We hebben een aantal aanbieders voor Aalter voor je op een rij gezet:

Reviews over Aalter

Weinig te beleven in Aalter

Koen,
    14-10-2013

We hebben de middag van aankomst in Aalter rondgelopen. Vonden het geen bijzondere omgeving. Wellicht hadden we ons beter moeten verdiepen in de de stad maar behalve een mooie kerk met plein hebben we weinig kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in Fri Oct 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima uitvalsbasis voor Brugge en Gent

linda,
    26-4-2011

Eigenlijk hetzelfde als bovenstaande reacties. Wij zijn er met Pasen geweest. Er zijn nog best veel winkels, wat je niet helemaal zou verwachten op het 1e gezicht. Verder 2 supermarkten en een plein met restaurants. Het plein zat vol met mensen oa door het erg mooie weer. Je kon er heerlijk zitten maar ook heerlijk eten.

Daarnaast is er een treinstation vanwaar je direct naar Brugge en Gent kunt (in +/- 20min.) Het plaatje zelf is niet echt bijzonder, maar dit kun je ook niet vergelijken met een stad als Brugge of Gent. Als uitvalsbasis voor deze steden is Aalter een prima plaats.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellig provinciestadje, perfect gelegen om Gent & Brugge

marcel,
    12-3-2008

gezellig provinciestadje, perfect gelegen om Gent & Brugge te bezoeken, zowel per auto als per trein. Zelfs kust id binnen de 25 min bereikbaar. Mooie wandel & fiets omgeving, je komt er tot rust en s'avonds kan je altijd wel ergens stappen gaan. Wij er een goeie tijd ondanks de slechte ervaring met Hotel Capitole. Volgende maal proberen wij een van de andere hotels.

Gereisd zakelijk in januari 2008

Een weekje aalter gedaan met 1 dag bezoek aan Gent en is

johan,
    28-12-2007

Een weekje aalter gedaan met 1 dag bezoek aan Gent en Brugge. Aalter is ideaal gelegen om met de trein of auto deze steden te bezoeken of zelfs de kust, Aalter vond ik een dorp die de allures heeft uit te groeien tot een stadje, alles was er heel netjes en alles is aanwezig, kroegen, restaurantjes, sport ... zij het soms beperkt, maar genoeg voor een week. Het uitgaansleven beperkt zich tot de betere kroegen, geen disco's. In het weekend was het druk maar tijdens de week rustig. De omgeving is prachtig. Het nabij gelegen dorp Knesselare herbergt de prachtige drongengoedbossen. Echt een ongerept bosrijk natuurgebied. Dit raad ik elke liefhebber aan. Daar zag ik eekhoorns, en ja, zelfs herten in het wild lopen. Aalter zelf is heel landelijk en bosrijk maar vergeet niet de deelgemeenten van Aalter te bezoeken. Poeke heeft een fantastisch kasteel die te bezoeken is met een mooi park erbij. Bellem heeft de kraenepoel, een prachtig water. Aalter is leuk maar zoek niet de grote drukte.

Gereisd alleenreizend in december 2007

Typisch langgerekt Belgisch Stadje, niet veel te doen

W. Hankel,
    23-4-2007

Typisch langgerekt Belgisch Stadje, niet veel te doen. Brugge en Gent snel bereikbaar. Treinstation aanwezig, snel en goedkoop naar Brugge, Gent, of Oostende (aanrader)Aalter prima uitvalsbasis om ruime omgeving te verkennen.

Gereisd anders in Mon Apr 23 2007 16:08:10 GMT+0000 (UTC)
Aalter scoort een 7,3 uit 10, op basis van 15 reviews