Vakantie in Aalter

We hebben een aantal aanbieders voor Aalter voor je op een rij gezet:

Reviews over Aalter

• 7Gerdine Wolf25-10-2013

prima plek om als uitvalbasis te gebruiken

We hebben er alleen geslapen. Aalter ligt mooi tussen Gent en Brugge in. Het werkt goed als je met de trein naar Gent gaat en met de auto naar Brugge en dan weer terug naar Nederland.

• 7Jeschica25-10-2013

Niet veel te beleven

Goede ligging voor stedentrips naar Brugge en Gent. Verder een klein plaatsje, waar niet veel te doen is.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Sfeer in stad

• 7Koen14-10-2013

Weinig te beleven in Aalter

We hebben de middag van aankomst in Aalter rondgelopen. Vonden het geen bijzondere omgeving. Wellicht hadden we ons beter moeten verdiepen in de de stad maar behalve een mooie kerk met plein hebben we weinig kunnen ontdekken.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving

• 6Nicole22-08-2012

Mooi!

Leuk hotel, mooie omgeving en personeel dat je goed helpt

• 9Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 7linda26-04-2011

Prima uitvalsbasis voor Brugge en Gent

Eigenlijk hetzelfde als bovenstaande reacties. Wij zijn er met Pasen geweest. Er zijn nog best veel winkels, wat je niet helemaal zou verwachten op het 1e gezicht. Verder 2 supermarkten en een plein met restaurants. Het plein zat vol met mensen oa door het erg mooie weer. Je kon er heerlijk zitten maar ook heerlijk eten.

Daarnaast is er een treinstation vanwaar je direct naar Brugge en Gent kunt (in +/- 20min.) Het plaatje zelf is niet echt bijzonder, maar dit kun je ook niet vergelijken met een stad als Brugge of Gent. Als uitvalsbasis voor deze steden is Aalter een prima plaats.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2011

• 8hetty15-02-2011

echt leuk!

het is daar gezelig en leuk ook voor de kinderen. en ze hebben ook een mooi resturant. en de huisjes zijn ook heel gezelig hoor dus kom hier op vakantie

• 8Uitgaanslevenn

januari 2011

• 9marcel12-03-2008

gezellig provinciestadje, perfect gelegen om Gent & Brugge te bezoeken, zowel per auto als per trein. Zelfs kust id binnen de 25 min bereikbaar. Mooie wandel & fiets omgeving, je komt er tot rust en s'avonds kan je altijd wel ergens stappen gaan. Wij er een goeie tijd ondanks de slechte ervaring met Hotel Capitole. Volgende maal proberen wij een van de andere hotels.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Omgeving

Zakelijk gereisd in januari 2008

• 10gauthier28-12-2007

mooi dorp. zeer modern. heert ook al een ondergrondse parking. in een dorp!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8johan28-12-2007

Een weekje aalter gedaan met 1 dag bezoek aan Gent en Brugge. Aalter is ideaal gelegen om met de trein of auto deze steden te bezoeken of zelfs de kust, Aalter vond ik een dorp die de allures heeft uit te groeien tot een stadje, alles was er heel netjes en alles is aanwezig, kroegen, restaurantjes, sport ... zij het soms beperkt, maar genoeg voor een week. Het uitgaansleven beperkt zich tot de betere kroegen, geen disco's. In het weekend was het druk maar tijdens de week rustig. De omgeving is prachtig. Het nabij gelegen dorp Knesselare herbergt de prachtige drongengoedbossen. Echt een ongerept bosrijk natuurgebied. Dit raad ik elke liefhebber aan. Daar zag ik eekhoorns, en ja, zelfs herten in het wild lopen. Aalter zelf is heel landelijk en bosrijk maar vergeet niet de deelgemeenten van Aalter te bezoeken. Poeke heeft een fantastisch kasteel die te bezoeken is met een mooi park erbij. Bellem heeft de kraenepoel, een prachtig water. Aalter is leuk maar zoek niet de grote drukte.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving

Alleen gereisd in december 2007

• 7Robert Verhelst18-11-2007

Aalter heeft nog prachtige bossen. Ideaal voor fietsen en wandelingen.

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving