels steeds meteen opgeruimd. Dus je zit heerlijk (op de riante stoelen!)

Het hotel ligt op een super goede locatie. Op 2min loopafstand van het kleine centrum van Aalter (met een gezellig plein met restaurantjes en cafe'tjes). Daarnaast ligt het op een half uur autoafstand tot Brugge. Gent ligt nog dichterbij. Snelweg is om de hoek! Je kunt ook prima met de trein vanaf Aalter.

Kortom: een echte aanrader als je naar Brugge of Gent wilt, maar wel in een gezellig dorpje wilt zitten.

Gereisd Met partner in april 2011

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Orchidee in Aalter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Orchidee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.