Hotel Tower Aalst

4 reviews over Hotel Tower Aalst in het Nederlands

Goed hotel

Marleen
22-10-2017

Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt. Klein minpuntje : bij het afruimen van de ontbijttafel werden niet alle servetten vervangen. Parkeerplaats is vrij klein.

Mooi en rustig gelegen hotel in het centrum

Gerrit
25-7-2017

Zeer net en behulpzaam personeel bij de receptie en het ontbijt

super

danni
17-7-2017

Dit hotel scoort op alle vlakken, heel ruime en moderne kamers. Ontbijt is zeer verzorgd en ruime keuze. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaaam

Wij waren heel tevreden, en komen zeker teru.

Heel knap hotel... Super kamers

Patrick Van Oosterwijck
2-5-2016

Supermooi en in centrum. Is nog heel nieuw. Mooi. Ontbijttafel, zeer uitgebreid en metzicht over aalst, op de 6deverdiep.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tower Aalst in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tower Aalst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.