Hotel Station

Hotel Station
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Station voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Station in het Nederlands

heerlijk hotel vlakbij brussel, brugge

Rick
30-6-2014

omdat gent vol zat zijn we naar Aalst gegaan, wat een geweldig vriendelijke mensen. mooie grote kamer met een wat gebruikt aandoende badkamer. prachtig ingericht en een goed ontbijt. We gaan hier vaker komen

Gereisd Met partner in april 2014

Zeer degelijk hotel!

August
13-6-2014

Héél vriendelijk onthaal. Kamers gedateerd maar proper. Goede matrassen.Minibar gevuld met 2 flesjes water en 2 blikjes bier. Waterkoker met mogelijkheid zelf een kopje thee of koffie te zetten. Heerlijk ontbijt met vers geperst sinaasappelsap. Betaalbaar adres.Wanneer we terug in Aalst komen weten we waarheen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel in barokstijl vlakbij het station

adchr
17-9-2013

Grote ruime kamers in barokstijl. Vriendelijk en behulpzaam personeel/eigenaren. (privé) Parkeergarage tegenover het hotel. Wel aangeven of men dit wil gebruiken bij het boeken. Op loopafstand van het centrum. Goed te doen voor een aantal nachten.

Gereisd Met partner in Wed Sep 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Station voor je op een rij gezet:

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Station in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.